וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ביל קוסבי ניצל צעירות מבתים הרוסים ושכב עמן

19.7.2015 / 9:08

עדות שהעניק קוסבי במהלך שנת 2005 והותרה כעת לפרסום, חושפת שורה של מקרים מזעזעים בהם ניצל הקומיקאי את חולשתן של נשים כדי לאלץ אותן לשכב עמו. בנוסף: דמות מ"משחקי הכס" חוזרת מן המתים, שירים וקליפים חדשים לסי לו גרין, קרלי ריי ג'פסן ועוד. לייב בלוגינג תרבותי

15:37 - צולם הפיילוט ל"משודרות" בכיכובן של דאנה איבגי ונלי תגר

שתי הכוכבות הגדולות של "אפס ביחסי אנוש" חוזרות לשתף פעולה בסדרה קומית חדשה. "משודרות" מגוללת את סיפורן של מסיבת רווקות למפיקה זוטרה, שיוצאת משליטה ומצולמת בחשאי לפורמט טלוויזיה ייחודי. בסדרה מככבים גם דינה סנדרסון, שירה קצנלבוגן, מיכאל מושונוב ורועי אסף. את הסדרה יצר מוטי אדיב. נועה גסקוב כתבה ותביים. על ההפקה אמונה חברת bambook Productions.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבות בלי לדעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:20 - בון ג'ובי ו-U2 הגיעו למסיבת רווקות ללא התראה

ג'ון בון ג'ובי, בונו ודה אדג' מלהקת U2, ישבו ביום חמישי במסעדה במזרח המפטון, ניו יורק, כשלידם ישבה קבוצת בנות שחגגה מסיבת רווקות לאחת מהן. שלושת הרוקרים סיפקו להן מזכרת לכל החיים כאשר הצטרפו לתמונה ולחיבוק, איחלו למיועדת מזל טוב וקיבלו ממנה הזמנה לחתונה. הנה העדות המצולמת. האם גם לפני ההופעה בישראל ג'ון וחבריו יעשו זאת?

בון ג'ובי, U2, מסיבת רווקות. אינסטגרם, צילום מסך
בון ג'ובי, U2, מסיבת רווקות/צילום מסך, אינסטגרם

11:00 - יש לכם ד"ש ממירסלה באראתיאון

בואו נשים לרגע אחד את קונספירציות ג'ון שלג חי או מת בצד. בכל זאת מהצד שלו ממשיכים להכחיש נמרצות כל רמז לסימן חיים, בזמן שממש מתחת לאף דמות "מתה" אחרת דווקא מאותתת לנו בשמחה. נל טייגר פרי, או מירסלה באראתיאון בשבילכם, נראית כאן בתמונה שצולמה על ידי אייזק המפסטאד (בראן סטארק) באתר הצילומים של הסדרה בבלפאסט, אירלנד. השניים מצולמים ביחד עם דין צ'פמן (טומן באראתיאון) ונראים חמודים ומלאי חיים.

אם הספקתם להדחיק את העובדה הזאת מזכרונכם, הפעם האחרונה שבה ראינו את מירסלה היתה בתחילת הפרק האחרון של העונה. אז היא נפרדה מאילריה חול בנשיקה מוזרה במיוחד, רק כדי ליפול מדממת לזרועותיו של אביה, ג'יימי לאניסטר, כתוצאה מהרעלה. אז מה עושה פרי באתר הצילומים של עונה 6? ובכן תמיד ישנה האפשרות שהיא הגיעה כדי לסגור מעגל בתור גופה בתחילת העונה, ובכך לייצר טריגר לעתיד לבוא. ויש גם את האפשרות האחרת: העובדה ש"משחקי הכס" לא בוחלת באמצעים כדי להוכיח שמישהו מת. יכול להיות שמירסלה שרדה את ניסיון ההתנקשות ותחייה באושר ובעושר עם טריסטיין מארטל? נראה שזה לא בלתי אפשרי.

10:50 - סי לו גרין חוזר עם שיר חדש בשם "רובין וויליאמס" וקליפ אינטראקטיבי שביים וניה היימן

שנים לא פשוטות עברו על סי לו גרין, זמר הסול ושופט "דה וויס" בדימוס. בשנת 2012 הואשם בהחדרת אקסטזי למשקה של אישה בת 33, שהתעוררה למחרת במיטתו. גרין הכחיש כי אנס את האישה וטען כי השניים קיימו יחסים בהסכמה. בשל העובדה שהאישה לא זכרה את אירועי אותו הלילה, בית המשפט גזר על גרין ביום שישי עונש מאסר על תנאי של שלוש שנים ו-45 ימים של עבודות שירות.

ימים ספורים לאחר מכן ניסה גרין להסביר את עמדתו בנוגע לאונס: "אם מישהו מעולף, הם לא איתך. אנשים שנאנסו זוכרים. אם ניסיתי ולא הצלחתי אבל האדם שניסיתי לאנוס אומר שכן הצלחתי, מה באמת קרה?", צייץ גרין בן ה-39 בתגובה לציוצי עוקבים. מאוחר יותר גרין מחק הן את סדרת הציוצים והן את חשבון הטוויטר שלו. לפני מחיקת חשבון הטוויטר, צייץ גרין התנצלות: "אני מתנצל שדבריי הוצאו מהקשרם, רק רציתי לסייע למעריציי שנפגעו מהתנהלותי בנושא. תמיכתם היא זו שסייעה לי להתמודד עם המצב. לעולם לא אתמוך בפגיעה כלשהי באישה".

כעת הוא מנסה לחזור לכותרות בהקשרים חיוביים יותר, והוא עושה זאת עם שיר שאפשר לחשוד בו בנצלנות מסוג שונה - "רובין וויליאמס" הוא שמו של השיר, שמלבד הקומיקאי המנוח, שהתאבד בשנה שעברה, מאזכר גם את ריצ'רד פריור, ג'ון בלושי ופיליפ סימור הופמן, ומקנח ב"רובין, האם אתה שומע אותי?".

השיר זכה גם לקליפ אינטראקטיבי שביים הישראלי וניה היימן, שאחראי בין היתר לקליפ המעולה "Mayokero" של רועי כפרי. במסגרת הקליפ לסי לו אפשר לדפדף בין לשוניות דפדפן סטנדרטיות (חיפוש, תמונות, קניות ו-וידאו) ולראות את השפעת מילות השיר על כל אחת מהן. צפו בקליפ כאן.

סי לו גרין , Cee Lo Green. רקאנה,
נצלני? סי לו גרין/רקאנה

10:40 - קרלי ריי ג'פסן חוזרת עם סינגל שני מאלבומה החדש

הזמרת הקנדית קרלי ריי ג'פסן באמת באמת באמת באמת חפרה לנו עם "I Really Like You" הקליט, כולל הקליפ החמוד בכיכובו של טום הנקס, וכעת היא מגיעה עם סינגל שני רשמי מתוך האלבום (יצאו שני שירים נוספים מתוכו, אבל לא כסינגלים), וגם הוא קליט, חמוד וסוחף. האזינו לו וצפו בקליפ להלן.

10:25 - בלאק אייד פיז חוזרים עם שיר נוסטלגי חדש אחרי חמש שנות הפסקה

הרכב ההיפ-הופ מלוס אנג'לס חוזר אחרי הפסקה בת חמש שנים כדי לחגוג 20 שנות פעילות, והוא עושה זאת עם שיר וקליפ נוסטלגיים שחולקים כבוד לאבות המזון של הז'אנר, כולל ציטוטים מפורשים ומחוות לעטיפות התקליטים של גדולים כמו NWA, הביסטי בויז, דה לה סול, וו טאנג קלאן ואחרים. מי שבולטת בהיעדרה בקליפ היא פרגי, שהצטרפה ללהקה רק בשנת 2000 ולא נכללת בחגיגות, לפחות לא כרגע. היא בסדר עם זה, כפי שאמרה בתחילת השנה ל-"Digital Spy" - "מדובר יותר בחגיגות שלהם על זה שהם ביחד 20 שנה".

אגב, זו אינה הפעם הראשונה שחברי הבלאק אייד פיז עושים כבוד למוזיקה שהשפיעה עליהם - בשיר "Rap Song" מהאלבום השני שלהם, "Bridging the Gap" משנת 2000, הם השתמשו בשמות וציטוטים של אמנים אהובים לטובת שיר אהבה.

09:11 - העדות המצמררת של ביל קוסבי על הטרדותיו המיניות

לא משנה כמה פעמים כבר חשבנו במהלך פרשת ביל קוסבי ששמענו הכל, מגיעה עוד עדות שמצליחה להפוך את הסיפור למצרר אפילו יותר. הפעם מדובר בעדות שנגבתה מהקומיקאי כששהה במלון בפילדלפיה ב-2005. עשר שנים אחרי, הותרה העדות לפרסום לראשונה והניו יורק טיימס חשף את הזוועות המתוארות בה.

כמו במקרה הקודם, לפני כשבועיים, שבו חשף קוסבי כי עשה שימוש בסמים מערפלי חושים כדי לגרום לנשים לשכב עמו - גם הפעם מדובר באנס עצמו שמעיד על מעשיו. במהלך העדות מגולל קוסבי מספר מקרים, ביניהם: צעירה בת 19 ששלחה אליו שיר שכתבה, רק כדי שיגרום לה לענג אותו בחדרו, במקרה אחר ניצל את עובדת היותה של דוגמנית פגיעה בגלל מחלת הסרטן של אביה, כדי לפתות אותה למצוא נחמה ביחסי מין עמו.

באחד הרגעים המזעזעים יותר במהלך העדות, סיפר קוסבי על מקרה שבו ניהל מערכת יחסים עם צעירה בשם אמנדה שסיפרה לו כיצד עברה התעללות על ידי אימה. כשסיימו, אמר לה קוסבי: "לכי לאמא שלך ותספרי לה על האורגזמה שחווית פה".

שיטת הפעולה של קוסבי לגבי קורבנותיו הבטיחה גם הפעם את אי קיומו של משפט. הקומיקאי שילם לצעירות כסף בתמורה לכך שלא יספרו על המפגשים עמו.

ביל קוסבי. AP
אנס ואז שילם לקורבנות. ביל קוסבי/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully