וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניסוי החברתי החשוב מכולם: כמה זמן אפשר להקשיב ל"ילד של אבא" ברצף?

20.8.2015 / 16:32

"ילד של אבא" נבחר לשיר השנה במצעד השנתי תשע"ד של גלגלצ. כעת, שנה לאחר האירוע המשמח, הגיע הזמן לבדוק האם השיר עומד במבחן הזמן. הניסוי ישודר בשידור חי ביום ראשון הקרוב בוואלה! NEWS

יח"צ - חד פעמי

מה הופך שיר שנה לשיר שנה? האם אנחנו אוהבים אותו כי הוא נטחן לנו בשכל שנה שלמה בלופ, או שטוחנים לנו אותו בשכל שנה שלמה בלופ כי אנחנו אוהבים אותו? ועל מה חולם ילד של אבא? מה בוער לו בלב?

השאלות האלה לא נתנו לי מנוח, ולכן הסכמתי להשתתף בניסוי האנושי החשוב של וואלה תרבות שמטרתו אחת: לבדוק כמה פעמים מסוגל האדם הממוצע, נניח אני, לשמוע את שיר השנה היוצא של גלגלצ "ילד של אבא" לפני שהוא תולה את עצמו. האם הרפטטיביות תגרום לו לאהוב את השיר עוד יותר, לתעב אותו או אולי להבין בפתאומיות משהו חשוב על החיים?

לצורך הניסוי, איכלא באולפן השקוף לבדי כשרק הלופ של "הייה לאייייי-לן!" מארח לי לחברה, שוב ושוב ושוב. כמה זמן תוכל בת של מלך להחזיק מעמד עם ילד של אבא? דקות? ימים? שנים? עכשיו סוף סוף נוכל לדעת. אני יכולה רק לנחש שהזמן הזה ייראה כנצח. כי זמן לא עוצר, הוא עף, נשרף, מסך עשן. שיט, זה כבר התחיל.

השידור הישיר יתחיל ביום ראשון הקרוב, 23 באוגוסט, בשעה 12:00. אתם מוזמנים להגיע לאולפן השקוף של וואלה! NEWS ברח' אבן גבירול 166 בתל אביב לעודד את רחלי או לצפות בה מקריבה את גופה למען המדע אונליין.

הצביעו כעת למצעד הישראלי השנתי ואולי תזכו בשנה של הופעות חיות בחסות לאומי באזזר

  • עוד באותו נושא:
  • מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully