וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 56: זה לא דייט בעירום עד שקופצים על טרמפולינה

23.7.2015 / 6:25

העונה החדשה של סדרת הריאליטי המוזרה מבית VH1, מבטיחה להיות מוזרה אף יותר. וגם: המועמדת המפתיעה ל"רווקה" הבאה, ג'סטין ביבר קריפר והאמא הכי פתוחה לניתוחים בעולם. חדשות הטראש של השבוע

תעשה לי ילד: סוכנות לכפילי מפורסמים מנסה להפוך לבנק זרע

עבור רובנו, דמיון לאישיות מפורסמת מסתכם בשינוי תמונת הפרופיל בשבוע הדופלגנגר. עבור אנדי הארמר, מדובר בקריירה. הארמר הוא בחור בריטי המנהל את סוכנות הכפילים "Lookalikes", ג'וב אליו הגיע לאחר שנים בהן התפרנס מלהיות דומה לדיויד בקהאם. בין החברים בסוכנות נמצאים כפיליהם של הארי סטיילס, ברק אובמה, וכמובן, ויקטוריה בקהאם, והם נשלחים לצילומי פרסומות, השקות ואירועים פרטיים. הבעיה היא שכנראה אין יותר מדי לקוחות שישלמו על ערב בחברתו של מישהו שנראה כמו גורדון ראמזי אבל לא יודע לבשל, והארנר מבקש לקדם יוזמה חדשה: להפוך את הכפילים שלו לתורמי זרע. כי אם לא רצית לבלות ערב עם גרסת השכונה של גורדון ראמזי, תרצי בוודאי שהוא יהיה אבי ילדיך. כל היופי הזה תועד בתוכנית ספיישל בערוץ 4 הבריטי, עליו הספיקה התקשורת המקומית להרעיף שבחים כמו "קורע מצחוק" ו"הריאלטי הכי מוזר אי פעם".

הבנו, הם עירומים: נמשכת ההתעללות במשתתפי "דייטים בעירום"

ב-VH1 ממש רוצים שתדעו שבעונה השנייה של התוכנית שלהם, "דייטים בעירום", יש אנשים עירומים. על מנת לוודא שאין אף אחד שחושב בטעות שקוראים לתוכנית "דייטים עם בגדים", הוצבו שלטי חוצות מתקלפים המפצירים בעוברים אורח לקלפם ו"להפשיט" את המתמודדים, ואז גם הביאו הרבה אנשים עירומים ואמרו להם לקפוץ על טרמפולינה. בעירום. כאילו הדייט עצמו לא מתעלל מספיק.

הבוגר: ג'סטין ביבר מקריפ

האדם שג'סטין ביבר הפך להיות גורם געגועים עזים לימים בהם היה סתם ילד קטן ומעצבן מיוטיוב. כבר תקופה ארוכה שביבר מתנהל כאחרון הקריפים, אבל התמונה שהעלה בשבוע שעבר לאינסטגרם לקחה את ההתנהגות הזו צעד אחד קדימה. הביבס פרסם תמונה של השחקנית ומגישת הטלוויזיה קלי ריפה בביקיני, אך אל תטעו: לא מדובר בקמפיין לנז'רי משותף של השניים, אלא סתם תמונה שהוא שלף מגוגל אימג'ס והחליט לשתף בה את מעריציו. בתוכנית הבוקר שלה התייחסה ריפה לתמונה וכינתה אותה "קריאה לעזרה", ואף הציעה סיוע כשקראה לזמר להתקשר אליה. לכולנו יש קראשים, ג'סטין, הכל בסדר, אבל אלו מסוג הדברים שנועדו להישאר בין אדם ואייפונו, ולא בין אדם ו- 33.7 מיליון עוקביו.

Wow Kelly makes me feel some type of way 😍😍 no disrespect I know she's married! #bigcrush

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on

מאמא באהבה: פארה אברהם כבר מתכננת ניתוחים פלסטיים לבתה

פארה אברהם מבינה את הבת שלה. אולי זה בגלל העובדה ש-18 שנים בלבד מפרידות בין כוכבת "בגרות באמהות" ופרי חלציה, אולי אלו שיטות ההורות הבלתי-שגרתיות שלה, במסגרתן עיצבה בשעווה את גבותיה של בתה כשהייתה רק בת שלוש. כיום סופיה הקטנה כבר בת שש, ושיני החלב שלה מתחילות ליפול. חמוד, נכון? לא לפי פארה. בריאיון ל-"US "Weekly סיפרה שבתה מרגישה חוסר בטחון נוכח החיוך מחוסר השיניים, ומאחר וכואב לה לראות אותה ככה, תתמוך בכל החלטה שלה לעבור ניתוח פלסטי לכשתגדל. עד אז, היא תעזור לה לחסוך לקראת ההליך היקר, וזאת באמצעות מתנות נדיבות במיוחד מפיית השיניים. ילדים, עזרו לסופיה למצוא את ערימת השטרות בני 100 דולר המסתתרת בתמונה.

העם עם אריאנה: טרנד ליקוק הסופגניות שסוחף את הרשת

תקרית ליקוק הסופגניות של אריאנה גרנדה החלה אולי כאסון סניטרי, אך התפתחה לכדי טרנד אינסטגרם כיפי במיוחד. צעירים ברחבי הרשת מבקשים להביע את תמיכתם בכוכבת חובבת המתוקים באמצעות ההאשטג #LickDonutsWithAri, ומצלמים עצמם כשלשונם מלטפת סופגניה. שמישהו ברולדין ירים את הכפפה, כי חג החנוכה צריך להגיע מוקדם יותר השנה.

#LickDonutsWithAri 👅🍩

A photo posted by Hector Amézquita (@hectoramezquita) on

#lickdonutswithari #lunga2015 #ymir69 #round3

A photo posted by Viktor Andersen (@viktor.andersen) on

#lickdonutswithari 👅🍩

A photo posted by 🌙Veronika Krasnenkova🌙 (@nikakrasnenkova) on

פני דרך, איימי שומר: גם קלואי קרדשיאן מועמדת לתפקיד "הרווקה"

אחרי שכבר החזקנו אצבעות לליהוקה של איימי שומר בתור "הרווקה" הבאה, נזרק אל האוויר שם של מועמדת נוספת, והיא טורפת מחדש את כל הקלפים. כמתבקש, מדובר באחת מבנות קרדשיאן, אך לצערנו לא בפרודה הטריה קורטני, אלא באחותה קלואי. דיווחים בארצות הברית טוענים כי קלואי נמצאת במגעים ראשוניים עם הפקת התוכנית, ושאולי זו אף הסיבה שהיא ובעלה בנפרד הכדורסלן למאר אודום חתמו סוף-סוף על מסמכי הגירושין, כמעט שנתיים לאחר שהוגשה הבקשה לגט. אם להסתמך על זה, נראה כי אפשר להתחיל לשתול את הורדים.

קלואי קרדשיאן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. AP
תתחילו לחזר/AP

לפעמים הדוב אוכל אותך: המעריץ האדוק של "ביג לבובסקי" נעצר באופן הולם במיוחד

אף אחד לא אוהב את "ביג לבובסקי" יותר מוויל ראסל. הוא מעריץ כל כך גדול של יצירת הקאלט של האחים כהן, עד שייסד את "לבובסקי-פסט", פסטיבל המוקדש כולו לדו?ד ולמורשתו. ראסל הפנים את המורשת היטב, והשבוע זה עלה לו בהתקלות לא נעימה עם שוטרים שמצאו אותו מעשן מריחואנה מחוץ לאולם באולינג. זה הסתיים במעצר, אבל לפחות אף אחד לא השתין לו על השטיח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את הדמיון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully