וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: לאף אחד אין כוח לקולנוע בסוף אוגוסט

23.8.2015 / 0:00

ביוגרפיית ההיפ-הופ "Straight Outta Compton" נהנית מההיצע הדל של הקולנוע וסוגרת שבוע שני בראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב. זה ייגמר באוסקר?

צילום מסך

שלהי הקיץ, אוגוסט המאוחר, הוא תקופה עייפה לא רק אצלנו אלא גם בבתי הקולנוע בארצות הברית. למי יש כוח להתלהב ממשהו חדש בקולנוע כשאפילו המחשבה על זחילה דרך חלל לא-ממוזג קשה. מבחינת סרטים חדשים, השבוע היה דל מאוד, ומי שזכה מההפקר הוא "Straight Outta Compton" ביוגרפיית ההיפ-הופ של להקת NWA, שהפתיע בשבוע שעבר עם מקום ראשון משכנע מאוד, והשבוע – מפאת חוסר במתחרים – נשאר שם. הסרט הכניס השבוע כ-28 מיליון דולר, וההכנסות הכוללות שלו מגיעות ל-113 מיליון. חשוב מכך, ההצלחה שלו בקרב הקהל והמבקרים גרמה למפיצי הסרט להתחיל לחשוב על אוסקרים. אפילו בארץ קלטו את ההצלחה, וכרגע נראה שהסרט אכן יזכה להפצה ישראלית, גם אם מצומצמת, בשלב כלשהו.

גם במקום השני סרט ותיק: "משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים" הוסיף להכנסותיו רק כ-12 מיליון דולר השבוע (סה"כ: 158 מיליון בארצות הברית; בעולם כולו – יותר מ-400 מיליון).

seperator

רק במקום השלישי אנחנו מתחילים לפגוש את הסרטים החדשים השבוע, ואולי עדיף שלא. "רוח זדונית 2", המשך לסרט האימה מ-2012, לא מצא קליינטים באקרנים השבוע. אף שהסרט המקורי ("Sinister" במקור) היה מצליח למדי, גם בקרב המבקרים, נראה שלא הרבה מעריצים המתינו להמשך בנשימה עצורה. הסרט פתח עם כ-11 מיליון דולר בלבד (לעומת פתיחה של 18 מיליון דולר לסרט הראשון בסדרה), ותגובת המבקרים היתה מתחת לפושרת. באתר "עגבניות רקובות" המרכז ביקורות קולנוע, הסרט קיבל דירוג חיובי של 13%. וזה עדיין דירוג מוצלח בהשוואה לסרט שבמקום הרביעי – "היטמן: סוכן 47", המתגאה בדירוג עגבניות של 7%. הניסיון השני להפוך את סדרת משחקי "היטמן" לסרט התגלה ככשלון מוחלט, עם הכנסות של כ-8.5 מיליון דולר בלבד.

המבקרים היו עדינים יותר עם "אמריקן אולטרה", אם כי גם כאן לא נרשמה התלהבות מוגזמת; אבל בקופות, הסרט התברר כחסר משמעות עוד יותר מצמד הסרטים האחרים של השבוע. "אמריקן אולטרה" הוא קומדית אקשן אלימה בכיכובם של ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית") וקריטן סטיוארט, אבל למרות הפופולריות שלהם, הסרט ננטש כמעט לגמרי באולמות. הוא הגיע השבוע למקום השישי בלבד, עם כ-6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully