וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטעויות של "משחקי הכס"

21.8.2015 / 20:03

הפאדיחות הגדולות של "משחקי הכס" שהגיעו למסך וגם התערוכה החדשה והמטרידה של בנקסי. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הוויקאנד

יום שבת, 18:28 - מתיסיהו יופיע בפסטיבל המחלוקת בספרד

הראפר היהודי מתיסיהו יופיע היום (שבת) בפסטיבל רוטוטום. בכך מגיעה לסיומה סאגה בת שבוע ימים. בתחילת הפרשה הודיעו ראשי הפסטיבל שהחליטו לבטל את הופעתו של מתיסיהו בשל סירובו להצהיר פומבית על תמיכתו בהקמת מדינה פלסטינית. מתיסיהו עצמו הגיב לדברים וטען כי ההחלטה נבעה מלחץ כבד שהופעל מצד ארגון ה-BDS.

לאחר מכן נודע כי מתנהלים מגעים אינטנסיביים בין מתיסיהו למנהלי הפסטיבל במטרה להחזירו להופעה שבוטלה ואתמול (שישי) כתב מתיסיהו בפייסבוק כי יופיע בפסטיבל וכינה זאת "נצחון המוזיקה".

יום שישי, 20:13 - הפאשלות של "משחקי הכס"

מאות אלפי, אם לא מיליוני, מילים כבר נכתבו על "משחקי הכס" וכעת מגיעה השעה להתייחס גם לפאשלות של הסדרה המצליחה. אנשי אתר "הפינגטון פוסט" ריכזו עשר פאדיחות קטנות שמצאו את דרכן למסך הטלוויזיה שלכם ולאתרי האינטרנט השונים. כמו הפעם בה מטען היה מונח לרגליו של סטאניס הפצוע ואף אחד לא שם לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא. הוא לא שמח לראות אתכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

או הפעם בה היד של קייטלין סטארק נעלמה:

ומה לגבי הדם שחזר אחרי שנוגב?

האביר האומלל:

19:30 - בנקסי מקים את "דיסמלנד"

אמן הגרפיטי בנקסי חשף את יצירתו האחרונה: "דיסמלנד" ("Dismaland"), פארק שעשועים אפוקליפטי. "דיסמלנד" נמצא בעיר ווסטון סופר-מארה ובמהלך בנייתו נאמר למבקרים במקום כי מדובר בסט צילומי סרט שנקרא "Gray Fox". פארק השעשועים האפוקליפטי מכיל לא פחות מ-50 יצירות של אמנים נוספים. בנקסי עצמו תרם עשר יצירות לתערוכה, שזכתה לתיאור "אטרקציית המבקרים החדשה המאכזבת של בריטניה". בתקשורת הבריטית דווח כי גולשים התקשו לרכוש כרטיסים לתערוכה באתר האינטרנט של "דיסמלנד" והועלתה הסברה שהקושי ברכישת כרטיסים הוא חלק מהמיצג.

"דיסמלנד" יהיה נגיש לציבור הרחב במשך חמישה שבועות.

בנקסי דיסמלנד. רויטרס
בנקסי דיסמלנד/רויטרס
בנקסי דיסמלנד. רויטרס
בנקסי דיסמלנד/רויטרס
בנקסי דיסמלנד. רויטרס
בנקסי דיסמלנד/רויטרס

19:00 - שלוש הדקות הראשונות של "Fear the Walking Dead"

חובבי הזומבים שמחו לגלות הבוקר (שישי) באינטרנט את שלוש הדקות הראשונות של "Fear the Walking Dead", הספין-אוף של "המתים המהלכים", שתעלה לשידור ביום ראשון הקרוב בארה"ב. "Fear the Walking Dead" מתארת את האירועים שהתרחשו לאחר התפרצות וירוס הזומבים המסתורי. אל תצפו בסרטון הזה בחושך!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully