וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היה ל'איך להיות?' רייטינג גבוה יותר היו מזמינים ממנה עונה"

11.8.2015 / 18:26

על רקע רייטינג לא טוב וביקורות קטלניות, בערוץ 10 הוחלט לא להזמין פרקים נוספים של "איך להיות?" לאחר צילום שתי תוכניות בלבד. דפנה פרנר, ממפתחי הפורמט: "ברור שהרייטינג היה לא טוב. התוכנית טובה. הביקורות היו שגויות"

יח"צ - חד פעמי

בריאיון לוואלה תרבות בחודש שעבר, אמר העיתונאי רוני קובן כי הוא רוצה להיות נינט. כעת קובן חתום על כישלון מקומי גדול כמעט כמו אלבום הבכורה של נינט: ערוץ 10 החליט שלא להזמין פרקים נוספים של התוכנית "איך להיות?", אותה יצר קובן ביחד עם שרון קרני ו"ארצה הפקות" והגיש ירון ברובינסקי, זאת לאחר צילום שתי תוכניות בלבד. תוכנית אחת, בה התארח כוכב הילדים יובל המבולבל, כבר שודרה, ותוכנית שניה בה מתארחת השחקנית ליא קניג אמורה להיות משודרת בקרוב. ההחלטה לא להזמין תוכניות נוספות היא על רקע הרייטינג הנמוך של התכנית והביקורות השליליות עליה בתקשורת. בעוד שבארץ התוכנית נכשלה, היא דווקא זכתה להצלחה בעולם. הפורמט הופק בגרמניה, שבדיה, נורבגיה ודנמרק, עתיד להיות מופק בספרד, ונמכר ל-NBC כאופציה להפקה.

בשיחות עם וואלה תרבות, הן דפנה פרנר מ"ארצה הפקות" והן גורם בערוץ 10 אומרים כי הרייטינג של התוכנית היה "לא טוב". בנוסף לכך, פרנר והגורם בערוץ 10 אמרו כי מראש הוזמנו שתי תוכניות בלבד. עם זאת, בהודעה לעיתונות שנשלחה מערוץ 10 בחודש שעבר לא הוצגה "איך להיות?" כשתי תוכניות ספיישל בלבד, אלא כ"תוכנית חדשה בערוץ 10". גם בריאיון של רוני קובן לוואלה תרבות לא הוצגה "איך להיות" כספיישלים. עם זאת, פרנר סבורה כי לו היה רייטינג גבוה יותר, סביר שהיתה לתוכנית המשכיות בערוץ 10. יש לה טענות על שעת שידור לא ראויה.

בתכנית ירון ברובינסקי התלווה למרואיין שלו יובל המבולבל והתיימר ללמוד אותו כמו ששחקן לומד תפקיד. בסופה, ישבו השניים ל"ריאיון הפוך", שבו המרואיין שואל את השאלות וירון שיושב ממול מחקה אותו ומנסה להשיב כאילו הוא יובל המבולבל בעצמו.

- דפנה פרנר, "ארצה הפקות", מדוע לא צפוי ערוץ 10 להזמין פרקים נוספים של "איך להיות?"

"צולמו רק שני פרקים, מעולם לא היתה סדרה".

- בערוץ 10 אומרים שהרייטינג לא היה טוב.

"ברור שהרייטינג לא טוב. אני מתארת לעצמי שאם היה רייטינג טוב יותר היו מזמינים סדרה. כנראה זה לא שודר בשעת השידור הנכונה. אני חושבת שזו תוכנית טובה".

- גם הביקורות לא פינקו את התוכנית.

"התכנית יצאה בתקופה שהיו מעט תכניות חדשות, ולכן רבים כתבו עליה. לדעתי הביקורות היו לא מדויקות. בעיני הביקורות היו שגויות".

מאיר קוטלר, סוכנו של רוני קובן, אחד מיוצרי הפורמט: "אני מעריך שערוץ 10 ימשיך ויפיק את התוכנית מעבר לשתי התכניות שעליהן סוכם, התוכנית משודרת בהצלחה בהרבה מדינות ואני מאמין שכך יהיה גם פה".

התגובה הרשמית של ערוץ 10: "הספיישל השני של 'איך להיות' עם ליא קניג ישודר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully