וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הכוכבים החדשים של אקס-מן נחשפים לראשונה

17.7.2015 / 10:16

הגיליון החדש של Entertinment Weekly חושף שורה של תמונות בלעדיות מהסרט החדש בסדרת המוטנטים. ובנוסף: קארה דלווין נותנת בראש וכוכבי "משחקי הכס" מדברים על העונה החדשה. לייב בלוגינג תרבותי

16:14 - ליאונרדו דיקפריו חוזר לנקום

תסתכלו טוב טוב על הטריילר של הסרט הזה, ככל הנראה מדובר באחד השחקנים המרכזיים בקרב על האוסקר השנה. ליאונרדו דיקפריו נטול האוסקר מסתער שוב במלוא הכוח על הפסלון המוזהב שחמק ממנו כל הקריירה, ועושה זאת הפעם בשיתוף פעולה עם אלחנדרו גונזלס אינאריטו, האיש שביים את זוכה האוסקר הגדול "בירדמן" רק לפני מספר חודשים.

"The Revenant" מבוסס על רומן מאת מיכאל פונקה, שמבוסס בעצמו על סיפור אמיתי. במרכזו עומד יו גלאס (דיקפריו), צייד וסוחר עורות שנפצע פצעים קשים במהלך מפגש עם דוב. שותפו, ג'ון פיצ'ג'רלד (טום הארדי) מחליט לשדוד ממנו את כל רכושו ולהותיר אותו למות מפצעיו. כך נאלץ גלאס, נטול הנשק והפצוע, לפלס את דרכו חזרה לציביליזציה כשכל מה שמניע אותו הוא הרצון לנקום.

עמנואל לוביצקי, הצלם הקבוע של אינאריטו ומי שזכה בעצמו באוסקר על צילום "בירדמן", חוזר לשתף איתו פעולה גם הפעם. הסרט צולם כולו באור טבעי ללא כל עזרים מלאכותיים, כדי להדגיש את הסיטואציות בהן מתרחש הסרט.

"The Revenant" (שמן הסתם ייקרא בעברית "החוזר מהמתים" או משהו כזה) יגיע לבתי הקולנוע ב-25 בדצמבר.

13:49 - מיילי סיירוס וטיילור סוויפט אוהבות פאסיב-אגרסיב

קן הקוקייה, שידוע לפעמים בכינוי מיילי סיירוס, הגזים קצת עם עישון העשב אתמול (חמישי). אי שם, בתוך ערפול החושים, קפצה מחשבה לראשה של מי שאנשים אחרים טועים לכנות לפעמים כזמרת: אולי נטריל את טיילור סוויפט? כך נוצר המם שהופיע באינסטגרם שלה שבו נראים טיילור סוויפט וג'סטין ביבר בתמונה אחת, אלא שהפרצופים שלהם הוחלפו. את התמונה ליווה הכיתוב: "אם תחליפו את הפרצופים של טיילור סוויפט וג'סטין ביבר הם ייראו כמו זוג לסביות חמודות".

סוויפט, מומחית במסרים מרומזים, בחרה להגיב למה שזה לא יהיה שקרה בפוסט הזה עם שלוש מילים: "שולחת לך אהבה". מה זה אומר? האם קיימת עדיין אהבה אצל טיילור כלפי ההד קייס הזה, או שמא מדובר בדרך עקיפה לומר: "בהצלחה עם התרופות". כך או אחרת, מאז התגובה הזו מציפות מיטב מעריצותיה של הטיילור והסוויפט את הפוסט, כשהן חוזרות במדויק על איחוליה. נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו מדברים על כ-30 אלף תגובות כאלה.

מי יודע? אולי עם כל הברכות והאיחולים האלה, מישהו ימצא תרופה שתסדר בחזרה את החוטים הרופפים בקופסה ההיא.

@fuckjerry

A photo posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

13:25 - דניאל רדקליף הוא מישהו שאתם לא רוצים במשרד שלכם

תארו לעצמכם שכוכב סדרת סרטים עם רווחים של מיליארדים, מגיע לעבוד יום אחד בקבלה של המשרד שלכם. עכשיו תפסיקו לדמיין, כי זה קרה. אולי יש בכך משום הנבואה לאופן שבו הקריירה של דניאל רדקליף, האיש שהצליח להפוך את הארי פוטר ליצור דכאוני ומציק, עומד להסתיים - אבל חזרה לסיפור.

רדקליף הגיע למשרדי מגזין NYLON והצליח במשך שעה תמימה לעשות כל פדיחה אפשרית לאדם עם כל כך מעט אחריות.

11:26 - האמת נמצאת אי שם: טיזרון קצרצר ל"תיקים באפלה"

15 שניות, זה כל מה שרשת FOX מאפשרת לנו לחוות בהצצונת הראשונה למעללים החדשים של מאלדר וסקאלי. מה אפשר ללמוד מהן? שעומד להיות קריפי, מסתורי, ערפילי וקשור איכשהו באנשי צבא.

11:14 - קארה דלווין היא מכונת של סאונד

הדוגמנית הבינלאומית היפהפייה שהפכה לאחרונה לשחקנית מבוקשת, התארחה בתוכנית של ג'ימי פאלון לקראת הסרט החדש בכיכובה "ערים מנייר". בנוסף ליכולות המשחק, הוכיחה דלווין שהיא יודעת גם לתת בראש ולהפוך את עצמה לביט בוקס אנושי. קבלו את המופע של קארה.

11:05 - כוכבי "משחקי הכס" מתחרפנים מהתסריטים של העונה החדשה

אתמול (חמישי) היה יום חג של ממש עבור הצוות של "משחקי הכס". סדרת הפנטזיה של HBO זכתה ל-24 מועמדויות בקטגוריות השונות, ביניהן אחת נוספת לפיטר דינקלג', מועמדות לסדרת הדרמה הטובה ביותר וגם שתי מועמדויות ראשונות עבור שחקניות משנה ללנה הידי ואמיליה קלארק.

השתיים נשמעו נרגשות מאוד. "שתיים במכה!", הכריזה הידי בריאיון לווראייטי, "זה נפלא, זה יהיה נהדר להיות שם ביחד עם אמיליה - סוף סוף להיות יחד בקטגוריה הזאת, שתי נשים, זה כל כך מגניב".

קלארק לא נשארה חייבת לקולגה: "זה מרגיש מדהים. האמנתי בכל ליבי שזה מגיע לה, הרבה יותר מאשר זה מגיע לי. היא אחת השחקניות שגדלתי להעריץ בסדרה ולחפש את עצתה. היא תמיד משחקת עם כל הלב, מדי עונה, נותנת את הכל. זה נהדר".

אחרי הברכות ההדדיות התפנו השתיים לדסקס גם על תסריטי העונה השישית שנשלחו להן לאחרונה. "אני מחכה לכל חלק וחלק מזה", סיפרה קלארק. "מכירים את זה שלפעמים הסדרה היא כזה 'אנחנו רק רוצים להזכיר לכם מה קרה קודם, ולהזיז קצת את הדמות הזו לכאן ואת ההיא לשם'? אז הפעם זה פשוט 'אין זמן להסברים, אנחנו פשוט עומדים להדהים אתכם בכל פרק מחדש עם משהו יותר מטורף מזה שקדם לו. הרגשתי כמו ילד בהתקף סוכר אחרי שקראתי את זה. אתם יודעים שדן ודיוויד נהנים כשהם מוסיפים הערות קטנות ליד התסריט כמו 'זה נכון, כלבות, עונה שש!", יש מלא כאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם לא יהיה חימום/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:59 - תמונות ראשונות מתוך "אקס-מן: אפוקליפסה"

הסרט החדש בסדרת "אקס-מן" יהיה סוג של צומת דרכים. מצד אחד זאת תהיה, ככל הנראה, הופעת הפרידה של כמה מהמוטנטים האהובים ביותר שאיתם בילינו בשנים האחרונות. מנגד, זאת תהיה גם הופעת הבכורה של הדור הבא, זה שייקח מהם את המושכות לסרטים שעוד יבואו.

התמונות הראשונות שנחשפו בגיליון החדש של Entertainment Weekly חושפים כמה מהפרצופים החדשים, ביניהם אוליביה מאן (פסיילוק) ואלכנסדרה שיפ (סטורם) לצד הנבל של הסרט, אפוקפליפס (אוסקר אייזק).

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully