וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: תולדות עם ישראל מסתתרות בסרטי דיסני

27.7.2015 / 16:59

בעקבות סערת הרשת בסופ"ש האחרון, סביב הקשר בין ה"מיניונים" לשואה, החלטנו לבדוק אם יש רמזים היסטוריים גם בסרטים המצוירים של דיסני. נדהמנו לגלות שם רמיזות להקמת המדינה, מאורעות תרפ"ט והקרב על תל חי. צפו

רחלי רוטנר

האם ה"מיניונים", אותם יצורים צהובים חביבים מסדרת האנימציה של "גנוב על הירח", בעצם מבוססים על קורבנות יהודיים בשואה? כך התעקשה שמועה שרצה ברשת בסופ"ש האחרון, והקימה את כל הגולשים על הרגליים. אמנם, פעמים רבות סרטי ילדים מסתירים בתוכם רבדים קצת יותר עמוקים, לעתים אפילו אפלים, אולם במקרה הזה נדמה היה שהיוצרים עברו קצת את הגבול.

במדור "עמוד שגיאה" החלטנו לא להתעצל, לצלול לארכיון סרטי הילדים האהוב "דיסני" ולחפש שם רמזים היסטוריים נוספים. נדהמו לגלות עשרות סרטים מצויירים קלאסיים שבהם סצנות מסוימות, או פריימים מסויימים, מבוססים על אירועים חשובים בתולדות עם ישראל, בעיקר בעת האחרונה. אירועים כמו הכרזת המדינה, משפט דרייפוס או הקרב על תל חי. איך לא הבחנו בכך עד עכשיו? אחרי שתראו את הסרטון המצורף, ובו מקובצים רוב הקטעים שמצאנו בתוספת טקסט החושף את האירוע אליו הם רומזים, לא תוכלו עוד להביט בסרטי ילדותכם באותו האופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully