וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזר: מה עשתה מצלמה גלויה בסט של "יצאת צדיק"?

16.7.2015 / 15:43

צופים רבים הבחינו ברגע מוזר בתוכנית "יצאת צדיק", שבו נראית מצלמה גלויה בחדר - למרות שהטכנאי אמור להיות מצולם ללא ידיעתו. מההפקה נמסר: "תיעדנו תוך שימוש בסיפור כיסוי"

צילום מסך

(בוידאו: הצצה לתוכנית. המצלמה עליה מדובר בידיעה לא מופיעה בוידאו)

הפורמט של "יצאת צדיק" מאוד ברור: הפקת התוכנית מזמינה טכנאים ואנשי שירות לבית מרושת מצלמות נסתרות, ובודקת כיצד הם מטפלים בתקלה פשוטה כאשר הם לבדם עם הלקוח בביתו. חלק מהטכנאים מנצלים את ההזדמנות שהלקוח חסר ידע מקצועי ושאיש אינו מפקח עליהם, ומרמים אותו בדרכים שונות. אלה שנוהגים בהגינות - "יוצאים צדיקים".

בתוכנית האחרונה ששודרה השבוע ביום שני נערך ספיישל ברלין-רחובות, במסגרתו בדק מגיש התוכנית חיים הכט טכנאי מכונות כביסה בישראל ובגרמניה במקביל, כדי לבדוק היכן יש יותר "צדיקים". רוב הטכנאים הגרמנים שנבדקו פעלו בהגינות, יותר מאשר מקביליהם בישראל.

אבל האם בגרמניה אכן ננקטה שיטת "מצלמה נסתרת"? מספר צופים הופתעו להבחין כי בזמן שהטכנאי הגרמני תיקן את מכונת הכביסה בברלין, נראתה למשך כמה שניות אשת הפקה האוחזת במצלמה ומצלמת אותו באופן גלוי לחלוטין. מה עשתה שם המצלמה הגלויה? ואיך ניתן לטעון שהגינותו של בעל המקצוע עמדה למבחן, אם הוא היה מודע לכך שמצלמים אותו ומתבוננים במעשיו כל הזמן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "יצאת צדיק": הטכנאי מטפל במכונת הכביסה, אשת הפקה נוכחת בחדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לציין, כי בצילומים המקבילים בישראל לא הופיעה אותה צלמת מסתורית באף שלב. ה"לקוח" שאירח את הטכנאים בדירתו לא נכח בזמן עבודתם ולא השגיח עליהם, והם הושארו לבדם בחדר הכביסה בכל פעם כשהם לבדם עם מצפונם.

מהפקת "יצאת צדיק" נמסר:
"בכל תוכנית מותקנות מצלמות נסתרות בבתים אליהם מוזמנים אנשי המקצוע, כך גם בתוכנית שצולמה בברלין. בנוסף, חלק מהתוכנית תועד באייפון ע"י משתתפת מההפקה תוך שימוש בסיפור כיסוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יצאת צדיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully