וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טום קרוז כוכב רוק

28.7.2015 / 9:50

כוכב "משימה בלתי אפשרית" הגיע לתוכנית של ג'ימי פאלון לקרב ליפ סינק מהפנט על הבמה. ובנוסף: קטניס אוורדין מגיעה לגאול אותנו מהעול של ג'ון שלג. לייב בלוגינג תרבותי

15:01 - קלי ובאד מתאחדים

18 שנים אחרי ירידתה של "נשואים פלוס" מהמסכים, הקריירה של דיוויד פאוסטינו (באד באנדי) וכריסטינה אפלגייט (קלי באנדי) הלכה בכיוונים הפוכים למדי. הוא נעלם כמעט לחלוטין והיא מנהלת קריירה מצליחה של כוכבת הוליוודית אמיתית.

זה לא הפריע להם להתרגש כשנפגשו לראשונה זה זמן רב בפרמיירה לסרטה החדש של אפלגייט "חופשה מושלמת". פאוסטינו עומד להפוך בקרוב לראשונה לאב בגיל 41. "זאת עומדת להיות בת ואני מאוד מתרגש", סיפר פאוסטינו.

ומה לגבי השאלה המובנת מאליה? ובכן לא, אין שום דיבור על רימייק לסדרה בשלב זה. לא נראה גם שאפלגייט מעוניינת לשוב לטלוויזיה בעתיד הקרוב.

כריסטינה אפלגייט ודיוויד פאוסטינו. GettyImages
האחיים לבית באנדי שוב ביחד/GettyImages

11:56 - קונאן גנב בדיחות מגולשים בטוויטר?

תביעה חדשה מסעירה בימים אלה את צוות ההפקה של תוכנית הלילה המצליחה בהנחיית קונאן אובראיין. על פי התביעה, שהוגשה על ידי אדם בשם רוברט אלכסדר קסנברג, מציגה לכאורה בדיחות שהשמיע אובראיין בתוכנית כזהות לחלוטין לאלו שמופיעות בבלוג האישי שלו ובטוויטר.

קסנברג מספר בפוסט בבלוג כי פנה לכותבי התוכנית של אובראיין וטען כי אם נעשה שימוש בבדיחות שלו, אולי יהיה ראוי להפוך אותו לכותב מן השורה בתוכנית. קסנברג הועבר למייק סוויני, הכותב הראשי של התוכנית, שזעם על טענתו והסביר כי אין ולא היה שום קשר בין התוכנית לבלוג העלוב שלו, כהגדרתו. קסנברג הציג שורה של מקרים שבהם, לטענתו, בדיחות שכתב נלקחו לתוכנית.

אנדי ריכטר, הסייד קיק של אובראיין, הגיב בטוויטר: "אוי לא, הם גילו אותנו! לא יכול להיות שיותר מאדם אחד הגיע לתובנות יוצאות הדופן האלה".

10:53 - הפתעה: הסרט הבא של כריסטופר נולאן כבר מוכן

מיד אחרי "בין כוכבים", כמעט כמו אחרי כל סרט גדול אחר שעשה בשנים האחרונות, הסתקרנו רבים ממעריצי הקולנוע מה יהיה הפרויקט הגדול הבא של כריסטופר נולאן. כעת מתברר שלא רק שנולאן בחר פרויקט אלא גם הספיק לסיים אותו.

אין צורך להיבהל. נולאן לא יצר סרט באטמן מחתרתי (וחבל) שיתחרה בזוועות הצפויות ב"באטמן נגד סופרמן". סרטו החדש "Quay" הוא למעשה סרט דוקומנטרי קצר העוסק באחים קוואי. סטפן וטימותי קוואי היו מחלוצי המשתמשים בטכנולוגיית הסטופ-מושן בקולנוע ובקליפים של להקות אינדי-רוק, שם הגיעו לתוצאות עוצרות נשימה.

הסרט החדש יוצג בניו יורק כבר ב-19 באוגוסט במסגרת פורום הקולנוע בניו יורק.

כריסטופר נולאן. GettyImages
קצר וקולע הפעם. כריסטופר נולאן/GettyImages

10:33 - דוד ג'סי ודודה רבקה שוב ביחד

ג'ון סטאמוס ממשיך להטריף את מעריצי "צער גידול בנות" עם תמונות מסט הצילומים של הספין אוף החדש. אחרי שחשף תמונות שבהן הוא נראה בדיוק כמו הדוד ג'סי הישן והטוב שהכרנו, העלה סטאמוס תמונה נוספת לאינסטגרם שלו ובה נראית כף ידו וכף ידה של לורי לאפלין (בקי), מונחות זו על זו באהבה.

אבל רגע, אלה לא כל החדשות. השחקנית אווה לארו ("כל ילדיי", "CSI מיאמי"), צייצה בטוויטר כי היא צפויה לגלם בסדרה את אשתו החדשה של דני טאנר. כו, אתם שומעים נכון, האלמן החביב והביישן מצא את פרק ב' בחייו.

דמותה של לארו בסדרה מוגדרת בתסריט כ"מושכת, צעירה ותוססת", כמו גם כמי ש"מגלה תיאבון גדול להיות עם דני ולא מתביישת להראות את התשוקה שלה אליו".

Becky and Jesse together Forever. #FullerHouse. #Netflix

A photo posted by John Stamos (@johnstamos) on

10:27 - פאר טסי עושה היסטוריה במכה של הכדורסל

פאר טסי ילווה בחורף הקרוב את מכבי ת"א בכדורסל למסע משחקים בארה"ב. בכך יהפוך טסי לזמר הישראלי הראשון אי פעם שיופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. טסי יופיע בגארדן ב-4 באוקטובר (יום ראשון בצהריים), שלושה ימים אחרי ההופעה הראשונה בארה"ב שתיערך באולם היונייטד סנטר בשיקגו. בשני המשחקים תתמודד מכבי ת"א מול ארמאני מילאנו מאיטליה במסגרת משחקי הכנה לעונה.

פאר טסי בערב מחווה לזוהר ארגוב. ניב אהרונסון
כי קיסריה זה כבר קטן עליו. פאר טסי/ניב אהרונסון

10:22 - כוכבי דיסני משלימים הכנסה

זה אחד הדברים המופלאים ביותר שמסתובבים היום ברשת. כוכבי הסרטים של דיסני אולי נראים לכם עשירים, יפים ומצוירים ללא פגם, אבל גם הם צריכים להביא פרנסה הביתה. הגרפיקאי אייזאה סטיבנס צייר שורה של כוכבי דיסני כפי שהיו נראים ב"מג'יק מייק". התוצאה מדהימה וכל יתר התמונות נמצאות כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוקהונטס בוחנת את הסחורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:10 - קטניס נגד ג'ון שלג: שחר הצדק

כולנו יודעים שסנואו הגזים. הוא קיבל את כל הצ'אנסים שבעולם להשתנות, להבין את חוקי העולם החדש, לאמץ נקודת מבט חדשה, אבל כל זה לא קרה. עכשיו לא נותרה ברירה, קטניס צריכה להעניש אותו על כל פשעיו. אז איפה אתם בקרב הזה? טים קטניס או טים ג'ון שלג? הכריעו מהר כי החורף מגיע.

09:54 - ג'ימי פאלון וטום קרוז הולכים ראש בראש

הוא נתלה על מטוסים אמיתיים, קפץ מגורדי שחקנים ענקיים וגילה את האור בדמות חייזר דמיוני, ובפעם האחרונה שהוא פרץ בשיר על הספה של אופרה ווינפרי העולם הבין שהוא די קוקו. ולמרות הכל, טום קרוז הוא עדיין אחד מכוכבי הקולנוע המצליחים ביותר בעולם, ובתור כזה הוא חייב ביקור אצל ג'ימי פאלון לפני צאת סרטו החדש.

קרוז ופאלון התחרו בקרב ליפ סינק, כשקרוז מבצע את "Can't Feel My Face" של The Weekend ופאלון משיב עם "Undercover of the night" של הרולינג סטונס. וכך זה נמשך הלאה, כשברור לכולם שפאלון לא יוכל לעולם להתעלות על היכולות התיאטרליות של קרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully