וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא אמיתי ומכור": זעם ברשת על "מאסטר שף" בעקבות הדחת איב ענן

19.8.2015 / 11:21

הדחתו של איב ענן מ"מאסטר שף" לא התקבלה טוב בקרב צופיה המושבעים. "ושוב אותו סיפור: ערבייה מנצחת רק בגלל שהיא ערבייה ולא בגלל שהיא מבשלת טוב", כתבה גולשת

צילום מסך

המטבח מתחמם וצופי "מאסטר שף" זועמים. בתוכנית ששודרה אתמול (שלישי) הודח איב ענן והמתמודדת למא שחאדה זכתה להעפיל לשלב ששת האחרונים. בתגובה להדחה, הוצף דף הפייסבוק של התוכנית בתגובות זועמות.

"ושוב אותו סיפור: ערבייה מנצחת רק בגלל שהיא ערבייה ולא בגלל שהיא מבשלת טוב. איב הוא הבשלן הכי טוב מכולם שם, אבל בלי ערבייה בגמר אתם לא ערוץ 2", כתבה גולשת אחת בזמן שאחרת הוסיפה ברגש: "תתביישו!!! נפגעתי בשביל איב. להדיח אותו עם העדפה ללמא???!!! פגיעה באדם מוכשר, בשלן בחסד,ארכיטקט ומעצב פנים באוכל (!) איך מוחקים עבר בישול מפואר ומנות אחת אחת מול למא שכבר מזמן המנות יוגורט בשר שלה בלתי ניתנות לעיכול /יבשות/גרועות??????? איך אפשר בכלל להשוות ביניהם???".

תגובות נוספות היו: "מעניין איך מעבירים 3 פעמים רצוף מתמודדת שהמנה שלה בלתי אכילה לפי דעת השופטים, ומדיחים מתמודד שהוא כל כך מעולה. כנראה שבאמת לא צריך לדעת לבשל אוכל גורמה אלא צריך להביא טיפת מזל מהבית. מעניין מה השיקולים שעומדים בפני השופטים להעברת מתמודד/ת שלב בתחרות. זה בטוח לא הטעם" ו"זה מה שנקרא אפליה מתקנת! פשוט גועל נפש, למא היתה אמורה ללכת ולא הוא!!!".

ענן עצמו הגיב באותו דיון: "אנשים יקרים. אין דבר יותר מחמם את הלב (חוץ מאוכל מנחם) מהתגובות החמות שלכם. תודה לכם... אושר גדול היה וזה עדיין ממשיך. אני מודה לכולם: השופטים, ההפקה, הנבחרת וכל האנשים המקסימים שפגשתי בעונה זו וגם זה כולל אתכם הצופים שנתתם לי אמון, תמיכה ואושר. תודה תודה לכם. וכמובן תודה למשפחתי שתמכו בי בגדול לכל אורך הדרך".

מהפקת התוכנית נמסר: "מתמודדי התוכנית מתקדמים בשלבי התחרות ונמדדים על ידי השופטים אך ורק על פי ביצועיהם הקולינריים בתום כל משימה. אנו מגנים טענות המרמזות על בחירות שאינן ענייניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully