וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בהתהוות: הסרט הראשון בתולדות נטפליקס מסתער על האוסקר

30.7.2015 / 18:46

רשת הטלוויזיה המצליחה עושה את צעדיה הראשונים על המסך הגדול עם סרט המלחמה "Beasts of No Nation". הסרט מתמקד בסיפורו של ילד שנקרע ממשפחתו כדי להשתתף במלחמת האזרחים בארצו

צילום מסך

אחרי שהפכה את צפיית הבינג' לתופעה כלל עולמית ועשתה היסטוריה עם סדרות כמו "בית הקלפים" ו"כתום זה השחור החדש" בטקסי הפרסים של הטלוויזיה, מסתערת נטפליקס על המטרה הגדולה הבאה: מקום של כבוד על המסך הגדול של הקולנוע.

היום (חמישי) משחררת נטפליקס את הטריילר הראשון לסרט הבכורה שלה באורך מלא "Beasts Of No Nation". הסרט, בבימויו של קארי פוקנגה (במאי "בלש אמיתי" והסרטים "ללא שם" ו"ג'יין אייר") ישוחרר ב-16 באוקטובר למנויי החברה בלבד, כמו במקרה של סדרות הטלוויזיה שלה. עם זאת, הסרט יוקרן גם בבתי קולנוע נבחרים בארה"ב, על מנת לאפשר לו לעמוד בכללי האקדמיה ולרשום היסטוריה כשיתמודד על הפרסים הגדולים בטקס האוסקר הבא.

השבוע נחשף גם כי הסרט יוקרן לראשונה בפסטיבלים היוקרתיים של ונציה וטורונטו (סימן מקדים לחשיבות שמקנים לו בתעשייה כבר כעת). "Beasts of No Nation" הוא עיבוד לרב מכר מאת הסופר הניגרי אוזודינמה איוואלה ומתמקד בסיפורו של ילד שנקרע ממשפחתו כדי להפוך לחייל במלחמת האזרחים האכזרית שקורעת את מדינתו באפריקה. אידריס אלבה ("הסמויה") יגלם בסרט את מפקד המיליציה שמלמד את הילד את דרכי המלחמה.

זוהי רק ההקדמה לשאיפותיה של נטפליקס, שם כבר עובדים במרץ על הסרט הבא "War Machine" בבימויו של דיוויד מישוד ("ממלכת החיות") ובכיכובו של בראד פיט, שצפוי לצאת במהלך שנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully