וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הטחב: מושיק גלאמין על הסוס גם ב"בא לחדש לכם"

30.7.2015 / 0:11

עכשיו כבר אין ספק, מושיק גלאמין הוא איש השנה והשיאים המופרכים אליהם מגיעה העונה החדשה של "בא לחדש לכם" מוכיחים זאת היטב

יח"צ - חד פעמי

בתזמון כמעט מושלם, במקביל ליציאת הכנסת לפגרה, חוזר למסך האיש שצבע את מערכת הבחירות האחרונה בצבעי פסטל בוהקים. 2015 היא השנה של מושיק גלאמין. היא החלה עם ביקורו במעון ראש הממשלה בירושלים, נמשכת כעת עם עליית העונה החמישית של "בא לחדש לכם" ותסתיים, ככל הנראה, בכיכובו בעונה החדשה של "הישרדות". מדהים מה שטחב יכול לעשות לקריירה.

הפורמט של "בא לחדש לכם" מוכר ופשוט: גלאמין וצוות התוכנית משפצים בית בו גר סיפור אנושי מרגש כשלרשותם עומדות 12 שעות בלבד. פרק פתיחת העונה מציג את גלאמין משפץ בית במושב בני ציון. בית בו גרה בחורה צעירה עם סוס. לגיטימי. אחרי שגלאמין ביקר במעון ראש הממשלה בזמנו הפנוי, בית בו מתגורר סוס הוא עוד בית שגרתי וסטנדרטי בישראל. כולנו מגדלים סוסים. אפשר ללמוד כל כך הרבה מ"בא לחדש לכם". תוכנית שימושית בסך הכל.

מושיק גלאמין בא לחדש.
מראה סטנדרטי בכל בית
גלאמין בוחן את הבית בו גר הסוס ושואל בקול "אז מה אפשר לעשות פה?". התחלה טובה תהיה כמובן להוציא את הסוס מהבית ולהעבירו לאורווה אבל הסטייליסט של המדינה עוד לא שם

בזמן שמילים כמו "לבני סיליקט" מתעופפות באוויר, גלאמין בוחן את הבית בו גר הסוס ושואל בקול "אז מה אפשר לעשות פה?". התחלה טובה תהיה כמובן להוציא את הסוס מהבית ולהעבירו לאורווה אבל הסטייליסט של המדינה עוד לא שם. הוא מספר שהוא עוד לא יודע מה לעשות עם הדברים בבית "אבל קודם כל לחדש" ומעדיף להתייעץ לגבי חיפוי קיר ולהודות שהיה לו קשה לבחור את החיפוי הנכון. "זה היה כאב ראש עם כל הדברים היפים שראיתי בקטלוג". נו בטח, רק דברים יפים יש בקטלוג. המקום שניתן לספונסרים של התוכנית כל כך בולט. בולט כמו סוס במטבח.

לא צריך להיות מופתעים מזה. גם גלאמין לא מופתע מזה. אפילו להפך. הוא מודע לזה, חוגג את זה, ואף דוהר בפראות על מערכות היחסים ההדדיות בינו ובין הספונסרים. ולא רק לזה גלאמין מודע. סודו הגדול של גלאמין הוא, כך נראה, שבאמת לא אכפת לו מה יאמרו ומה יכתבו עליו ועל מעשיו. לאחר שהצופה הממוצע ירטון כמה מטומטם היה להביא ג'קוזי מתנפח לחצר בה שוהה סוס, הוא יראה את אותו הסוס שותה מהג'קוזי בכותרות הסיום עם הכיתוב החינני "למחרת". כלומר, גם גלאמין יודע שכמו הג'קוזי, הוא, כתופעה, כבר התנפח מעבר לכל פרופורציה ושאפשר רק לצחוק על זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השנה שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבכל תוכנית שיפוץ, לאחר שתוצאות השיפוץ נחשפות, מגיע קליימקס עמוס ברגשות. "מה גורם לאנשים להיות כל כך טובים?", שאלה הבחורה שמתגוררת עם סוס כשראתה את ביתה החדש לראשונה. לכי תדעי. אולי הרצון לנצל סיפור אנושי מרגש לצרכים מסחריים. כי לא רק שהבחורה הזו גרה עם סוס, היא גם נפגעה קשה בפיגוע לפני 14 שנים. לבחורה זה לא מפריע. היא מבחינתה, ואפילו בצדק, כבר עברה את הקשה מכל. כל שנותר הוא לנשוף עוד אוויר לבועת המינוף של גלאמין ולהסכים עם הבחורה. אכן, "מושיק הוא שיא השלמות".

ומה אתם חשבתם על "בא לחדש לכם"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully