וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: היכונו לביאת הדדפול

5.8.2015 / 9:08

גיבור העל עם הפה הכי מלוכלך והכי הרבה מודעות עצמית פורץ לתודעה עם טריילר ראשון אופייני. אם אתם בני 17 ומטה, כדאי שתמצאו מבוגר שייקח אתכם לראות את זה. לייב בלוגינג תרבותי

17:30 - הצגה על דאעש בוטלה

כעשרה ימים לפני שהיתה אמור לעלות בלונדון בוטלה ההצגה "Homegrown" שהתמקדה בסיפורן של הנערות הלונדוניות שהצטרפו לשורות הארגון האיסלמי דאעש בפברואר האחרון. "לאחר מחשבה, הגענו למסקנה שאיננו יכולים להיות בטוחים שההצגה עומדת בסטנדרטים שלנו כמחזה ושל הקהל שלנו", נכתב בהודעה שמסר התיאטרון שבו היתה אמורה להתקיים.

חלק מצוות השחקנים שמנה 112 חברים בגילאי 15- 25, בני מיעוטים ברובם, הציפו את תסכולם בטוויטר תחת התיוג #Jesuishomegrown ובכך קרצו לטבח במאיירי העיתון שארלי הבדו בצרפת מוקדם יותר השנה, אירוע שכאמור עורר אנטגוניזם נגד האיסלאם באירופה.

16:21 - זוגתה של סמנתה פוקס מתה

מיירה סטרטון, זוגתה של הזמרת סמנתה פוקס, ב-13 השנים האחרונות הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן, כך הודיעה פוקס בחשבון הטוויטר שלה. "מיירה נאבקה באומץ במחלת הסרטן בשנתיים האחרונות אולם הפסידה ביום ראשון. סמנתה מבקשת פרטיות בזמן זה".

פוקס, שהופיעה לאחרונה על מרקע הטלוויזיה הישראלית בסדרה "שחקן זר", סיפרה בעבר כי ניהלה מערכות יחסים אינטימיות עם נשים עוד לפני שהחלה לצאת עם סטרטון אולם מעולם לא היתה מאוהבת לפניה. סטרטון שימשה גם כמנהלת של פוקס ב-16 השנים האחרונות.

11:15 - רוברט דאוני ג'וניור הוא (שוב) השחקן הכי רווחי בהוליווד

סרט אחד בלבד עשה רוברט דאוני ג'וניור מאוגוסט שעבר ועד היום. בשאר הזמן הוא ישב בבית וספר את 80 מיליון הדולרים, מ"הנוקמים: עידן אולטרון" שהופכים אותו בפעם השלישית ברציפות לשחקן הכי רווחי בתעשיית הסרטים. לאחרונה הוא נאלץ לצאת שוב אל החום שבחוץ ולהצטלם ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", המגה סרט הבא של אולפני מארוול. עבור הטרחה הזאת הוא אסף צ'ק על סך 40 מיליון דולר, וזה כאמור בסרט שבו בטייטל מופיע השם "קפטן אמריקה".

גם לג'קי צ'אן היתה שנה מוצלחת. הכוכב מהונג קונג הוביל את הסרט הסיני "Dragon Blade" לצד אדריאן ברודי וג'ון קיוזאק, שהפך ללהיט עצום במדינה. חברת ההפקות וליין המרצ'נדייז המצליח מאוד של צ'אן השלימו את היתר ל-50 מיליון דולר שמציבים אותו במקום השני. ההצלחה העצומה של "מהיר ועצבני 7" מציבה את וין דיזל שלישי עם 47 מיליון. סוגרים את החמישייה הראשונה: בראדלי קופר (41.5 מיליון) ואדם סנדלר (41 מיליון).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרט אחד ודי. רוברט דאוני ג'וניור/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:01 - ספר הסלפי של קים קרדשיאן הוא כישלון מסחרי מהדהד

בדיוק כשנראה היה שקים קרדשיאן לא יכולה לפספס, שכל מוצר, תמונה או משפט שנושא את שמה יהפוך לתופעה ויראלית, הגיעו המספרים של הספר החדש שלה שקבעו כישלון כלכלי ראשון.

הספר "Selfish" הוא למעשה גלריה של תמונות סלפי וכיתובים קצרים שצולמו על ידי קרדשיאן במהלך השנים. רוב התמונות הופיעו בעמוד האינסטגרם הפופולרי של כוכבת הריאליטי, כך שלא היה בהם כנראה מספיק כדי לעורר את המעריצים לנהור אל חנויות הספרים.

על פי נתוני חברת נילסן, מכר הספר עד כה כ-32 אלף עותקים בלבד ברחבי ארה"ב. ברשימת הספרים של אמאזון מדורג הספר במקום ה-1,607 עם ביקורות פושרות מאוד מצד מי שבכל זאת החליטו לרכוש אותו. זה לא שמישהו דואג לקריסה כלכלית של קים, אבל אולי זה מוכיח שלפעמים אובר חשיפה יכולה להזיק אפילו אם את מלכת הטראש של העולם.

קים קרדשיאן. rolling stone, צילום מסך
נתנחם בשוקולד/צילום מסך, rolling stone

10:45 - הקהילה הגאה יוצאת למלחמה בטריילר הראשון של "Stonewall"

46 שנות מאבק של הקהילה הגאה הולידו השנה את הבשורה הגדולה: הפיכת הנישואים הגאים לחוקיים בכל רחבי המדינה. אלא שהדרך לשם היתה רצופה בקשיים, קורבנות ומוסדות שהפכו לסמלים. אחד מהם הוא מועדון מתפורר בניו יורק.

הסרט החדש מגולל את סיפורו של Stonewall, מועדון אפלולי שבו התקבצה הקהילה הלהט"בית והחלה במאבקה. ב-28 ביוני 1969 הולידה פשיטה משטרתית על המקום גל של מחאות אינטנסיביות, שהכניסו את המאבק לתודעת הציבור האמריקאי כולו.

הבעיה היחידה עם הטריילר המרשים הזה והסרט המעניין מאוד הזה? הבמאי שלו: רולנד אמריך. האיש שאחראי בעיקר על סרטי אסונות נוראים ועתירי תקציב כמו "גודזילה" ו"היום שאחרי מחר". הטיפול בדרמה היסטורית חשובה כזו נראה כמו אתגר שקצת גדול עליו, אבל אם הטריילר הזה מעיד על משהו אולי עוד נופתע לטובה.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-25 בספטמבר

10:25 - הסינגל החדש של טיילור סוויפט נמצא כבר בקנה

אחרי פגרה ארוכה ומאוד לא מובנת, שבה טיילור סוויפט לביתה החמים והאוהב כאן בבאזז ואיש השלג עם בשורות נהדרות. הסוויפט עומדת להשיק סינגל חמישי (אחרי "Shake It Off", "Blank Space" "Style" ו-"Bad Blood") מתוך אלבומה ההיסטרי "1989".

הסינגל החדש יהיה "Wildest Dreams" ומכיוון שאנחנו יודעים שאתם מתרגשים בדיוק כמונו, החלטנו לאפשר לכם להתכונן אליו כראוי עם המילים.

10:20 - הפרק האחרון של "בלש אמיתי" יהיה ארוך במיוחד

שרדתם את העונה השנייה של "בלש אמיתי" והגעתם עד הלום? תנחומינו. הפרק האחרון "Omega Station", כך על פי פרסום של HBO, יעקוף משמעותית את האורך הסטנדרטי של פרקי הסדרה (55-60 דקות) ויגיע ל-87 דקת מלאות. ממש לא רחוק מסרט קולנוע באורך מלא. הפרק ישודר ב-9 באוגוסט ומנכ"ל הרשת, מייקל לומברדו, כבר כינה אותו "מהנה בטירוף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואנחנו אמורים לשבת בחיבוק ידיים לנוכח הדבר הזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:55 - הבחור הזה גנב את הצעת הנישואים החלומית שלנו

יש מחוות שראויות להיות שם במרחבי הרשת, כדי שכולנו ניקח דוגמא (ונתבייש קצת שלא חשבנו עליהן קודם). אחת כזאת היא של בחור בשם סטיבן, ששלח מייל לאתר הקולנוע Film School Reject ובו סיפור מרגש במיוחד.

"הצעתי נישואים לחברה שלי בשנתיים האחרונות בסוף השבוע, באמצעות קטע הוידאו הזה. אל המאש-אפ בן עשר הדקות הזה הכנסתי את כל סרטי הטלוויזיה והסדרות שבהם צפינו יחד ונהינו בתור זוג. נהניתי בטירוף להרכיב את כל זה יחד, ובעיקר לא הייתי יכול להיות שמח יותר מכיוון שהיא השיבה בחיוב".

מעבר לאוווווווו שאתם פולטים ממש כרגע, המאש-אפ הזה באמת מקסים ושווה צפייה. ולו כדי להזכיר לעצמכם שהרומנטיקה עדיין לא מתה.

09:48 - מפרקים לגורמים את סצנת השנה של "משחקי הכס"

עונה 5 של "משחקי הכס" כללה לא מעט רגעים גדולים של טלוויזיה. אחד הבולטים שבהם הגיע במהלך סצנת הסיום של "ריקוד עם דרקונים", הפרק התשיעי. כזכור, זהו הרגע שבו בני ההרפיה מצליחים לארגן מארב קטלני לדאינריז ופמלייתה וללכוד אותם במרכז זירת הקרבות. בדיוק ברגע הזה מפציע דרוגון ומשם הכל היסטוריה.

אם תהיתם איך נוצרה הסצנה העצומה והמורכבת הזאת, הוידאו הזה מביא את כל התשובות, כולל התהליך המדהים של יצירת דרוגון עצמו.

09:39 - ים של טריילרים לקראת העונה החדשה של "הכי גרועים שיש"

לפני שמתחילים, אם עדיין לא צפיתם ב"הכי גרועים שיש" של רשת FX יש לכם צ'אנס ל: 1. להתבייש ו-2. להימלט רגע לפני שנפצח בספוילרים. הם מתחילים כבר בפסקה הבא.

אז אחרי עונה ראשונה נפלאה ועמוסת ביקורות נהדרות, מצאו ג'יימי וגרטשן את עצמם יחד, למרות שהם לא באמת מאמינים בזוגיות. הטריילר לקראת העונה החדשה מציג את הניסיונות שלהם להפוך את הרוטינה השגרתית הזאת למשהו שיוכלו לחיות איתו. לצידם ממשיכים אדגר ולינדזי למשוך את הזוגיות הזאת לכיוונים מנוגדים.

"הכי גרועים שיש" תחזור למסכים בתחילת ספטמבר.

09:31 - טיזר ראשון לסדרה החדשה של מרטין סקורסזה ב-HBO

רשת הטלוויזיה היוקרתית בעולם, אחד מהבמאים הגדולים בהיסטוריה וסצנת המוזיקה של שנות ה-70. קשה לבקש הבטחה גדולה יותר מ"Vinyl", הסדרה החדשה של מרטין סקורסזה ו-HBO, אותה יצר יחד עם מיק ג'אגר וטרנס ווינטר ("הסופרנוס", "הזאב מוול סטריט").

הסדרה החדשה תתרחש בניו יורק של תחילת הסבנטיז, ותעסוק בתעשיית הדיסקו והפאנק על גיבוריה, אווירת הסמים והסקס שלה. במוקד יעמוד מפיק תקליטים (בובי קנוואלה, "אימפריית הפשע") שמנסה למצוא את הסאונד הגדול הבא. בסדרה יככבו גם אוליביה וויילד, ריי רומנו וג'ונו טמפל. היא צפויה להגיע למסכים במהלך שנת 2016.

09:12 - הטריילר הראשון ל"דדפול" משנה את תרבות גיבורי העל

מאז תחילת תור הזהב של מארוול, DC וז'אנר גיבורי העל בכלל, התקיים החוק הלא כתוב שמדובר ב"סרטים לכל המשפחה". יוצרי הסרטים התבקשו לצמצם אלימות, קללות וכל רמז אפשרי לסקס כדי למקסם כמה שאפשר את התפוצה של סרטי הענק האלה. ואז הגיע דדפול.

"דדפול", הסרט החדש של אולפני "פוקס המאה ה-20", נוצר בעולם הקומיקס של מארוול אבל הזכויות הקולנועיות עליו (כמו על ספיידרמן ואקס-מן) נרכשו על ידי אולפנים מתחרים. יכול להיות שזו גם הסיבה שהסרט החדש יהיה מדורג R (כניסה לבני 17 ומטה בליווי מבוגר), לראשונה בתולדות הז'אנר. אצל מארוול ודיסני זה כנראה לא היה קורה.

המטרה של המהלך האמיץ למדי הזה היא לאפשר לדדפול להיות קרוב ככל האפשר לדמות הקומיקס שלו: וולגרי, אלים, חצוף ובעיקר לא באמת נאמן לאף אחד מלבד עצמו. ריאן ריינולדס מככב כבר כמה חודשים בקמפיין הויראלי המבריק של הסרט, שכלל בין היתר התפרצות לתוכניות בוקר פיקטיבות, לטריילר של "ארבעה מופלאים" וכמות עצומה של בדיחות ותמונות לא פוליטקלי קורקט בטוויטר ובאינסטגרם.

הטריילר הראשון שהושק לפנות בוקר בתוכנית של קונאן אובראיין מציגה חלק מהרפורטאר הזה: האלימות הגרפית, הקללות והאימג'ים המטרידים. מה שלא ממש נראה בו ואמור להיות אחד מהמאפיינים הבולטים של דדפול הוא שבירת הקיר הרביעי. דדפול נוהג לדבר ישירות אל הקוראים (או הצופים), סטייל קווין ספייסי ב"בית הקלפים". דוגמא לזה אפשר לראות בטיזר לטריילר ששוחרר אתמול.

"דדפול" יגיע לבתי הקולנוע ב-12 בפברואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully