וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "משחקי הכס" משתדרגת עם כוכב גדול

4.8.2015 / 9:19

מקס פון סידוב ואיאן מקשיין מצטרפים לקאסט העונה השישית של סדרת הלהיט. ובנוסף: סוכריות פז ו"מבוכים ודרקונים" יהפכו לסרטים. לייב בלוגינג תרבותי

11:53 - "המיניונים" גורמים לפקק תנועה באירלנד

המיניונים ידועים בחיבתם למנהיגים רעים אבל נדמה שכעת, לאחר הצלחת הסרט בכיכובם, היצורים הצהובים החמודים החליטו להיות רשעים בעצמם.

בובה מתנפחת של מיניון בגובה 9 מ' גרמה לפקק תנועה ליד דבלין לאחר שחסמה את הכביש. החסימה אירעה, ככל הנראה, בעקבות שחרור חבל שהחזיק את הבובה. "אני לא יודעת איך היא השתחררה, אבל ראיתי את הבובה מתעופפת לעבר הכביש בו נסענו", סיפרה עדת ראייה מפוחדת.

לשמחת עוברי האורח, השוטרים הגיעו למקום ופוצצו את המיניון הסורר שהיה הנפגע היחיד באירוע.

10:40 - בפעם ה-22: פסטיבל מספרי הסיפורים

"דמיון חשוב יותר מידע. ידע הוא מוגבל. דמיון - אינסופי" אמר הפיזקאי הנודע אלברט אינשטיין. במקרה או שלא, פסטיבל מספרי הסיפורים שיתקיים זו השנה ה-22 ייפתח באירוע הצדעה מיוחד לאיינשטיין, לציון 100 שנים לתורת היחסות שלו ששינתה את העולם. במסגרת האירוע יוצגו הכתבים המקוריים של תורת היחסות, כולל השרבוטים והמחיקות של המדען היהודי. האירוע עבור אינשטיין שחנך את האוניברסיטה העברית המציינת 90 שנים להיווסדה, נקשר במחווה של הפסטיבל לאקדמיה הישראלית כולה. המכללה האקדמית באשקלון תחגוג בפסטיבל 50 שנים להיווסדה באירוע שינחה יוסי אלפי, שהיה בין מובילי המאבק לפתיחת מוסד אקדמי ראשון ומשמעותי בפריפריה.

בפסטיבל שיתקיים כמו בכל שנה בתאטרון גבעתיים יקחו חלק למעלה מ-800 מספרים: זמרים, מוסיקאים, אמנים, בדרנים, יוצרים, אנשי תקשורת, אקדמיה וחברה ייקחו חלק באירוע, ביניהם: שמעון פרס, קרן פלס, יצחק נבון, משה ארנס, השר יואב גלנט, עמוס עוז, אלי עמיר, אריק זאבי, דרור קרן, צדי צרפתי, גדי סוקניק, גל גבאי, ג'קי לוי, קובי אריאלי, חנוך דאום, קולט אביטל, מורן מזור, ננה שרייר, חני נחמיאס, נתן דטנר, שי אביבי, ננסי ברנדס, שולה חן, נתן נתנזון, עמוס אטינגר, גברי בנאי, אורי בנאי, אבשלום קור ועוד רבים וטובים.

בין האירועים המיוחדים של הפסטיבל תתקיים הופעה של עיסאם עראבו, מגדולי הזמר העיראקי ותתנהל שיחה אישית בין מייסד הפסטיבל יוסי אלפי ונשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס שיתרום מסיפוריו הרבים בדמות ציבורית ותיקה בישראל. הפסטיבל בכללותו יעמוד בסימן הצדעה לגיבורי ציבור בישראל ביניהם גם הנשיא החמישי של מדינת ישראל יצחק נבון והשר יואב גלנט.

פרטים אודות המופעים ותכניה מפורטת באתר הפסטיבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

10:06 - כוכב "משימה בלתי אפשרית" נגד הקידום הסקסיסטי של הסרט

סיימון פג הוא לא רק אחד הכוכבים המצחיקים בהוליווד, הוא גם אחד הכותבים המוכשרים בעיר, אחד שהמילה שלו שווה הרבה יותר מאשר עוד כוכב רנדומלי. פג, שמככב בימים אלה ב"משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים" יצא נגד מסע הקידום של הסרט שלו עצמו, והכל בגלל האופן שבו הוצגה רבקה פרגוסון בפוסטרים הרשמיים.

"כשהראו לנו את הפוסטרים זה היה אני בג'קט, טום (קרוז) בג'קט), ג'רמי (רנר) בג'קט), וינס (ריימס) בג'קט ורק רבקה בחליפות עור כשהישבן שלה בולט. אמרתי להם מיד 'לא, אל תעשו את זה. אנחנו עושים פה משהו טוב, אל תהרסו את זה'".

את הפוסטר אפשר עדיין למצוא כמובן במרחבי הרשת, אבל בבתי הקולנוע ובשלטי החוצות לא תוכלו למצוא אותו יותר. פרגוסון מככבת בסרט כמתנקשת לא פחות מוכשרת מאיתן האנט וחבריו, עכשיו הגיע הזמן שגם יתייחסו אליה בהתאם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי, עיניים למעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:48 - כן, זה קורה: סוכריות פז מקבלות סרט משלהן

אין לנו שום דרך למצוא בדיחה שתתעלה על הסיפור הזה, אז אפילו לא ננסה. הנה פשוט העובדות הקרות: זוכרים את מתקני סוכריות פז? מחסנית הסוכריות הגאונית שמעוטרת במיליון גרסאות של "ראשים", מצבי הנינג'ה ועד הלוני טונס? אז עכשיו הם מקבלים סרט משלהם.

מדובר בסרט אנימציה שאמור גם הוא לנסות ולשחזר את הנוסחה המוצלחת של "סרט לגו". בהודעה לעיתונות של אולפני Envision Media Arts מנבאים לנו "עולם ייחודי שיספר את הסיפור שנגע במיליוני לבבות לאורך השנים"

סוכריות פז. GettyImages
אולי גם אלביס יקפוץ לבקר/GettyImages

09:36 - הרימייק של "מבוכים ודרקונים" יוצא לדרך

אחרי ההצלחה של "סרט לגו", משחקי קופסה נוסטלגיים הפכו לטרנד החם החדש בהוליווד. ברחבי לוס אנג'לס מוציאים תסריטאים ומפיקים טרוטי עיניים את הקופסאות המאובקות מהבוידעם ושוברים את הראש איך להפוך גם אותם לסרט שיראה יותר כמו "לגו" ופחות כמו "צוללות".

לפני 15 שנים ניסתה הוליווד בפעם הראשונה להפוך את משחק התפקידים המצליח "מבוכים ודרקונים" לסרט קולנוע באורך מלא. זה נגמר באסון קולנועי מהדהד, שכדאי לכם להרגיש ברי מזל אם מעולם לא חוויתם בעצמכם.

אולפני וורנר מנסים להוציא את הפרויקט המחודש כבר שנתיים לדרך, אולם עד כה היו עסוקים בתסבוכת משפטית מול חברת הצעצועים "האסברו" שמחזיקה בזכויות. כעת, משהצדדים הגיעו לעמק השווה, ההכנות לקראת סרט הפנטזיה מתחילות באופן רשמי. בקרוב, מן הסתם, נקבל גם תאריכים ושמות של מועמדים ראשונים לככב.

09:24 - מקס פון סידוב מצטרף לעונה השישית של "משחקי הכס"

אם לא הספיקו שתי המועמדויות לאוסקר והקריירה מרשימה שנפרשת לאורך 60 שנה, מקס פון סידוב עומד להשלים תוך שנה אחת שתי פנטזיות ענקיות: לככב ב"מלחמת הכוכבים" ולככב ב"משחקי הכס".

פון סידוב בן ה-86, שלוהק לסרט החדש בטרילוגיית "מלחמת הכוכבים", יגלם תפקיד שעדיין לא נחשף לציבור, אבל בכל הקשור ל"משחקי הכס" אנחנו כבר יודעים היכן הוא יפציע. זה יקרה בקו הסיפורי החוזר של בראן סטארק, שנראה לאחרונה בפרק האחרון של העונה הרביעית.

כזכור, הפרק הזה סימן את סוף המסע של בראן בחיפוש אחר "העורב בעל שלוש העיניים". העורב התברר אז כאיש זקן ומסתורי שישמש כסוג של מנטור עבור בן סטארק המבוגר ביותר שעדיין נושם. בפרק ההוא גילם את "העורב" שחקן אחר, אבל פון סידוב יהיה זה שייכנס לנעליו החל מהעונה החדשה.

ואם כבר חדשות ליהוק ב"משחקי הכס", תגידו שלום גם לאיאן מקשיין הבריטי ("שודדי הקאריביים: זרמים זרים", "דדווד"). במקרה שלו שומרים עדיין יוצרי הסדרה את הקלפים לגבי דמותו קרוב לחזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם בראן ימשיך לשעמם, אולי הוא יהרוג אותו. מקס פון סידוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully