וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 61: הדי ג'יי שתמונתו שימשה בוגדים ב"אשלי מדיסון"

27.8.2015 / 6:25

גם אנשים תמימים שלא בגדו מעולם בבני זוגם נפלו קורבן לחשיפת משתמשי האתר, והכל בגלל כוכב ריאליטי להוט אחד. ובנוסף: חוויות הזוועה של כוכבי הפורנו וטיילור סוויפט מסרבת למיליון דולר. חדשות הטראש של השבוע

מוכה אהבה: בריאן אוסטין גרין לא ייתן למייגן פוקס ללכת בלי לשלם

הזוגיות של מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין לוותה מפעם לפעם בתהיות בסגנון "מה כוכבת העל הזו מוצאת בדיוויד סילבר מבוורלי הילס?!". אכן, לא פשוט לראות אישה מצליחה יותר מהגבר שאיתה. זה לקח אמנם 11 שנים אבל גם להם נגמר, ובשבוע שעבר הודיעו השניים על הפרדת כוחות. גרין אמנם צפוי לקבל מפוקס דמי מזונות, אך השבוע נחשפו פרטים שתזמון פרסומם מחשיד ועלול לרמז על כך שהוא מתכוון להפיק את המיטב מהסיטואציה. מסתבר שמאז דצמבר האחרון סובל גרין מוורטיגו, כתוצאה מתאונת דרכים בה פגע נהג שיכור במכוניתם של בני הזוג. התאונה הובילה לאובדן כושר העבודה של גרין, ובאתר TMZ מדווחים שהפגיעה בשיווי המשקל שלו כה חמורה עד שאינו מסוגל לצאת מהמיטה, ולא עבד מאז התאונה. המדור שולח איחולי החלמה מהירה, אבל בואו נהיה כנים, כמה הוא כבר עבד לפני התאונה?

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. GettyImages
נפרדנו כך/GettyImages

אומנת עם שרירים: המטפלת שקיבלה הצעה לככב בסרט פורנו

איזה כיף להיות אישה בהוליווד! אמנם תמיד יאשימו אותך בפרידות, אבל לפחות ההצעות המקצועיות לא יפסיקו לזרום. האחרונה להעיד על כך היא כריסטין אוזוניאן, הנני של משפחת אפלק-גארנר, ששמה נקשר בזה של אפלק לאחר הפרידה. את חלטורת השמרטפות שלה היא איבדה, אבל היא קיבלה הצעה לכבב ב"באטמן נגד סופרמן". רגע, סליחה, בפרודיית הפורנו של "באטמן נגד סופרמן". התפקיד המוצע הוא של באטוומן, ואם היא תקבל אותו היא תיאלץ להסכים לשבועיים של צילומים ושלוש סצנות סקס, עבורם תשתכר מיליון דולר. לא משהו שמרוויחים בבייביסיטינג.

כריסטין אוזוניאן. פייסבוק, צילום מסך
אז מתי באטמן מגיע?/צילום מסך, פייסבוק

לא עושה חתונות: טיילור סוויפט מסרבת למיליון דולר

בשבועות האחרונים נהנה היקום לרדת על טיילור סוויפט ועל מצעד הסלבס שהיא מעלה לבמה מדי ערב בסיבוב ההופעות שלה, עד ששכחנו כמעט כמה היא מהממת. התזכורת הנוכחית מגיעה דווקא מצהובוני בריטניה, המדווחים כי הזמרת הוזמנה להופיע בחתונה תמורת מיליון דולר לשיר, פלוס חצי שעה של התמנגלות עם הקהל. סוויפט דחתה את ההצעה על הסף, והחליטה במקום להופיע בטקס ההטבלה של בן הסנדקות שלה, ליאו תמס, בנה של השחקנית והחברה הקרובה ג'יימי קינג. אז נכון, כסף הוא לא הדאגה העיקרית של סוויפט, אבל גם ביונסה עושה אירועים פרטיים ובואו נגיד שאותה לא ראינו שרה בבריתה של נורת' ווסט.

נשבע לך: הדי. ג'יי שתמונתו השתרבבה לפרופיל אשלי מדיסון

פרשיית הפריצה לאתר הבגידות אשלי מדיסון כבר גבתה שני קורבנות בנפש, והקורבנות שנותרו בחיים מנסים עדיין לאסוף את השברים. גם אם בכלל לא היה להם שום קשר לאתר. אחד מהם הוא מת'יו מקרת'י, די ג'יי מקליפורניה, שגילה השבוע כי הפדופיל הבוגדני ואחד מה-"19 ילדים והיד עוד נטויה" ג'וש דאגר, השתמש בתמונה שלו בפרופילי פייסבוק ו- OKCupid שהחזיק. מסתבר שמלבד שני חשבונות שונים ותשלומים של כאלף דולר לאשלי מדיסון, דאגר חיפש אפשרויות בגידה גם באתרים שלא מיועדים לכך, והפריצה חשפה גם אותם. ל- TMZ סיפר מקרת'י כי מעורבותו שלא באשמתו או ידיעתו בסקנדל כבר גרמה לביטול השתתפותו באירוע בו אמור היה לתקלט, וכי הוא שוקל נקיטת הליכים משפטיים נגד דאגר, אשר פגע לטענתו בשמו הטוב. הסברה היא כי מקרת'י האומלל הפך לקורבן של דאגר כי לרוע מזלו תמונתו עולה בחיפוש "בחור אקראי" בגוגל תמונות, וכעת גם בשלל חיפושים אחרים.

עוצר יציאות: הדברים הכי דוחים שקורים על סט פורנו

בפרק חדש של סדרת הרשת המצליחה "שאל כוכב/ת פורנו" מתמודדים הכוכבים עם שאלות קריטיות, ומתבקשים הפעם לספר מה הדבר הכי דוחה שקרה להם על הסט. לרגע לא חשבנו שהכוכבים ישתפו חוויות מצלקות וטראומטיות מתעשייה שבנויה ברובה על ניצול, ולכן הפרק המיוחד הזה מתמקד רובו ככולו בהפרשות הגוף המגוונות אליהן נחשפו המשתתפים במהלך הקריירה. מסתבר שזה חלק מהמקצוע.

מוגשת קרה: האקס של מיס בריטניה לשעבר מאיים בפורנו נקמה

דניאל לויד היא דוגמנית ומלכת היופי של בריטניה לשעבר, שידעה לא מעט שערוריות בשנותיה באור הזרקורים. אל האחרונה שבהן נקלעה השבוע, כשבן זוג לשעבר פנה אל הצהובון הבריטי "מירור" והציע להם לרכוש קלטת סקס של שניהם. 150 אלף פאונד הציע טום ג'ימסון תמורת הסרט, אך טען שלא אכפת לו כלל מהכסף אלא שהוא פשוט "לא מת עליה". אנשי הצהובון דחו את ההצעה, כנראה ממניעים חוקיים ולא מאלטרואיזם, אך סיפרו שג'ימסון הציע לספק עבורם גם סיפורים על בסיס שבועי וניסה לסגור את המכירה בטענה כי הוא עושה לה טובה ושהסיקור יועיל לקריירה שלה. הסיבה האמיתית לנקמה, על פי דיווחים, היא העובדה שלויד לא תמכה בג'ימסון לאחר שנעצר בחשד לעוקץ ואף בילה חמישה שבועות מאחורי הסורגים. לויד עצמה שוקלת כרגע את צעדיה ומתייעצת עם גורמים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully