וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם של בר רפאלי: אין כניסה למאקו ולתוכנית חיסכון

2.8.2015 / 15:23

לא שוכחת ולא סולחת: היום מצלמת הדוגמנית את הקמפיין החדש להודיס, אך צוות מאקו התבקש שלא להגיע לסט בהוראת האם ציפי רפאלי, שהטילה וטו גם על התוכנית הכלכלית בערוץ 2 - כך נודע לוואלה ברנז'ה

בר רפאלי באירוע של ה.שטרן. אביב חופי
בר רפאלי באירוע של ה.שטרן/אביב חופי

לא שוכחת ולא סולחת: הדוגמנית בר רפאלי צילמה היום (ראשון) את הפרסומת החדשה לרשת האופנה "הודיס". לא מעט כלי תקשורת הוזמנו לסקר את הפרזנטורית על סט הצילומים, למעט שניים שנתקלו בסירוב: אתר מאקו - מבית זכיינית קשת ו"תוכנית חסכון" - התוכנית הכלכלית של חדשות ערוץ 2. הסיבה, כך נודע לוואלה ברנז'ה: האופן שבו סיקרו במאקו ובתוכנית חיסכון את רפאלי.

הסכסוך בין אתר מאקו לבין הדוגמנית החל בעקבות ידיעה שבישרה על נישואיה של רפאלי הבת לבן זוגה עדי עזרא, לפני כשמונה חודשים, הרבה לפני שרפאלי חשפה את תוכניותיה להינשא. רפאלי הכחישה את הדברים וצוות מאקו התבקש להתפנות מסט צילומי הפרסומת של בר רפאלי רשת "קרולינה למקה ברלין" - כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. גם הידיעה שפורסמה במאקו לפני כחודשיים וחשפה את חגיגות יום ההולדת המתוכננות של רפאלי בחוות רונית, לא ממש תרמה ליחסים הטעונים.

על פי גורמים המעורים בפרטים, אמה של בר, ציפי רפאלי, הטילה וטו גם על תוכנית חיסכון בערוץ 2. הסיבה: האם לא אהבה את החיטוט בעסקיה ומצבה הפיננסי של הבת, כפי שעלה מהכתבה ששודרה בתוכנית לפני כחודש, בעקבות פתיחת חנות האופנה שבה שותפה רפאלי, "אורבניקה". לוואלה ברנז'ה נודע כי נעשתה פנייה מטעם התוכנית בבקשה לצלם את בר על סט הצילומים, ונמסר להם שרפאלי לא מופיעה בתוכניות כלכליות ותוכניות אקטואליה.

ציפי רפאלי סירבה להגיב. במשרד יחסי הציבור של "הודיס" מסרו: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully