וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישארו טהורים: צמד האינדי פופ Purity Ring מגיע להופעה בישראל

16.8.2015 / 17:00

הרכב הפיוצ'ר פופ הקנדי קנה את עולמו עם הצלחה מסחרית וביקורתית לאלבום הבכורה, ואהבה רבה כלפי אלבומו השני שיצא השנה. בנובמבר הקרוב הם יגיעו לבארבי בתל אביב

רגע אחרי אלבומם החדש, "Another Eternity", צמד הפיוצ'ר פופ הקנדי - המונה את קורין רודיק ומגאן ג'יימס - מגיע עם המופע האורקולי שלו לראשונה לתל אביב. כבר כשיצא "Shrines", אלבום הבכורה של פיוריטי רינג, הוא זכה להצלחה מסחרית וסופרלטיבים מהמבקרים, שמתקשים לתייג את הצליל שלהם. ליידי גאגא הזמינה מהם רמיקס לשיר "Applause", המפיק הבריטי המבריק ג'ון הופקינס הוציא גרסה משלו ל-"Amenamy" ושיתף איתם פעולה ב-"Breathe This Air" מאלבומו האחרון.

לאלבום השני הגיעו השניים כשם חם במיוחד, ולשם הכנתו הם התבודדו בעיר הולדתם אדמונטון, בניסיון ללכוד משהו מאווירתה ונופיה התעשייתים. התוצר שהפיקו, "Another Eternity", מסמן על כיוון חדש, נטוע עמוק מאי פעם בעולמות של היפ-הופ וטראפ.

הופעות הלייב של הצמד נודעו זה מכבר במופע האור קולי המעוצב שלהם, ובסיבוב של האלבום החדש, רודיק לוקח צעד קדימה והוא מציב במרכז הבמה מעין מערך תאורה אינטגרטיבי שמשמש גם כסינתיסייזר ופרקשן. ב-18 בנובמבר 2015 תוכלו לחזות בכך במו עיניכם בבארבי תל אביב.

על הבאת הצמד לארץ אחראית חברת "נרנג'ה", אשר מפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של אלט ג'יי ו-Rhye בתל אביב. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 139 ש"ח וניתן לרכוש אותם כאן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully