וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הג'יני שוב יוצא מהמנורה

16.7.2015 / 11:55

סרט לייב-אקשן חדש יציג את קורותיו של הג'יני לפני עלילת אלאדין. ובנוסף: טריילר ראשון לסדרת הפשע על ראש אימפריית הסמים החזק מכול. לייב בלוגינג תרבותי

17:47 - הריאליטי "19 ילדים והיד עוד נטויה" בוטלה בעקבות פרשת הפדופיליה

תוכנית הריאליטי "19 ילדים והיד עוד נטויה", שעקבה אחרי בני משפחת דאגר שלא מפסיקים להתרבות, לא תחזור בפרקים חדשים לרשת TLC. כך מדווחים אתרי הבידור בארה"ב. "19 ילדים והיד עוד נטויה" שסיימה את שידורי העונה העשירית בחודש מאי, חזרה לכותרות בשל פרשת פדופיליה שנקשרה בה. ג'וש, אחד הילדים מהתוכנית הודה השנה כי נהג בצעירותו לגעת וללטף ילדות, ביניהן כמה מאחיותיו הקטנות.

"19 ילדים והיד עוד נטויה" עלתה לאוויר בשנת 2008 ושמה המקורי היה "17 ילדים והיד עוד נטויה". ברשת TLC לא פוסלים את האפשרות לתכנים עתידיים שיעקבו אחרי חלק מבני המשפחה אבל בינתיים יסתפקו במשדר מיוחד בן שעה שיעסוק בהתעללות מינית בילדים.

14:30 - הקליפ החדש של ארקייד פייר חושף תמונות מתוך הסרט התיעודי החדש שלהם

הלהקה הקנדית ארקייד פייר הודיעה אתמול על הסרט התיעודי החדש "The Reflektor Tapes", שיגיע לבתי הקולנוע בחו"ל ב-24 בספטמבר השנה. הסרט עקב אחרי הלהקה במהלך שהייתם בהאיטי אחרי רעידת האדמה בה, ביקור שבמהלכו נולד האלבום "Reflektor". אחד מהשירים האלה, "Porno" היפהפה, זוכה כעת לקליפ בן שמונה דקות שחושף פוטג' רב מתוך "The Reflektor Tapes". כמו כן יכלול הסרט שיר חדש שלא הופיע במקום אחר. צפו בקליפ ומתחתיו הטריילר לסרט.

13:30 - yes רכשה את הסדרה החדשה של דיוויד סיימון

שלשום פונקנו עם טריילר ראשון ל"דרוש גיבור" ("Show Me a Hero"), המיני סדרה החדשה של HBO מיוצר "הסמויה" ו"טרמיי" דיויד סיימון והבמאי זוכה האוסקר פול האגיס, והיום חושפת חברת yes כי רכשה אותה ותשדר אותה ב-yes Oh החל מ-24 באוגוסט, כשבוע אחרי שידורה בארה"ב.

הסדרה מבוססת על ספר עיון שכתבה ליסה בלקין על פרשה משנות ה-80 וסוקרת את מושגי הבית, הגזע והקהילה, דרך חייהם של נבחרי ציבור, בירוקרטים, פעילים ואזרחים מן השורה בעיר יונקרס שבניו יורק. הסדרה מתרחשת על רקע התנגדותם של תושבי שכונות מעמד הביניים הלבנים להקמת שיכונים ציבוריים בקרבם, והשפעת ההתנגדות על העיר כולה.

ניק ווסיסקו (אוסקר אייזק, "דרייב", "בתוך לואין דיוויס" וכוכב "מלחמת הכוכבים" החדשה), ראש העיר הצעיר ביותר במדינה, מוצא את עצמו נדחף אל מרכזו של סכסוך בן גזעי כאשר בית משפט פדרלי מורה לו לבנות פרויקטים של דיור ציבורי לבעלי הכנסה נמוכה, בתוך השכונות הלבנות בעירו. ניסיונו לעמוד בצו קורע את העיר, שם חישוקים בגלגלי השלטון המוניציפלי, וכתוצאה מכך הורס את עתידו הפוליטי.

עוד משחקים בסדרה: קת'רין קיניר ("להיות ג'ון מלקוביץ'", "קאפוטה", "בתול בן 40") , אלפרד מולינה ("הלב הרגיל") טרי קיני ("אוז"), וינונה ריידר כחברת מועצה נמרצת וג'ים בלושי כראש העיר הקודם המפסיד לאחר שש כהונות.

12:19 - דיסני מכריזה על פריקוול ל"אלאדין"

ונעבור לידיעת ה-WTF של היום. דיסני מתכננת לחזור לעולם הקסום של השטיחים המעופפים, הסולטנים המרושעים והקופיפים החמודים, אבל בקטע מוזר לחלוטין. הפוקוס הפעם יהיה על דמותו של הג'יני, וביתר פירוט: כיצד הגיע למצב שבו נאלץ להיות כלוא בתוך מנורה ולחכות שמישהו, ובכן, ישפשף אותו.

החלק המוזר יותר בדיווח הזה של ההוליווד ריפורטר, הוא שמדובר בסרט לייב-אקשן. כל זאת למרות שכל סרטי אלאדין נעשו באנימציה. על פי הדיווח, הכוונה של דיסני היא להוביל באמצעות הפריקוול הזה לסרט לייב-אקשן של אלאדין בעתיד.

כזכור, את הדמות האהובה של הג'יני גילם במקור רובין וויליאמס המנוח. כעת ייצאו באולפנים בחיפוש אחרי האיש שייכנס לנעליים העצומות שהותיר וויליאמס מאחוריו. בשלב זה ידוע כי דמיאן שאנון ומארק סוויפט יכתבו את התסריט לסרט, שבשלב זה עדיין לא ידוע מתי יגיע לקולנוע.

12:10 - לאיאן מק'קלן יש משהו מאוד חשוב להגיד לכם

כשגנדלף האפור מחליט לדבר אליכם פנים אל פנים, חשוב מאוד שתקשיבו. בכל זאת האיש ניצח את הבאלרוג ועבר מיליון קילומטרים בערך כדי להשמיד טבעת. במהלך ריאיון לאתר Yahoo הגשים הפנומן הבריטי המושלם את כל חלומנו והקריא ממילותיה של טיילור סוויפט.

12:08 - להקת A-WA הוזמנה להשתתף בשואו קייס היוקרתי של פסטיבל WOMEX

פחות מארבעה חודשים מאז צאתו של הסינגל הראשון של A-WA (תאיר, לירון ותגל חיים), שלוש האחיות בגלביות הוורודות במדבר מעורר עניין גם מחוץ לגבולות ישראל. כולל ביקורות מחמיאות, מעל מיליון צפיות ביוטיוב וכניסה לפלייליסט של רדיו נובה בצרפת. הצעד הגדול הבא שלהם הוא הופעה בפסטיבל המוזיקה הוותיק WOMEX, שמתקיים זו השנה ה-21 ומארח מדי שנה את הקרם של הקרם של מוזיקת העולם העכשווית. הפסטיבל בן חמשת הימים כולל ועידות, טקסי פרסים, הקרנות סרטים ואירוע הדגל שהוא השואו קייס הגדול בו עולים מספר אמנים ולהקות שנבחרו בקפידה (עידן רייכל היה אחד מהם בעבר) להופיע מול בכירי התעשיה מכל העולם.

Habib Galbi – A-WA.
עושות את הצעד הגדול בא. A-WA

12:00 - טריילר ראשון לסדרת הפשע החדשה של נטפליקס

כבר עשור לפחות שהוליווד רודפת אחרי סיפורו של פבלו אסקובר. סיפורו של סוחר הסמים האכזרי מקולומביה, שהפך לראש אימפריה חסרת תקדים, עובד למספר תסריטי קולנוע אך אף אחד מהם לא הגיע לשלב ההפקה. עכשיו הגיעה נטפליקס ומתכוונת לתקן את העניין הזה.

"Narcos" מתאר את סיפור עלייתו של אסקובר לגדולה בשנות ה-80 וה-90, מגנב מפשוט לאימת המשטרה ורשויות החוק. עשרת פרקי העונה הראשונה יעלו לנטפליקס ב-28 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully