וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: להקת וואן דיירקשן תתפרק בשנה הבאה

24.8.2015 / 6:53

אתרי הבידור ברחבי העולם מדווחים כי חברי וואן דיירקשן ייפרדו בחודש מרץ 2016 במטרה לקדם קריירות סולו. לא ברור בשלב זה האם מדובר בפרידה זמנית או בפירוק סופי

וואן דיירקשן. GettyImages
דרכו של עולם. וואן דיירקשן/GettyImages

לאחר חמש שנות פעילות וחבר פורש אחד, להקת וואן דיירקשן בדרך לפירוק. אתרי הבידור ברחבי העולם מדווחים כי חברי הלהקה ייפרדו בחודש מרץ 2016 במטרה לקדם קריירות סולו. לפי הדיווחים, מדובר בפרידה של שנה אחת לפחות. עבור מעריצות ומעריצי הלהקה אלה חדשות לא נעימות שמגיעות ימים ספורים לאחר שחרור הקליפ לשיר "גוררת אותי למטה" ("Drag Me Down").

וואן דיירקשן ספגה מהלומה לא קטנה בתחילת השנה לאחר שזאין מאליק, אחד ממייסדי הלהקה, הודיע על פרישה. "החיים שלי כחבר בוואן דיירקשן היו יותר ממה שהייתי יכול לדמיין אבל לאחר חמש שנים, זה הזמן הנכון לעזוב את הלהקה. אני מתנצל בפני המעריצים אם אכזבתי מישהו אבל אני עושה את מה שאני מרגיש שהוא הצעד הנכון עבורי. אני עוזב כי אני רוצה להיות בחור רגיל בן 22 שזכאי לקצת פרטיות. אני יודע שלואיס, ליאם, ניאל והארי יהיו חבריי לנצח", מסר מאליק בהצהרה רשמית.

"אנחנו עצובים לראות את זאין עוזב אבל אנו מכבדים את החלטתו... ארבעתנו נמשיך לפעול ביחד. אנחנו מצפים להקלטת אלבומנו הבא ולפגוש את המעריצים בסיבוב ההופעות העולמי", מסרו אז חברי הלהקה הנותרים.

וואן דיירקשן הוקמה בשנת 2010 במסגרת שלב מחנה האימונים של הגרסה הבריטית של התוכנית "אקס פקטור". הלהקה הוציאה ארבעה אלבומי אולפן וכבשה את צמרות המצעדים פעמים רבות. הונם האישי של חברי הלהקה מוערך בעשרות מיליוני דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully