וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מה גדול יותר - פיקסל או איש נמלה?

26.7.2015 / 7:12

הקומדיה החדשה של אדם סנדלר היתה אמורה לשבור את הקופות אבל בפועל, ההכנסות הכספיות שלה התכתבו בצורה אירונית עם שמה. דורון פישלר מסכם את הסופ"ש בקולנוע בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

הפיקסלים של אדם סנדלר לא הספיקו כדי לנצח את הנמלים של מארוול, ג'ייק ג'ילנהול לא נתן נוק-אאוט לקופות וערי הנייר הן לא אשמת הכוכבים. הסרטים החדשים שיצאו בסוף השבוע לאקרנים בארצות הברית לא הותירו רושם גדול מדי על טבלת שוברי הקופות.

"פיקסלים" היא הקומדיה עתירת התקציב של אדם סנדלר, עם פיטר דינקלג' מ"משחקי הכס" וג'וש גאד מ"לשבור את הקרח" והרבה מאוד כוכבים אורחים מתולדות משחקי המחשב, ובכל זאת, הסרט לא כבש את המקום הראשון בטבלה השבועית. על פי ההערכות הנוכחיות הסרט הכניס בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים כ-24 מיליון דולר. ההצלחה של סנדלר בשנים האחרונות לא היתה עקבית: הפתיחות של הסרטים שלו נדדו בין 41 מיליון דולר (ל"מגודלים 2") ו-14 מיליון (ל"תקועים בחופשה"). הציפיות מסרט עתיר פעלולים וכוכבים כמו "פיקסלים" היו בוודאי גדולות יותר, ולכן התוצאה מאכזבת מעט. אולי זה קשור לביקורות ששחטו את הסרט, אם כי מעריצי אדם סנדלר בוודאי רגילים כבר להתעלם מביקורות קוטלות.

הכשלון של "פיקסלים" הוא ההצלחה של "אנטמן", שנשאר במקום הראשון השבוע, עם כ-25 מיליון דולר בסוף השבוע, ו-107 מיליון בסכום המצטבר. "אנטמן" רחוק מלהיות הסרט המצליח ביותר של מארוול, אבל ההצלחה שלו מספקת למדי גם כך.

seperator

"המיניונים" ירדו למקום השלישי עם הכנסה של 22 מיליון דולר בסוף השבוע והכנסות כולללות של 262 מיליון (מעל 650 מיליון בכל העולם); "אסון מהלך" ירד למקום הרביעי. רק במקום החמישי אנחנו מוצאים סרט חדש נוסף: "ללא כפפות", סרט האיגרוף עם ג'ייק ג'ילנהול, שהכניס בסוף השבוע סכום אמצע-הדרך של כ-17 מיליון דולר.

אל המקום השישי בלבד, עם כ-15 מיליון דולר, הגיע "ערים של נייר", המבוסס על ספרו של ג'ון גרין. בשנה שעברה, הסרט הקודם המבוסס על יצירתו, "אשמת הכוכבים", היה להיט מפתיע, אחרי פתיחה של 48 מיליון דולר, אבל הסרט החדש רחוק מאוד מכך. נראה ש"אשמת הכוכבים" היה להיט בודד ולא פתיחתה של סדרה מצליחה.

ברשימת הסרטים המכניסים של כל הזמנים בעולם כולו, "עולם היורה" עלה עוד שלב, עם הכנסות של 1,528 מיליון דולר, עקף את "הנוקמים", והוא עכשיו במקום השלישי של כל הזמנים. מכאן אין לו עוד לאן לעלות – "טיטניק" ו"אווטאר" עדיין נמצאים הרחק מהישג יד. מובן מאליו שהצלחה טיטאנית כזאת לא יכולה להיפסק, וסרט ההמשך – גם הוא בהשתתפות כריס פראט וברייס דאלאס הווארד –הוכרז השבוע, ויצא לאקרנים ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully