וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טיילור סוויפט נגד ניקי מינאז' - קרב הטוויטר הגדול

22.7.2015 / 9:09

אחרי פרסום המועמדויות לטקסי ה-VMA לא הצליחה מינאז' לעצור את האגו הפגוע, ויצאה לשטף של פאסיב-אגרסיב בטוויטר. סוויפט הגיעה להציל את העולם. בנוסף: קייס צ'ויס מוסיפים הופעה ומזמינים את הקהל בישראל להגיע, טריילר לעונה 2 של פארגו ועוד. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

בווידאו למעלה: שרה בטנס מזמינה את הקהל הישראלי להופעה.

17:43 - "פסטיבל חלום של תיאטרון" חוזר

"פסטיבל חלום של תיאטרון" המיועד לילדים ולנוער, יתקיים זו השנה הרביעית בתיאטרון הבימה, בין ה-10 ל-23 באוגוסט. הפסטיבל יתקיים במסגרת תחרות "פרס הבמה לילדים ולנוער", וישתתפו בו 27 הצגות לילדים ולנוער בארץ של תיאטרוני הילדים הגדולים, תיאטרוני הילדים הקטנים, יוצרים עצמאיים ותיאטרוני בובות. בנוסף, תתקיים בפואיה של תיאטרון הבימה פעילות תיאטרלית ללא עלות. מחירי הכרטיסים: 35-45 ש"ח.

12:40 - טריילר חדש לעונה השנייה של "פארגו"

כבר ידענו שהעונה השנייה של "פארגו" - הגרסה הטלוויזיונית המהוללת והאוברייטד להפליא ליצירת המופת של האחים כהן -מתרחשת בשנות השבעים. ידענו גם שהיא ניחנה בקאסט די מופלא הכולל את קירסטן דנסט, טד דנסון, ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), ג'ין סמארט ("24"), פטריק ווילסון, ג'סי פלמונס ("אורות ליל שישי", "שובר שורות"), בראד גארט ("כולם אוהבים את ריימונד"), קירן קולקין, ג'פרי דונובן ("סוכן מחוק") וכריסטין מיליוטי (האמא ב"איך פגשתי את אמא"). עכשיו מגיע הטריילר והוא כולל את כל הנמנים לעיל באופנת סבנטיז ותסרוקות פארה פוסט, ואת אותו מבטא משונה שהורגלנו לו בסרט ובעונה הראשונה. צפו בו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

11:26 - לאור הביקוש הרב: הופעה שנייה לקייס צ'ויס בישראל

הלהקה הבלגית האהובה, שמגיעה להופעה בישראל בפעם השישית, מוסיפה אחת נוספת לנוכח הביקוש הרב. בנוסף למופע המקורי ב-1 בספטמבר בבארבי תל אביב, תופיע הלהקה גם למחרת, 2 בספטמבר, בבארבי. קייס צ'ויס מגיעה לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי עם אלבומם העשירי "The Phantom Cowboy". הלהקה בהובלת הסולנית שרה בטנס התפרסמה בשנות ה-90 עם להיטים כמו "Everything For Free", "Believe" ו-"I'm Not An Addict".

מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 209 ש"ח (מאה הכרטיסים הראשונים יימכרו במחיר 189 ש"ח, בערב ההופעה מחיר הכרטיס בקופה יעמוד על 229 ש"ח). להזמנת כרטיסים הקליקו כאן.

על הבאת המופע אמון המפיק אסי רון.

קייס צ'ויס. Anton Coene,
אהבה ישראלית. קייס צ'ויס/Anton Coene

10:56 - הגרסה של "עולם היורה" עם הדבר האחד שכולנו נזכור ממנו

צפיתם ב"עולם היורה"? התרגשתם משובם של הדינוזאורים? אתם בטח זוכרים את רגע השיא שבו דמותה של ברייס דאלאס הווארד מחליטה ללכת על כל הקופה, לשחרר את הטי-רקס מהכלוב, ולהימלט ממנו ומהדינוזאור שאותו הוא עומד לתקוף, כשבכל אותו הזמן היא רצה על עקבים גבוהים. בגלל שכל כך אהבתם את זה, קבלו את הגרסה שמביאה את העקבים אל עולם הדינזאורים כפי שמעולם לא חוויתם בעבר.

10:46 - אן האת'וואי עונה לאיימי שומר עם קלאסה

אם צפיתם כבר ב"אסון מהלך" המצחיק מאוד של איימי שומר (ואם לא, למה אתם מחכים?), אתם בטח זוכרים את הרגע שבו איימי עוקצת את הדמות של ביל היידר, אחרי שקיבל פרס על עבודתו כרופא ספורט מצטיין. "תפסיק לסחוב את הדבר הזה איתך לכל מקום, אתה נראה כמו אן הת'וואי באוסקר".

הבדיחה הזאת שוגרה כמובן כעקיצה לכיוונה של האת'וואי שזכתה ב-2012 בפרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב"עלובי החיים", ונהנתה מאוד לסחוב את הפסלון המוזהב והנחשק איתה במהלך המסיבות סביב עונת הפרסים.

האת'וואי העדיפה לקחת הכל בהומור והעלתה לאינסטגרם שלה תמונה של כרטיס לסרט, עם הכיתוב: "איימי שומר היקרה, אל תעמידי פנים שאם היית זוכה באוסקר - מה שיכול לקרות לאור הכתיבה הנהדרת שלך ויכולות המשחק המשובחות - לא היית מסתובבת איתו לכל מקום".

שומר מיהרה להגיב בעצמה בטוויטר: "אני אוהבת אותך אן האת'וואי. אין לי שום בעיה להלשין ולספר שזו היתה בדיחה שג'אד אפטאו הכריח אותי לספר".

10:38 - קלואי קרדשיאן מקבלת תוכנית אירוח משלה

אם יש משהו אחד שבאמת היה חסר לנו על המסך בזמן האחרון, כזה שחבל שאף אחד לא חשב לתת לנו קצת יותר ממנו, זו משפחת קרדשיאן. כמה אפשר כבר להתעלם מהאנשים האלה? לא ביקשנו הרבה, קצת מידע על מה שמתרחש שם.

אז הודות לרשת FYI, ואחרי תוכניות הריאליטי, הספין אופים, תמונות העירום, הברכות לחגים, השערים בעירום, השערים האמנותיים, הסלפי בעירום, ספר הסלפי, הספר שהוציא האחיות הקטנות, תמונות העירום של האחיות הקטנות, ברוס ג'נר, קייטלין ג'נר, כריס ג'נר, אלוהים ישמור!, אחרי כל אלה: עכשיו גם לקלואי קרדשיאן מגיעה תוכנית אירוח.

האחות השלישית בסדר הכרונולוגי שהתחיל עם קים וקורטני, תככב בתוכנית שתיקרא "Koktails" ובה יתארחו מגוון של סלבריטאים ואורחים נוספים, למה שמוגדר כ"ארוחה אינטימית" שבה ידבר על הכל מרכילות עסיסית ועד סרטים חדשים. בין היתר, כמיטב המסורת של תוכניות האירוח, צפויים גם משחקים שונים עם האורחים. הסדרה תעלה לשידור במהלך עונת הסתיו הקרובה, ועכשיו הגיע הזמן להמר כמה זמן ייקח גם לאחיות האחרות לקבל תוכניות משלהן.

קלואי קרדשיאן באירוע NBCUniversal, ניו יורק, מאי 2014. GettyImages
ג'ימי פאלון, מאחוריך/GettyImages

10:31 - ליאונרדו דיקפריו עומד לתרגל שתיקה רועמת בסרטו החדש

"האיש שנולד מחדש" (The Revenant), הסרט החדש בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו - שהטריילר הראשון מתוכו הפך אותו לשם החם ביותר כעת במרוץ לאוסקר - יעמיד את השחקן המצליח בפני אתגר מקצועי לא פשוט.

דיקפריו, שמגלם בסרט צייד עורות שנבגד על ידי צוותו ונותר פצוע קשות ביער קפוא, כיכב בטריילר שבוא נאמרו מעט מאוד מילים. הסברה הרווחת היתה שמדובר בטריק אמנותו של הבמאי אלחנדרו גונזלס אינאריטו והצלם עמנואל ליביצקי, אבל כעת מתברר שלפחות במקרה של דיקפריו זאת המציאות לגבי הסרט כולו.

"זה היה אתגר מסוג שונה לגמרי מבחינתי, מכיוון שתמיד גילמתי דמויות מאוד ורבאליות", סיפר דיקפריו בריאיון לאתר Grantland. "זה משהו שתמיד רציתי לחקור - לגלם דמות שלא אומרת כמעט כלום. איך מביעים רגשות ומביעים סבל אנושי מבלי לדבר?". את התשובה נגלה ב-7 בינואר, כשהסרט יגיע לישראל.

10:26 - כן, זה באמת קורה: סרט אימוג'י באורך מלא

מיליון דולר. זה הסכום ששילמו אולפני סוני עבור הזכות להשתמש בסימנים הגרפיים שאתם מקלידים כשאתם מתעצלים לבטא את הרגשות שלכם במילים. הכל כדי להפוך את הקקי המחייך, העז והפרצוף המחייך לסרט האנימציה הגדול הבא.

כמו במקרה של "סרט לגו" ו"פיקסלים" שיוצא בימים אלה, הרמת הגבות הקולקטיבית שמביאה הבשורה הזאת עוד יכולה להפוך לסרט מצליח. עם זאת, בשלב זה אין כל כיוון לעלילה שתהפוך את אוסף האייקונים האלה לסרט שכולנו נרצה לראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם זה מה שנחשוב עליו בסוף?/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:22 - נחשף הקאסט של "בברלי הילס: הסיפור האמיתי"

פרויקט הדגל החדש של רשת לייפטיים יוצא אל מאחורי הקלעים של סדרת הנעורים המיתולוגית, ומבטיח לחשוף סודות ותככים מאחורי הקלעים. כעת חושפים ברשת את רשימת השחקנים שיגלמו את ברנדון, ברנדה, קלי, דונה והחברים. תמונות נוספות של אפשר למצוא כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברנדה 2.0. סמנתה מונרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:02 - טריילר שני ל"ספקטר" - ג'יימס בונד החדש

אם למישהו היה עדיין ספק, אחרי "סקייפול" סדרת ג'יימס בונד מתכוונת להמשיך את קו העלייה. הטריילר החדש והנוצץ ששוחרר הבוקר (רביעי) מציג מיטב הגימיקים של הסדרה, על המכוניות הנוצצות, הנערות הפוטוגניות והקרבות המרהיבים, אבל מעל הכל נראה שהקאסט שהתקבץ כאן יעשה את העבודה, עם כריסטוף וולץ בתפקיד הנבל הגדול.

הסרט החדש ממשיך את הקו של "סקייפול" עם בונד (דניאל קרייג) המבוגר ושבע הקרבות. הפעם מוביל אותו מסר סודי מהעבר אל ארגון על של טרור עולמי בשם "ספקטר". לצד וולץ וקרייג, יככבו גם רייף פיינס, מוניקה בלוצ'י, ליה סיידו, דייב בטיסטה ונעמי האריס.

הסרט יגיע לישראל ב-6 בנובמבר.

09:49 - עם תמונות קשה להתווכח: קית הרינגטון על הסט של "משחקי הכס"

מת? לא מת? זומבי? זאב בלהות? ליצן רפואי? מה כבר לא נאמר בהקשר של ג'ון שלג בחודשיים האחרונים, כשכל התבטאות או רמז מובילים את האינטרנט לצהלות שמחה או לדיכאון כולל. למרות ההכחשות שפיזרו יוצרי הסדרה לגבי האפשרות שג'ון שלג ישוב, יש תמונות שאיתן קשה להתווכח.

נוסעים בטיסה לאירלנד הבחינו עם הנחיתה בשדה התעופה בפרצוף מזוקן ומוכר, שעושה את דרכו אל האוויר הצונן של בלפסט. לא, זאת ככל הנראה לא חופשה או ביקור של משפחה רחוקה. קצת קשה להאמין שהרינגטון יבחר לנסוע לבלפסט בתקופה הזו, מלבד סיבה אחת: אתר הצילומים של העונה השישית של "משחקי הכס".

האם הוא סתם הגיע לבקר את חבריו הטובים? אם כן, מדוע הוא הקפיד לשמר את השיער והזקן הארוך? האם יכול להיות שהרינגטון הגיע רק כדי להשתתף בסצנת הלוויה של עצמו? האם הזקן הזה יהפוך לפרווה בהמשך כשיתאחד עם אוב? הו ג'ון, מתי תיתן לנו כבר מידע מועיל?

09:15 - טריילר ראשון ל"דינוזאור הטוב"

בזמן שהעולם כולו נמס מהקסם המופלא שהוא "הקול בראש", מתכוננים בפיקסאר במרץ למנה השנייה של 2015. אחרי שנים שבהן נמנע אולפן האנימציה המוביל מסרטים מקוריים והסתפק בסיקוולים, השנה הזאת מגיעה עם שניים כאלה. השיבוץ של "הדינוזאור הטוב" בנובמבר מעיד גם על התקוות של האולפנים לגבי הסיכוי שלו להשתלב במירוץ לפרס הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר השנה, הישג שכבר הצליחו להגיע אליו בעבר עם "למעלה" ו"צעצוע של סיפור 3". הטריילר הזה מצליח לייצר את הקסם של פיקסאר עם מוזיקה ואימג'ים בלבד, כי מי צריך מילים כשיודעים לעשות קסמים?

09:22 - טיילור נגד ניקי: עידן הצדק

הו לא, שוד ושבר. ניקי מינאז' לא זכתה במועמדות לפרס "קליפ השנה" בטקס ה-vma השנה. הייתם יכולים לחשוב שזה מכיוון שהקליפ שלה פשוט נוראי, שהיא מעצבנת באופן כללי ושהיו קליפים טובים יותר מ"אנקונדה", אבל למה ללכת לשם כשאפשר לשלוף את קלף הגזע? וכך, אחת הזמרות הכי מתוקשרות בעולם, זו שכל ענטוז שלה על ברכיו של דרייק זכה לאייטם נפרד בבאזזפיד, פצחה בסדרה של ציוצים תמימים לחלוטין. כאלו שאיש לא היה חושב שנועדו לפגוע או להאשים מישהו. הרי לא הייתם חושדים במישהו שמוסיף סמיילים מחייכים לכל ציוץ, נכון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איטס און לייק דונקי קונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אם זו היתה אמנית 'מסוג אחר', אנקונדה היה מועמד לכוריאוגרפיה הטובה ביותר ולקליפ הטוב ביותר"; "אפילו אלן עשתה כוריאוגרפיה משל עצמה לשיר. זוכרים אותה עושה את זה? (סמיילי עצוב) אפילו MTV עשו על זה פוסט משלהם, זוכרים"; "לא הייתם יכולים לעבור ברשת החברתית שלכם בלי לראות אנשים עושים גרסאות משלהם לכוריאוגרפיה והתלבושות ... השפעה כזאת ובלי לקבל מועמדות לוידאו?"

כך נמשך לו הפאסיב-אגרסיב המתיש של האישה המתישה עוד יותר, לפני שתקעה לבסוף את השורה המנצחת "כשהבנות 'האחרות' משחררות וידאו ששובר שיאים ומשפיע על התרבות הן מקבלות מעומדות (מיליון סמיילים). אם הוידאו שלכם מהלל נשים עם גזרות דקות, אתם תקבלו מעומדות לשיר השנה (מיליון סמיילים נוספים)".

למי היתה יכולה להתכוון המינאז'? הממ.. "בנות אחרות", "וידאו שובר שיאים" ו"גזרות דקות"... לא ברור. אה רגע, אולי ... לא, לא יכול להיות. יכול להיות שלטיילור סוויפט?

"לא עשיתי דבר מלבד לאהוב ולתמוך בך", הגיבה לבסוף הסוויפט בטוויטר, בתקווה שתגאל את כולנו משטף האגו הבלתי נגמר הזה. "זה לא מתאים לך להציב נשים זו נגד זו. אולי זה דווקא אחד הגברים שלקח את המקום שלך בקטגוריה".

אבל אתם יודעים איך זה עם אנשים שאוהבים תשומת לב, קצת מזה והם רק יגבירו את מאמציהם לתסכל את כולנו.

"הא?", פתחה מינאז' בפליאה, כאילו מעולם לא שמעה דבר מופרך יותר, "את כנראה לא מפרשת נכון את הציוצים שלי. לא אמרתי דבר לגבייך. אני אוהבת אותך בדיוק באותה מידה. אבל את צריכה לומר על זה משהו".

מיד לאחר מכן הגיע גם ציוץ תמים נוסף, שאף אחד בעולם לא יכול אי פעם לפרש כאיום: "הו, תסמכי עליי. אני אהיה שם על הבמה כדי לקבל את הפרסים שלי לוידאו השנה". לא יכול להיות שמינאז' מתכננת רימייק לקניה ווסט? אנחנו הרי יודעים איך זה נגמר עבורו. אבל כדי לסיים את הכל ברוח טובה (סתם לא, ניקי, אין פה שום רוח טובה. סמיילי, סמיילי, סמיילי, סמיילי), נסכם בציוץ החותם של סוויפט: "אם אזכה, בבקשה תעלי איתי! את מוזמנת לעלות איתי על הבמה תמיד".

ככה עושים את זה נכון, טיילור.

09:14 - כוכב התיאטרון תיאודור ביקל הלך לעולמו

אחד מאנשי התיאטרון החשובים בכל הזמנים הלך אתמול (שלישי) לעולמו בגיל 91. תיאודור ביקל זכור בעיקר בזכות תפקידיו כטוביה החולב ב"כנר על הגג" וכקפטן פון טראמפ בהצגה המקורית של "צלילי המוזיקה". ביקל זכה בפרס הטוני עבור תפקידו ב"צלילי המוזיקה". בין המחזות החשובים האחרים בהם השתתף, ניתן להזכיר את "גבירתי הנאווה", "מולן רוז'", "אזור הדמדומים" ו"המלכה האפריקאית". על פי דיווח באתר וראייטי, ביקל מת בבית החולים בלוס אנג'לס מסיבות טבעיות.

ביקל נולד בוינה בשם תיאודור מאיר ביקל. משפחתו עלתה לישראל ב-1938 בעקבות פלישת הנאצים. צעדיו הראשונים בעולם התיאטרון נעשו בישראל, כשהופעתו הראשונה על במה התרחשה ב"הבימה" ב-1943 בהצגה "טוביה החולב". ביקל אף שקל ברצינות לשוב לישראל ב-1948 כדי להתגייס ולסייע בקרבות מלחמת העצמאות, אך בסופו של דבר בחר שלא לעשות זאת. ביקל אף נמנה על מקימי תיאטרון "הקאמרי".

הוא הותיר אחריו את אשתו מנישואיו הרביעיים, ארבעה בנים (שניים מנישואיו הקודמים) ושלושה נכדים.

תאודור ביקל. AP
ממקימי תיאטרון "הקאמרי". תיאודור ביקל/AP

09:13 - הסופר היהודי א. ל. דוקטורוב הלך לעולמו

הסופר היהודי א. ל. דוקטורוב, מבכירי הסופרים האמריקאים הפעילים כיום, הלך לעולמו בגיל 84. דוקטורוב התמחה בז'אנר המדע הבדיוני ויצירותיו בתחום זכו בשורה של פרסים יוקרתיים, בין הבולטות שבהן: "רגטיים", "חיי המשוררים" ו"המצעד". דוקטורוב, דור שני למהגרים יהודים מרוסיה, גדל ברובע ברונקס בניו יורק. הוא נותר בעיר במשך כל חייו ומצא את מותו בביתו שבמנהטן.

משפחתו של דוקטורוב הוציאה ידיעה קצרה לתקשורת, לפיה הסופר שסבל בשנים האחרונות ממחלת הסרטן, נכנע לבסוף לסיבוכים שהתגלו כתוצאה ממנה.

א. ל. דוקטורוב. AP
דוקטורוב. מגדולי סופרי המד"ב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully