וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: קורבנותיו של קוסבי מתאחדות על שער הניו יורק מגזין

27.7.2015 / 9:11

35 מהנשים שהותקפו מינית על ידי ביל קוסבי, מופיעות יחד על שער גיליון מיוחד של המגזין. אל השער מצורף מאמר המגולל את סיפורן של הנשים. בנוסף שיה לה באף חשוד בהכאת חברתו, שיר חדש לדיסקלוז'ר וסם סמית. לייב בלוגינג תרבותי

17:57 - קניה ווסט עוזב הופעה לאחר 13 דקות

קניה ווסט אכזב 40 אלף צופים בטורונטו לאחר שעזב הופעה 13 דקות לאחר תחילתה. ווסט הופיע בטקס סגירת המשחקים הפאן-אמריקאיים בטורונטו ולאחר שביצע את השירים "Stronger", "Power", "Black Skinhead", "Can't Tell Me Nothing", "Touch the Sky" ו-"All of the Lights", סבל מתקלה טכנית במיקרופון ובאמצע השיר "Good Life" בחר להשליך את המיקרופון באוויר ולעזוב את הבמה.

15:43 - גלוריה גיינור מתמנגלת עם שמעון פרס

זוכת הגרמאי גלוריה גיינור תופיע ביום רביעי הקרוב בהיכל התרבות, ת"א. רגע לפני היא הגשימה את התחנה הקבועה של כוכבי תרבות זרים בישראל: פגישה עם שמעון פרס במרכז פרס לשלום.

"אני מאוד אוהב את ישראל, נרגשת להיות פה ומאמינה שמוזיקה מחברת בין אנשים" אמרה גיינור, שהעניקה לנשיא לשעבר עותק מספרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד כוכבת לאוסף. פרס וגיינור/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:49 - סינגל חדש לדיסקלוז'ר יחד עם סם סמית'

לפני שנתיים "Latch" היה להיט הפריצה של צמד האלקטרוניקה הבריטי דיסקלוז'ר יחד עם זמר הסול המייבב סם סמית', וממנו והלאה נסקו הקריירות של שניהם. כעת הם חוברים שוב במטרה לשחזר את הקסם עם "Omen", סינגל ראשון רשמי מתוך האלבום השני של דיסקלוז'ר. האזינו לו כאן.

09:28 - שיה לה-באף חשוד בהכאת חברתו

ומאיש דוחה אחד לאיש דוחה לא פחות. שיה לה-באף כנראה הרגיש שהוא הכה בקריירת המשחק שלו מספיק כדי שיקבעו את מותה הסופי, והחליט להפנות כעת את האגרסיות לכיוונה של חברתו, מיה גות'.

על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, לה-באף וגות' הגיעו יחד למלון בעיר טובינגן, שם נערכים צילומי סרטו הבא של ה"שחקן". על פי עדי ראייה ששהו בלובי המלון באותה שעה, השניים ירדו מהמונית שהביאה אותם למקום בעוד צועקים זה על זו.

לה-באף נראה שיכור כשדרש מגות' לעזוב את תיק היד שלו מכיוון "שאינו רוצה להפעיל כוח". מקומיים שליוו את לה-באף לשדה התעופה אחרי האירוע דיווחו על כך שהעיד כי היה הורג את גות' אם היה נשאר במקום. על פי דיווח נוסף, גות' נצפתה ביום שלאחר מכן עם פנס שחור מסביב לעינה.

לה-באף וגות' נפגשו לראשונה על סט הצילומים של "נימפומנית" ב-2012. במרץ האחרון נצפתה גות' עונדת טבעת יהלומים על אצבעה, תמונה שהובילה להשערה כי השניים התארסו.

שיה לה-בוף ומיה גות'. GettyImages
אלוהים נותן אגוזים לזבל אורגני/GettyImages

09:15 - אנחנו מאשימות: הקורבנות של ביל קוסבי מול המצלמות

עד היום קיבלנו אותן בטפטוף של עדויות מזעזעות על גבי העיתונים, אחת אחרי השנייה, סיפור אחד סיפור. כעת הרפרטואר המחפיר של ביל קוסבי - פעם קומיקאי נערץ וכיום אנס סדרתי - נחשף בתמונה אחת על שער הניו יורק מגזין.

כל אחת מהמתלוננות נגד קוסבי, משנות ה-60 המוקדמות ועד שלהי שנות ה-90, צולמה בנפרד, ואז הוצבה לצד תמונותיהן של המתלוננות האחרות בתוצאה הסופית. גיל המתלוננות נע בין 44 ל-80.

אל המאמר שמצורף לתמונת השער קובצו הסיפורים של המתלוננות. חלקן היו חברות טובות של קוסבי לפני המעשה, חלקן צעירות בתחילת דרכן שהעריצו את הקומיקאי המצליח וחלקן פשוט נקרו בדרכו בזמן ובמקום הלא נכון.

בסך הכל נחשפו עד היום 44 נשים שגוללו את סיפורן כקורבנותיו של קוסבי. 35 מהן מופיעות על השער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכיסא פנוי לאלו שעדיין לא נחשפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully