וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטעות המביכה שסיבכה את "משחקי הרעב"

15.8.2015 / 8:15

פוסטר חדש שמקדם את הסרט הציג רצף מילים שיצרו את המילה "Cunt" מעל פניה של ג'ניפר לורנס. ובנוסף: כל החדשות מתערוכת דיסני הגדולה. לייב בלוגינג תרבותי

22:39 - האם ג'ון בויגה יהיה הגיבור החדש של "מלחמת הכוכבים"?

הפאנל החגיגי של "מלחמת הכוכבים" בתערוכת דיסני הסתיים עם חשיפת פוסטר מסקרן במיוחד. בתמונה נראה פין (ג'ון בויגה) כשהוא מחזיק בחרב האור של לוק סקייווקר. לצדו נראים קיילו רן (אדם דרייבר) עם חרב הסית' האדומה, ריי (דייזי רידלי) וכמובן האן סולו המבוגר (הריסון פורד). האם זה אומר ש"מלחמת הכוכבים" חשפה את הגיבור של הטרילוגיה החדשה?

22:15 - עכשיו זה רשמי: קולין טרבורו יביים את "מלחמת הכוכבים 9"

זה היה באוויר ועכשיו דיסני הופכת את השמועות לעובדות. קולין טרבורו, במאי "עולם היורה" (הסרט המצליח ביותר של 2015) הוא הבמאי של הסרט השלישי בטרילוגיה החדשה והתשיעי במספר לפי הסדר הכרונולוגי.

כדי לעשות סדר מחודש בפרטים הנה הסדר החדש:

2015 - "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" (במאי: ג'יי ג'יי אברהמס)

2016 - "Rogue One" - סרט אנתולוגיה על התגבשות המורדים לפני תחילת עלילת "מלחמת הכוכבים" המקורי. (במאי: גארת אדוארדס)

2017 - "מלחמת הכוכבים 8" (במאי: ריאן ג'ונסון)

2018 - סרט אנתולוגיה שני על האן סולו הצעיר (במאים: פיל לורד וכריסטופר מילר)

2019 - "מלחמת הכוכבים 9" (במאי: קולין טרבורו)

2020 - סרט אנתולוגיה שלישי (ככל הנראה על אובי וואן קנובי).

והנה תמונה ראשונה של קאסט "Rogue One" עם פליסיטי ג'ונס במרכז.

22:10 - פוסטר ראשון ל"ספר הג'ונגל"

גרסת הלייב אקשן של "ספר הג'ונגל" הוצגה רשמית הערב בתערוכת D23 של דיסני באנהיים. הצופים באולם זכו לראות קטע קצרצר מתוך הסרט, שמשלב בתוכו הופעות אנושיות וטכנולוגיית מחשב מתקדמת. התגובות נלהבות במיוחד, אבל בשלב זה העולם יצטרך להסתפק בפוסטר היפה הזה.

18:49 - בכל מקום שאליו תפנו: הסן פרנסיסקו ג'יאנטס עושים "צער גידול בנות"

שחקני אלופת העולם בבייסבול הם אנשים קשוחים וחמורי סבר, אבל עכשיו פגרה וזה אומר שהם יכולים להיות חמודים ונוסטלגיים. זה בדיוק מה שקרה כשעמוד הטוויטר של הסן פרנסיסקו ג'איינטס הציג את הגרסה של כוכבי הקבוצה לפתיח של "צער גידול בנות". מישל מסרה: "יו גאט איט דוד".

16:47 - "תיקון", סרטו של אבישי סיון, זכה בפרס חבר השופטים של פסטיבל לוקרנו

אחרי שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים, רשם היום (שבת) "תיקון", סרטו החדש של הבמאי אבישי סיון, הישג מרשים בתחרות בינלאומית יוקרתית. הסרט זכה בפרס חבר השופטים לסרט הטוב ביותרשל פסטיבל הסרטים בלוקרנו. הפרס נחשב לשני בחשיבותו בתחרות הרשמית של הפסטיבל.

בנוסף זכה הסרט גם בציון לשבח על הצילום של שי גולדמן ובפרס דון קיחוטה, המוענק מטעם הפדרציה הבינלאומית של אגודת הקולנוע.

"תיקון" עוסק בבחור ישיבה חסידי ממאה שערים בשם חיים אהרון. יום אחד מתמוטט אהרון ומאבד את הכרתו. הפרמדיקים שמנסים להחיותו נכשלים, אך אביב מצליח להחיות אותו ולהשיבו לחיים. מרגע זה אופיו של אהרון משתנה והתשוקה לחיים גוברת בקרבו. סוגיה שמעלה תהיות אצל אביו באשר לנכונות מעשיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך" תיקון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:26 - ריילי מ"הקול בראש" יוצאת לדייט ראשון בסרט קצר

עוד לא יבשו הדמעות וקריאות ההתרגשות מ"הקול בראש" המופתי של פיקסאר, והנה הם כבר מתכננים להחזיר לחיינו את ריילי ומגוון הרגשות שמתגוררים במוחה. לקראת סיום הסרט פוגשת ריילי ילד שלא ממש מצליח להתמודד עם העובדה שמישהי מדברת איתו.

אם תהיתם מה קרה לזוג הזה, לא תצטרכו לחכות עוד זמן רב. מסורת הסרטים הקצרים הנפלאים של פיקסאר תימשך עם סרטון שיתעד את הדייט הראשון של השניים, ויוקרן לפני אחד הסרטים הבאים של האולפנים. כאילו שהייתם צריכים עוד סיבות כדי לרוץ לראות סרטים של פיקסאר - אז הנה, יש לכם עוד אחת.

10:18 - תמונה ראשונה מתוך "מוצאים את דורי"

12 שנים אחרי שליוותה את נמו הרחק מביתו, זוכה דורי לסרט משלה. אלן דג'נרס תשוב לדבב את דורי בסרט שיביים אנדרו סטנטון ("מוצאים את נמו", "וול-אי"). בתערוכת D23 של דיסני סיפרה דג'נרס על תחושותיה. "זה כל כך מרגש עבורי... אני אפילו לא יכולה לתאר את זה".

סטנטון סיפק הסבר משלו לרצון ליצור סרט סביב דורי. "רציתי כל כך לדעת אם הדגיגה המקסימה והנשכחת הזאת הלכה לאיבוד שוב. רציתי לוודא שהיא בסדר. שתמצא את דרכה הביתה".

לצד דג'נרס יישמעו בסרט גם קולותיהם של אד אוניל, שיגלם את התמנון האנק. קטלין אולסון תגלם כריש לבן בשם דסטיני וטיי בורל ידבב לוויתן בלוגה ענק. הסרט מיועד לצאת לקולנוע ב-17 ביוני 2016.

10:11 - הכירו את הטי-רקסים של "הדינזאור הטוב"

הסרט הבא של פיקסאר כבר ממש מעבר לפינה, ומאגר הדינוזאורים הגדול שלו צפוי לכלול לא אחד, לא שניים, אלא שלושה טי-רקסים בתפקידים מובילים. מדובר למעשה במשפחה שמורכבת מהאב בוץ' (סאם אליוט), בתו רמזי (אנה פאקווין) ובנו נאש (אייג'יי באקלי).

יוצרי הסרט מכנים אותו כלא פחות מאשר מערבון מצויר. העלילה עוסקת בעולם שבו מטאור מעולם לא פגע בכדור הארץ, ובו הדינוזאורים המשיכו להיות השליטים הגדולים. "הדינוזאור הטוב" ייצא לקולנוע ב-25 בנובמבר.

08:36 - עלילת "צעצוע של סיפור 4" נחשפת

תערוכת הענק של דיסני D23 נערכת בשעות אלה באנהיים, קליפורניה, ומספקת שלל חדשות לקראת הפרויקטים העתידיים של אולפני הענק. ג'יי ג'יי אברהמס, במאי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" כבר הבהיר של נראה טריילר חדש של הסרט בתערוכה. גם טיזר קצר לקראת סרט האנתולוגיה "Rogue One" לא היה מוכן בזמן לתערוכה.

מי שדווקא חשפו ובהרחבה פרטים חדשים הם אולפני פיקסאר. המותג שהזניק את האולפנים לתודעה מתוכנן לצאת לבתי הקולנוע ב-2017, אבל כבר כעת אפשר להתחיל לדמיין כיצד ייראה. ג'ון לסיטר (במאי שני הסרטים הראשונים), יחזור לביים לראשונה מאז "מכוניות 2" ב-2011 וגם יכתוב את התסריט.

הסיפור יתמקד בסיפור אהבתם של וודו ובו ביפ, שישאב השראה מסיפור אהבתם האמיתי של לסיטר ואשתו. "הסרט השלישי סגר את הסיפור בצורה מושלמת", הסביר לסיטר, "נשבענו לא לעשות לעולם עוד אחד אלא אם יהיה לנו סיפור ראוי באמת". טים אלן (באז שנות אור) וטום הנקס (וודי) כבר אישרו רשמית את שובם לסרט הרביעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבים סיפור אהבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

08:19 - מישהו קרא לג'ניפר לורנס "זונה" והאינטרנט מתפוצץ

תקראו לזה סוף שבוע חלש חדשותית, תקראו לזה ניטפיקינג או אפילו קונספירציה - מה שבטוח הוא שהפוסטר החדש והבנאלי למדי של "משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק ב'", הצליח לעורר סערה ברשת.

הפוסטר שסופר 100 ימים עד ליציאת הסרט האחרון בסדרת הסרטים המצליחה לבתי הקולנוע, כלל את הכיתוב "100Days Until" שמופיע על פניה של ג'ניפר לורנס (או קטניס אוורדין בשבילכם). אלא שהחיתוך של המילים יחד יוצר את המילה Cunt (זונה), וזה יותר מדי טוב מכדי שהאינטרנט יתעלם.

אתר Mashable היה הראשון שהבחין בעניין ומיהר לדווח על כך. בעקבותיו הלכו רוב אתרי התרבות המובילים וכמובן עשרות מעריצים זועמים. אז האם מדובר בטעות תמימה או ביד מכוון שניסתה לעשות דיסינג לכוכבת הקולנוע הכי מצליחה בעולם? כך או אחרת, הפוסטר המסעיר כבר הורד מהרשת.

משחקי הרעב. טוויטר, צילום מסך
משחקי הרעב/צילום מסך, טוויטר
משחקי הרעב. טוויטר, צילום מסך
משחקי הרעב/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully