וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכבות "זינה" לא צריכות סדרה כדי להתאחד

2.8.2015 / 9:19

לוסי לולס ורנה או'קונור הזכירו לנו למה חשוב להחזיר אותן למסך בתמונה חמודה. ובנוסף: זולנדר חוזר בסרט חדש והסיפור המדהים של ניצולת שיתוק המוחין והלהיט של בריטני ספירס. לייב בלוגינג תרבותי

10:50 - ד"ר דרה הכריז על אלבום חדש לראשונה מזה 16 שנה

הראפר והמפיק ד"ר דרה, מאושיות ההיפ הופ החשובות של כל הזמנים, הכריז אתמול (שבת) שישחרר את אלבומו הראשון מזה כמעט 16 שנה בשישי הקרוב, 7 באוגוסט. לדבריו האלבום, "Compton a Soundtrack by Dr. Dre", נעשה בהשראת הסרט "Straight Outta Compton", סרט הביוגרפי-עלילתי על עלייתה של להקת NWA שבו דרה היה חבר בשנות השמונים. האלבום יכלול שיתופי פעולה עם חברו להרכב דאז אייס קיוב, וכן קנדריק לאמאר, אמינם וסנופ דוג. מדובר בסך הכל באלבומו השלישי של מפיק העל, ולדבריו זהו אלבומו האחרון, "הגראנד פינאלה" שלו.

ד"ר דרה. Frederick M. Brown, GettyImages
ד"ר דרה/GettyImages, Frederick M. Brown

09:58 - כך הצילה בריטני ספירס ילדה עם שיתוק מוחין

הסיפור הבא הוא מסוג הסיפורים שנשמעים כמעט טוב מכדי להיות אמיתיים, אבל נראה שהוא אכן כזה. מייגן ג'ונסון בת ה-13 מאלבמה, חשפה בעמוד הפייסבוק שלה את החוב שהיא חייבת ל"Toxic" של בריטני ספירס.

בגיל 7 חוותה ג'ונסון מפרצת במוח שלוותה בשבץ. הילדה הוכנסה לניתוח שארך 10 שעות והוריה קיבלו את הבשורה כי התוצאות לא צפויות להיות טובות. לאחר שיצאה מהניתוח לא הצליח ג'ונסון לתקשר עם סביבתה ונכנסה לדיכאון.

זמן מה לאחר מכן מישהו ניגן בסביבת חדרה של ג'ונסון את הלהיט של ספירס מ-2003. היא החלה לחייך ולנסות להזיז את רגליה. הרופאים שחזו ברגע הזה מיהרו להכניס את השיר לכל אחד ממפגשי הפיזותרפיה שעברה הילדה. שש שנים אחרי פרסמה ג'ונסון וידאו שלה כשהיא רוקדת לצלילי השיר, ונראית בריאה ומאושרת.

09:41 - כוכבת "זינה" מתאחדות

אז נכון, רימייק של "זינה" ככל הנראה לא נמצא בתוכניות, אבל זה לא אומר שאי אפשר להתרפק על הימים היפים שבהם צמד נשים בשיריון מגוחך פצפצו גולגולות של רשעים. בסוף השבוע האחרון פרסמה לוסי לולס תמונה שלה לצדה של רנה או'קונור, שגילמה בסדרה את נסיכת האמאזונות, גבריאל. אולי זה ישכנע מישהו בתעשיית הטלוויזיה להרים את הכפפה בכל זאת.

זינה הנסיכה הלוחמת. GettyImages
היו זמנים/GettyImages

09:33 - רוברט דה נירו הוא המתמחה של אן הת'אוויי

קומדיות מתוקות מדי ושכיחות בדרך כלל הם הלחם החמאה של חודש ספטמבר - התקופה האופרה שבין שוברי הקופות של הקיץ לתחילת עונת הסרטים האיכותית של החורף. ובכל זאת כששני זוכי אוסקר מתקבצים לסרט אחד, שווה לפחות להעיף מבט בטריילר.

ב"The Intern" מגלם רוברט דה נירו את בן, אלמן בן 70 שמתקבל לעבודה כמתמחה באתר אופנה מצליח. בן נבחר להיות העוזר האישי של ג'ולס, מנהלת ומייסדת האתר, שצעירה ממנו משמעותית. פער הדורות הזה מייצר כמובן הרבה אוקוורדנס, אבל לבסוף השניים הופכים לחברים. זה מפתיע כמו תחזית בתחילת אוגוסט, אבל עדיין נראה חינני.

הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-25 בספטמבר, וגם במקרה הזה עדיין לא עבורו מועד הפצה בישראל.

09:26 - "זולנדר 2" פורץ אל היקום עם טריילר ראשון

14 שנים אחרי שהפך דוגמן טיפש למתנקש הכי טיפש בהיסטוריה, בן סטילר חוזר עם הצצה ראשונה ל"זולנדר 2". קצת קשה להאמין שהסרט החדש יזכה למעמד הקאלט של קודמו, אבל זה מן הסתם לא ימנע ממנו לעשות הרבה כסף על חשבון המעריצים.

בסרט החדש ישובו דרק זולנדר והנזל (אוון ווילסון) לעסקי הדוגמנות, כשסוכנות אחרת מנסה לגרום לדרוס אותם ולהוציא אותם מהתעשייה לתמיד. הטריילר הראשון לא מציג שנייה אחת של חומר מצולם, ובמוקמו מקריא סטיבן הוקינג את תולדות היקום עד לבריאתו של זולנדר. זה מצחיק כמו שזה נשמע.

"זולנדר 2" ייצא לבתי הקולנוע בארה"ב ב-12 בפברואר. טרם נקבע מועד הפצה לסרט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully