וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ניפר לורנס ואיימי שומר מגשימות את החלומות שלנו

27.8.2015 / 9:05

שתי הכוכבות הפכו לחברות קרובות בשבועות האחרונים, ועבדו בחשאי על תסריט לסרט חדש שנמצא כבר בשלב מתקדם. ובנוסף: פרשת אתר הבוגדים תהפוך לסדרת טלוויזיה? לייב בלוגינג תרבותי

20:21 - טיזרון חדש ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

הפעם זה היה אפילו קצרצר יותר מהפעמים הקצרות הקודמות. קמפיין הקידום של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ממשיך לפזר שביבי מידע חדשים בכל פעם מחדש. הפעם קיבלנו טיזרון בחשבון האינסטגרם הרשמי, שהחלק המרכזי החדש בו הוא דמותו של פין (ג'ון בויגה) שמניף את חרב הג'דיי. ראינו את זה קודם בפוסטר שנחשף בכנס החגיגי של דיסני לפני שבועיים, וכעת העובדה שפין הוא, ככל הנראה, הגיבור המרכזי החדש של הסדרה נחשפת.

ההצצה הקצרצרה הזאת שייכת ככל הנראה לטריילר נרחב הרבה יותר, אלא שעבשלב זה דיין לא ברור מתי הוא ישוחרר.

10:49 - הכפיל של ג'סטין ביבר נמצא מת

טוביאס סטרבל, הגבר בן ה-35 שזכה לפרסום עולמי אחרי שהשקיע 100 אלף דולר בניתוחים פלסטיים שיגרמו לו להיראות כמו ג'סטין ביבר, נמצא ללא רוח חיים במוטל בקליפורניה. התגלית התרחשה מספר ימים אחרי שמשטרת לוס אנג'לס הכריזה עליו כנעדר.

על פי דיווח של אתר TMZ, המשטרה מצאה תרופות מפוזרות בחדרו של סטרבל. עם זאת, בשלב זה לא נקבעה עדיין סיבת מוות רשמית. סטרבל, שנולד בשם טובי שלדון, עלה לתודעה כשכיכב בתכנית הריאליטי "Botched", שתיעדה ניתוחים פלסטיים נרחבים.

10:37 - מיילי סיירוס יוצאת לגלות מה אנשים חושבים על מיילי סיירוס

מיילי סיירוס ממשיכה בקידום האגרסיבי של טקס ה-VMA בהנחייתה, אבל הפעם מזווית קצת שונה. אחרי כל תמונות העירום הפרובוקטיביות, נשלחה סיירוס על ידי ג'ימי קימל, כשהיא מחופשת לעיתונאית אוסטרלית, להסתובב ברחובות לוס אנג'לס ולשאול אנשים מה הם חושבים על מיילי סיירוס? התשובות, כצפוי, היו לא קלות. ובכל זאת מרואיין אחד יצא מהריאיון הזה מרוצה למדי.

10:28 - טיילור סוויפט וליסה קודרו שרות "חתול מסריח" - וזה מדהים

אנחנו ממש מבקשים מכל כוח עליון בעולם הזה: פליז, שסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט לא ייגמר לעולם. הסוויפט נמצאת בימים אלה בעיצומו של מסע בן חמש הופעות ב"סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס, ואתמול היא העלתה לבמה את לא אחרת מאשר ליסה קודרו כדי לשיר יחד את הלהיט העצום מחברים: "Smelly Cat". מה הם מאכילים אותך, טיילור? אנחנו רוצים גם.

10:06 - אם הארי פוטר היה הנבל במקום המושיע של עולם הקוסמים

באזז חתרני במיוחד סידרנו לכם כאן היום. קטע קומי ויראלי שמסתובב בימים האחרונים ברשת מציג את "הילד ששרד", גיבור סדרת הספרים של ג'יי קיי רולינג ושל מיליוני קוראים ברחבי העולם, כנבל האמיתי של הסיפור. האמת? דניאל רדקליף משחק כל כך רע שזה אפילו די אמין.

09:46 - הסוף האלטרנטיבי של "חברים" שמשנה את כל התמונה

בהיעדר עונות חדשות של "חברים", איחוד או סתם תספורת חדשה של ג'ניפר אניסטון - העולם מסתפק בחודשים האחרונים בתיאוריות שיאפשרו לשמר את הסדרה רלוונטית לעידן החדש. ואם המטרה היא קריאה חתרנית בטקסטים של "חברים", קשה למצוא משהו חתרני יותר מהתיאוריה החדשה של מעריץ בריטי.

גארת סטרנקס, לונדוני בן 30, הגיב לאחרונה למרתון המי יודע כמה של "חברים" ברשת קומדי סנטרל עם הצעה משלו לסיום הסדרה. במקום ההפי-אנד של רייצ'ל ורוס והתחושה החמוצה-מתוקה של החברים שעוזבים לנהל את חייהם הבוגרים, הציע סטרנקס תסריט ולפיו הפרק האחרון מגלה שכל מה שראינו במשך עשר עונות היה פרי מוחה הקודח של פיבי ההומלסית והמכורה לסמים.

"כשמתעלמים לרגע מהטירוף של ההסבר הזה, נזכרים בכל הסיפורים שהמציאה פיבי על עצמה", מסביר סטרנקס. "בכל אחד מהם הבנו כמה היא גדלה כאאוטסיידרית וניסתה נואשות להשתלב בחברה. זה רק הגיוני שהיא השליכה את הדמיון הפורה שלה על דמויות של אנשים אחרים כדי לייצר לעצמה חברים".

בחזונו של סטרנקס הסצנה האחרונה בהחלט של "חברים" מציגה את פיבי מתרחקת מה"סנטרל פרק", כשהדמויות של רוס, רייצ'ל, מוניקה, ג'ואי וצ'נדלר (שלכולם שמות שונים) מגחכים על "האישה המשוגעת שמסתכלת עליהם כל הזמן". פיבי חוזרת אל הפארק, שם היא ישנה על המזרקה. תודו שזה היה מקלקל לכם את מצב הרוח.

חברים עונה 1. NBC,
חברי הדמיון של פיבי?/NBC

09:33 - "מלחמת הכוכבים" מתכננת את פלישת החורף הגדולה

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" יהיה האירוע הקולנועי הגדול ביותר של השנה הנוכחית. השאלה הגדולה בשלב זה היא עד כמה גדול הוא יהיה? אולפני דיסני מתכננים בקפידה את ההשקה הגדולה, עם הפנים לשני שיאי ענק: שיא ההכנסות לסופ"ש בכורה ושיא ההכנסות של כל הזמנים.

כדי להבין עד כמה מאסיבית עומדת להיות ההשקה הזאת, מגיעה הידיעה הגדולה הבאה. כל אחד מ-400 אולמות ה-IMAX ברחבי ארה"ב יקרין במשך חודש שלם אך ורק את "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". מעבר לעלות הנוספת של כרטיסי איימקס שתגדיל משמעותית את הכנסות הסרט, זה אומר שסרטים אחרים (כמו "בלב ים" של רון הווארד או "האיש שנולד מחדש" של אלחנדרו גונזלס אינאריטו) שצולמו ב-IMAX, ייאלצו להסתפק באולמות הרגילים ולהמתין שקרבות החלל יפנו את המקום בתחילת ינואר.

מומחים מעריכים בשלב זה כי "מלחמת הכוכבים" יפתח עם 615 מיליון דולר (כ-150 יותר ממחזיק השיא כיום "הארי פוטר ואוצרות המוות - חלק 2"). האם זה יספיק כדי לצבור יותר מ-2.7 מיליארד דולר שיספיקו כדי לעבור את "אווטאר" הגדול? נראה שמדובר במתמודד עם הסיכויים הכי טובים עד כה.

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר. Entertainment Weekly, מערכת וואלה! NEWS
תניח את הפופקורן ותתרחק מהאיימקס שלי/מערכת וואלה! NEWS, Entertainment Weekly

09:22 - אחרי הסקנדל: אשלי מדיסון יהפוך לתוכנית טלוויזיה?

גם אם הצלחתם להתחמק מהשם "אשלי מדיסון" במהלך התקופה שבה פעל אתר הבוגדים הפופולרי, הפריצה וחשיפת משתמשיו הפכה בשבועות האחרונות לכותרת ראשית בכל רחבי העולם. השירות כנראה כבר לא ישחזר את ימיו כמסתור הסודי של מחפשי הרפתקאות מחוץ לנישואים, אבל הפרסום הגדול אולי יגרום למנהליו לעבור לפלטפורמה חדשה.

ההוליווד ריפורטר מדווח כי הפרויקט המוצע בימים אלה לרשתות טלוויזיה בארה"ב, ישנה לא מעט מהפרטים בסיפור הקמת האתר. מאחר ונואל בידרמן, מייסד "אשלי מדיסון" הוא אדם רגיל מן השורה ונטול סיפור ילדות מרגש, בגרסה הטלוויזיונית עשויה אם חד הורית להפוך למייסדת האתר.

"בכל פעם ש-30 מיליון אנשים עושים משהו ביחד, זה מצדיק דיון", מסבירה קורטני הייזלט, אחת ממפיקות הפרויקט. "יש הרבה סדרות חדשות שמציגות את האמת שמאחורי חיי הנישואין בדרכים חדשות, אבל מה שאנחנו מציעים הוא נתיב שלישי לעניין הבגידה. מה אם היינו כנים לגבי זה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ששש... עובדים פה על תסריט/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:11 - איימי שומר וג'ניפר לורנס כותבות את הסרט שכולנו חלמנו עליו

הו כן, חג המולד הגיע ממש מוקדם השנה וסנטה אוהב אותנו כי היינו ילדים טובים. זאת המסקנה היחידה מהידיעה שג'ניפר לורנס ואיימי שומר כותבות יחד קומדיה חדש, שבה שתיהן יככבו בתפקידים הראשיים. אפשר שזה יקרה היום?!

הקשר המדהים הזה נחשף בכתבה בניו יורק טיימס, שמתאר את הדרך שבה הכל התחיל. לורנס, בדרכה הטיפוסית, החליטה לשלוח מייל לשומר אחרי שצפתה ב"אסון מהלך", ולא בזבזה הרבה זמן על נימוסי התחלה: "אני לא יודעת איך להתחיל. אני מניחה שפשוט אומר את זה: נראה לי שאני מאוהבת בך".

המייל הפך לתכתובת טקסטים ארוכה בין שתי הכוכבות, כשלאחריה הגיעה חופשה מגניבה במיוחד, שכללה יאכטות, אופנועי ים והרבה תמונות אינסטגרם שהפכו את החברות הזאת לדבר הכי טוב שנוצר אי פעם.

"אנחנו משחקות אחיות", מספרת לורנס, "כמעט סיימנו כבר את הכתיבה, זה פשוט זורם מאיתנו. כתבנו כבר מעל ל-100 עמודים". לורנס מסבירה שהשתיים מתחילות כל יום בשיחת טלפון, ואז מחליפות ביניהן חלקים שונים של התסריט שכתבו ביום הקודם. קים, אחותה של שומר שסייעה לה גם ב'אסון מהלך', כותבת יחד עם השתיים.

כשלורנס חשפה את העובדה שהיא ושומר עובדות יחד על סרט, היא מיהרה לעדכן את חברתה. "סיפרתי הכל לניו יורק טיימס, זה בסדר?", ושומר השיבה: "שאת לסבית? ברור! זה מרגש!".

אין עדיין כל פרט נוסף לגבי שם הסרט, פרטי העלילה או הכוכבים האחרים שישתתפו בו, אבל מה זה משנה? הרי אתם יודעים שתלכו לראות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully