וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר ראשון ומסעיר ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"

25.11.2015 / 9:08

טוני סטארק וסטיב רוג'רס הופכים ליריבים על רקע המחלוקת באשר לגבולות הכוח של גיבורי העל. הטריילר מספק גם הצצה ראשונה ל"פנתר השחור" של צ'דוויק בוסמן. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים")

seperator

11:25 - קטניס לגמרי אוהבת את פיטה. כלומר, פיתה

ואם כבר סרטונים ויראליים, העולם נפרד לאחרונה מסדרת הסרטים של "משחקי הרעב" וסיפק לגולשים המוכשרים הזדמנות לאגד לסרטון אחד את כל הפעמים בהן קטניס קראה לפיטה.

הטוויסט יגרום לבטן שלכם לקרקר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

11:20 - אדל וג'ימי פאלון שרים "Hello"

אדל אדל אדל. כל העולם מדבר רק על אדל ועל האלבום החדש שלה שלא מפסיק לשבור שיאי מכירות. ולכן, באופן טבעי, השלב הבא יהיה ביצוע משותף של אדל, ג'ימי פאלון ולהקת הרוטס בליווי כלי נגינה שאפשר למצוא בגני ילדים.

צפו:

11:12 - "החבובות" עושות אמינם

אחרי הגרסה המוצלחת שלהם ל"Hello" של אדל, "החבובות" הפכו את סקוטר לאמינם. בערך. קליפ ויראלי שנוצר ע"י אדם שלצ'קורן מציג את סקוטר כראפר נועז. כמה טוב שיש מאש-אפים בעולם.

9:15 - הטריילר של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" כבר כאן!

השלב השלישי בעולם הקולנועי של אולפני מארוול ייצא לדרך במאי הקרוב עם "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". אחרי שהציגו את גלריית הגיבורים בזה אחר זה בסרטים נפרדים ואחרי שני סרטי "הנוקמים", מפנים גיבורי העל את הנשק כלפי חבריהם בסרט השלישי בסדרת "קפטן אמריקה".

"מלחמת האזרחים" מבוסס על קומיקס בעל אותו שם, שמתעד את הקרע שנוצר בין קפטן אמריקה לאיירון מן. המאבק בין השניים על הגבול המסוכן של פיתוח הטכנולוגיה והוויכוח על האופן שבו גיבורי העל צריכים להגן על העולם, מוביל ליצירת שני מחנות יריבים של גיבורים. המשמעות המעשית היא שקיבלנו סרט "נוקמים" שלישי, בהשתתפות כל גיבורי העל המרכזיים של מארוול (כולל אנטמן).

אם המלחמה האינטנסיבית הזאת לא מספיקה, יציג הסרט גם נבל חדש בשם "קרוסבונס" (פרנק גרילו) שינסה לנצל את הכאוס כדי להגשים את מזימותיו האפלות. כמו כן יערוך הסרט היכרות ראשונה עם דמות מרכזית בעולם הגיבורים, "הפנתר השחור" (צ'דוויק בוסמן) שנראה כאן בפעולה לראשונה.

"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ייצא לבתי הקולנוע ב-28 באפריל 2016.

9:00 - ראנקינג ג'ו חוזר להופעה בישראל

כשמדברים על דמויות מפתח בכל הנוגע לתרבות הסאונד סיסטם ואמנות ה"דיג'יי סטייל", שהיוותה לאבן היסוד לראפ האמריקאי, השם ראנקינג ג'ו הוא מאבני היסוד. ג'ו נחשב לממשיך דרכם הישיר של אמנים כמו קינג סטיט, יו רויי וביג יוט' שנחשבים לראפרים הראשונים בעולם. הוא וחבריו הניחו את היסודות של מה שמכונה "פאסט צ'אט" סגנון שלימים הפך לסימן ההיכר של הראפרים הבריטים ואף הניח את היסודות לאסכולת הגריים.

ג'ו יחזור לישראל אחרי שמונה שנים שלא ביקר כאן, מגובה בג'נרל לי ומיי לורד סאונד. יחממו ויתדלקו את האווירה: איזי ריידר ובלס אנ' מרסי. מועדון האזור, יום חמישי, 10 בדצמבר 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully