וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נסיך אמיתי ינחת בעונה הבאה של "משחקי הכס"?

6.8.2015 / 9:53

הנסיך הארי, מעריץ מושבע של הסדרה, זכה על פי דיווח בבריטניה להצעה להגיע ולככב בה בתפקיד קטן. ובנוסף: פרדי קרוגר שוב חוזר לרחוב אלם והרגע המפחיד של טיילור סוויפט. לייב בלוגינג תרבותי

21:26 - "נמלטים" חוזרת בעונה חדשה

אחרי "תיקים באפלה", רשת FOX מחזירה לחיים גם את "נמלטים". מנהלי הרשת הודיעו היום (חמישי) כי הסדרה בכיכוב וונטוורת' מילר ודומיניק פורסל תחזור בעשרה פרקים חדשים בשנה הבאה. ברשת הדגישו כי שני הכוכבים ישתתפו בפרקים החדשים לצד דמויות מוכרות מהסדרה. עלילת העונה החדשה, שככל הנראה תשודר בקיץ הבא, עדיין לא ידועה בשלמותה אולם ברשת מבטיחים כי למרות שדמותו של מילר מתה בסיום העונה האחרונה ששודרה, הפרקים החדשים, שעלילתם מתרחשת מספר שנים לאחר אירועי העונה האחרונה, יספקו הסבר הגיוני לנוכחותו בסדרה.

מילר עצמו אמר בריאיון שהעניק בתחילת השנה כי הציע לאנשי FOX להחיות את הסדרה וכי התרשם שברשת הטלוויזיה אהבו את הרעיון. ברשת FOX אמרו בזמנו כי "נמלטים" תתאים לקונספט של עונה מקוצרת אולם טענו כי אין תוכניות ממשיות להחזרתה.

ונטוורת' מילר, "נמלטים".
ונטוורת' מילר, "נמלטים"

14:49 - חומרים נדירים: נחשפו קלטות הדמו של קורט קוביין בן ה-18

הרבה לפני נירוונה, הרבה לפני המעמד כאליל רוק, הרבה לפני המוות הטראגי, הקים קורט קוביין להקת בשם Fecal Matter. זה קרה ב-1985, זמן קצר לאחר שקוביין בן ה-18 החליט לנשור מבית הספר. חברי הלהקה האחרים היו המתופ, גרג הוקנסון והבסיסט דייל קרובר.

ההרכב הזה מעולם לא התיימר לייצר יותר מדי, אבל כן הצליח להפיק קלטת דמו באורך 58 דקות. בשעות האחרונות מצאו 13 שירי הפאנק האגרסיביים שמרכיבים את הקלטת את דרכם אל אתר Reddit וממנו אל יוטיוב. לא בטוח שהחומרים הנדירים האלה יישארו שם הרבה זמן, מאחר ויוטיוב כבר הכריזה שמדובר בהפרת זכויות יוצרים, אז מהרו.

14:32 - פסגת הבלהות: טריילר ראשון ל"Everest"

לא שמענו יותר מדי על הסרט הזה עד כה, אבל מבט קצר בקאסט שלו מלמד על גודל הפוטנציאל שלו: ג'ייק ג'ילנהול, ג'ייסון קלארק, ג'וש ברולין, ג'ון הוקס, קירה נייטלי ורובין רייט, כולם מככבים בעיבוד לסיפורה האמיתי של משלחת שיצא בדרך הארוכה אל הפסגה ב-1996.

הספר שמתעד את המסע הדרמטי נכתב על ידי ג'ון קרקואר, חבר המשלחת, ועובד בעבר לסרט טלוויזיה. כעת הוא מגיע לראשונה לקולנוע בתלת ממד, ולפחות לפי הטריילר הזה נראה מאוד מעניין. לסרט אין עדיין תאריך הפצה בישראל. בארה"ב הוא צפוי לצאת ב-25 בספטמבר.

11:56 - שרלוק הולמס ישוב בפעם השלישית לקולנוע?

שני סרטי "שרלוק הולמס" של גאי ריצ'י ב-2009 וב-2011 הפכו להצלחות קופתיות עצומות עבור אולפני וורנר. ביחד הניבו שני הסרטים בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור רווחים של יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם.

מפיק הסרטים ליונל וויגרם סיפר בשיחה לאתר IGN שהעבודות על תסריט לסרט שלישי נמצאות בעיצומו, כמו גם מגעים לצרף את הבמאי, ג'וד לאו (שגילם את ווטסון) ואת דאוני ג'וניור עצמו. הבעיה המרכזית כרגע? המחיר של דאוני ג'וניור גרסת 2015 הוא הרבה הרבה יותר גבוה מזה של הסרטים הקודמים.

11:45 - ג'סי אייזנברג וקריסטן סטיוארט מחליפים תפקידים

מכירים את ריאיונות העיתונאים שמגיעים לקראת השקת סרט חדש? אלו שבהם הגברים מספרים על התפקידים שלהם והנשים מדברות על איך הרזו/שמנו, מה לבשו, עם מי יצאו או איך הרגישו עם סצנות הסקס שבהן השתתפו? אז ג'סי אייזנברג וקריסטן סטיוארט רוצים להראות לכם איך זה מרגיש, רק הפוך.

השניים מקדמים בימים אלה את סרטם החדש "American Ultra" והתיישבו לראיין זו את זה בקטע מיוחד עבור Funny or Die. אחרי זה תוכלו לצפות גם בטריילר המשעשע למדי של הסרט החדש, שיגיע אלינו ב-29 בספטמבר.

11:36 - מה תעשו כשהם יגיעו אליכם: "בחורים רעים" 3 ו-4 יוצאים לדרך

והנה עוד בשורה מתוך מסיבת העיתונאים החגיגית של אולפני סוני. וויל סמית' ומרטין לורנס ישובו לדמויות של מייק לאורי ומרכוס ברנט שהפכו אותם לכוכבי אקשן מצליחים מאוד בשנות ה-90 ותחילת שנות האלפיים.

גם במקרה של "בחורים רעים", השמועות והיוזמות מסתובבות כבר כמעט עשור שלם. בכל פעם הפרויקט נפל בגלל סיבות אחרות, אבל כעת, כששני הכוכבים מחוייבים לשני סרטי המשך, אפשר לצאת לדרך.

מי שדווקא לא ישוב לסרטים החדשים הוא מייקל ביי, במאי שני הסרטים הראשונים. על פי דיווחים שונים בתקשורת האמריקאית, המועמד המוביל לתפקיד הבמאי הוא ג''ו קרנהאן ("צוות לעניין" ,שטח פראי"). פרטי עלילה יתבררו ככל שנתקרב אל מועד יציאת הסרטים: ה-2 בפברואר 2017 וה-3 ביולי 2019.

11:12 - אמאל'ה: מישהו ניסה לתפוס את טיילור סוויפט

תקשיבו ללב שלנו ההולם בעוצמה, אנחנו לא בנויים לדרמות שכאלה. סיבוב ההופעות "1989" של טיילור סוויפט הגיע לאדמונטון , קנדה. בזמן שהסוויפט עשתה את שלה על הבמה והתקרבה אל המעריצים, ניסה אחד מהאנשים בקהל להתפרץ לבמה ולתפוס ברגלה. אנשי אבטחה זינקו עליו ומנעו זאת ממנו ברגע האחרון.

מעריצים ששהו במקום וצילמו את האירוע מיהרו להעלות את הקטע לאינסטגרם. סוויפט נראתה מבוהלת בשניות הראשונות לאחר התקרית ומיהרה להתרחק אל קדמת הבמה. לסוויפט שלום ואפשר להתחיל להוריד מעט את הדופק הגבוה. נסיים בתפילת "אלוהים, נצור את הטיילור"

11:01 - חוזרים לשחק: רימייק חדש ל"ג'ומנג'י"

סרט הפנטזיה המצליח של רובין וויליאמס המנוח מ-1996 יזכה גם הוא לגרסה מחודשת. השיחות על רימייק כזה החלו עוד כשוויליאמס היה בין החיים, אבל מעולם לא הגיעו לכדי מימוש. העבודות נמשכו מאחורי הקלעים והנה כעת מגיע סוף סוף האור הירוק מאולפני סוני.

במסיבת עיתונאים חגיגית שבה חשפו את תוכניותיהם לשנים הקרובות, חשפו ראשי סוני כי "ג'ומנג'י" יגיע לבתי הקולנוע מהר מאוד, כבר בדצמבר 2016. גם במקרה הזה אין עדיין יותר מדי לדווח על במאי או כוכב חדש, אבל לאור לוח הזמנים הצפוף נראה שזה לא ייקח הרבה זמן.

למי שהספיק לשכוח "ג'ומנג'י" עסק במשחק לוח עתיק שמתעורר לחיים וסוחף לתוכו שני ילדים. הם משחררים אדם שהיה כלוא בתוך המשחק במשך שנים, ומבינים שיוכלו לשוב הביתה רק אם ישלימו את המשחק כנגד כל הסכנות.

10:55 - בוקר טוב, הסיוטים שלכם חזרו

חמש שנים בלבד אחרי שניסה לשוב לחיינו ברימייק של "סיוט ברחוב אלם", פרדי קרוגר שוב מתחיל מחדש. אולפני New Line הכריזו על תחילת העבודה על ריבוט נוסף של "סיוט ברחוב אלם".

בשלב זה עדיין לא ידוע מי השחקן שייכנס לעורו המצולק של פרדי או מי הבמאי שיביים את הסרט, אבל דיוויד לזלי, תסריטאי "זעם הטיטאנים" כבר עובד במרץ על התסריט.

פוסטר הסרט סיוט ברחוב אלם.
היוש, התגעגעתם?

09:59 - עולם קורס לתוך עצמו: הנסיך הארי מועמד ל"משחקי הכס"

נזהיר כבר בהתחלה שהמקור לידיעה המרתקת הזאת מגיע מה-Daily Star, צהובון סנסציוני שלא ממש מפורסם ברמת האמינות שלו. ובכל זאת, ברגע שהסיפור המטורף הזה מסתובב בחוץ, אי אפשר שלא לעסוק בו ולו לשם הפנטזיה.

על פי הדיווח, הנסיך הארי, הילד הג'ינג'י והפרוע של בית המלוכה הבריטי קפוץ הישבן, הוא מעריץ מושבע של "משחקי הכס". כשהשמועה על המעריץ האריסטוקרט הגיעה למטה HBO, החליטו שם לעשות מעשה ולהציע להארי להשתתף בהופעת אורח בעונה הקרובה.

לא ברור בשלב זה, כאמור, אם אכן מדובר בהצעה רשמית. ואם כן, לא ברור האם הארי השיב בחיוב. אם אתם מחפשים בכל זאת תקווה שהליהוק החלומי הזה ייצא לפועל, אפשר לציין שרובם המוחלט של כוכבי הסדרה הם בריטיים. האם זה ישכנע את הנסיך הג'ינג'י להפציע בווסטרוז? אנחנו מחזיקים אצבעות.

קייט מידלטון, הנסיך הארי, קמילה פרקר בואלס והנסיכות ביאטריס ויוג?יני בחגיגות יום ההולדת של המלכה - Trooping the Color, לונדון, 13 יוני 2015. רויטרס
תראו שם, דרקון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully