וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאט לה-בלנק וג'ניפר אניסטון נהגו להתמזמז בחדר ההלבשה"

16.7.2015 / 15:34

עדות מסעירה שסיפק לאחרונה פול לה-בלנק, אביו של כוכב "חברים", חושפת כי הרומן על המסך בין שני הכוכבים נמשך גם אחרי שהמצלמות כבו. "הוא הסתדר איתה נהדר", סיפר האב, "הוא נהג לספר לי על זה"

עריכה: אמיר קוטיגרו

(בוידאו: כך השתנתה ג'ניפר אניסטון לאורך השנים)

אוקי, לזה לא ציפינו. מתברר שגם עשור אחרי ירידתה משידור, "חברים" מסוגלת לייצר כותרות בקנה מידה שהוא לא פחות מהיסטרי. פול לה-בלנק, אביו של מאט, העניק לאחרונה ריאיון לצהובון "OK! USA" וחשף כי אחד הרומנים היותר ביזאריים בתולדות הסדרה נמשך גם במציאות. אנחנו מדברים על רייצל גרין וג'ואי טריביאני, כלומר מאט לה-בלנק וג'ניפר אניסטון, ובמקרה שלהם ממש לא היה ברייק.

כזכור, במהלך העונה השמינית והתשיעית, בעודם שותפים לדירה, התאהב ג'ואי ברייצ'ל ואף הציע לה נישואים בטעות כששהתה בבית החולים לרגל לידתה. "הוא הסתדר נהדר עם ג'ן", סיפר לה-בלנק האב, "הוא סיפר לי על זה - הם היו נוהגים להתמזמז בחדר ההלבשה". בסופו של דבר בסדרה בחרה רייצ'ל ברוס ובחיים בבראד פיט.

בסדרה שבה כולם ידעו הכל על כולם, מפתיע שרומן כזה הצליח להישמר בסוד כל כך הרבה שנים. מעבר לכך, אם לה-בלנק האב אכן אומר אמת, מדובר בהוכחה לכך שאניסטון בגדה בפיט בתקופה שבה חיו יחד כזוג. אניסטו, שהתארסה זה מכבר לשחקן ג'סטין ת'רו, מיהרה לשחרר הכחשה גורפת: "מדובר ב-100 אחוז של שקר", נכתב בהודעה, "ג'ניפר מעולם לא ניהלה מערכת יחסים רומנטית או מינית עם מאט לה-בלנק"

בהמשך הריאיון לא ריחם פול לה-בלנק על בנו ומתח ביקורת על האופן שבו הוא מזניח את עצמו, כהגדרתו. "הוא היה נראה פעם טוב כמו כולם בהוליווד, אבל הוא לא מזדקן יפה. אלה חיים באור הזרקורים ואני רואה אותו עם הבטן מתנדנדת מעל החגורה. הוא לא מישהו ששומר על עצמו מטופח כשהוא לא מול המצלמות". עם אמירות כאלה בעיתון מצד אבא, קצת קשה להאשים מישהו בהתקפים של אכילה רגשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלם טוטאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully