וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VMA 2015: טיילור סוויפט שולטת ללא עוררין

31.8.2015 / 7:03

בטקס שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני) זכתה הזמרת בת ה-25 בפרסים המשמעותיים, אבל את ההצגה גנבו קניה ווסט עם הכרזה מוזרה, מיילי וניקי שפתחו את הסכסוך מול המצלמות, ג'סטין ביבר שזכה ועוד רגעים מפתיעים

מיילי סיירוס, VMA 2015. GettyImages
לא חשבתם שהיא תוותר על ההזדמנות לתשומת לב, נכון?/GettyImages

טיילור סוויפט הגישה פרס לקניה ווסט, שבעצמו הכריז ברצינות כי הוא רץ לנשיאות, ג'סטין ביבר התייפח בסוף ההופעה שלו, ניקי מינאז' ומיילי סיירוס (שהנחתה את הערב) העלו הילוך בסכסוך ביניהן, אה, וגם סוויפט זכתה בפרס קליפ השנה ובפרס הקליפ של זמרת בטקס פרסי VMA אפי במיוחד הלילה (בין ראשון לשני).

הלילה הזה יירשם כאחד הגדולים בטקס שנוטה לספק כותרות על בסיס כמעט-קבוע. בראש ובראשונה - טיילור סוויפט וקניה ווסט. הזמרת האהובה הגישה לראפר המגלומן, שבקרוב מגיעה להופעה בארץ, את פרס חלוץ הווידאו על שם מייקל ג'קסון. כזכור, בטקס פרסי MTV ב-2009 זכתה טיילור סוויפט בפרס הקליפ הטוב ביותר, קניה עלה אל הבמה, לקח את המיקרופון מטיילור ההמומה, התנצל ואמר שביונסה הייתה צריכה לזכות בפרס, מעשה שהוביל לביקורת רבה עליו, כולל מנשיא ארה"ב שכינה אותו חמור.

בטקס הלילה, אחרי מונטאז' המפאר את הקליפים של ווסט, עלתה סוויפט על הבמה ודיברה על הערצתה אליו ועל השפעתו על הקריירה שלה. "למעשה פגשתי אותו לראשונה כאן", אמרה והתייחסה לאותה תקרית. לקינוח היא ציטטה את דבריו כאשר הפריע לה אי אז, לפני שש שנים, ואמרה ליתר המועמדים: "אני ממש שמחה בשבילכם ואתן לכם לסיים, אבל לקניה ווסט יש את אחת הקריירות הגדולות ביותר בכל הזמנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ווסט - שהודה כי התמסטל לפני הטקס - עלה לבמה, הודה לטיילר סוויפט ואמר שגם הוא חושב לעתים תכופות על הפגישה הראשונה שלהם, ותוהה אם היה עולה אל הבמה בזמן זכייתו של אחר לו כבר הייתה לו אז בת (התשובה היא כן, סביר להניח). ואחרי נאום ארכני ונרגש על אמנות, אבהות, הגיחוך בטקסי פרסים וצביעות התקשורת, חשף קניה במה שנראה כמו רצינות רבתי כי הוא מתכוון לרוץ לנשיאות ארה"ב בשנת 2020. האם זה אומר כי יש סיכוי שקים קרדשיאן תהיה הגברת הראשונה?

קניה ווסט מגיע לארץ ואנחנו מחלקים לכם כרטיסים

גם ג'סטין ביבר היה נרגש הלילה. אליל הנערות שהוריד פרופיל וניסה לשקם את תדמיתו, עלה לשיר את השירים החדשים שלו, "Where Are U Now" ו-"What Do You Mean?", בהופעה שכללה לייזרים וריחוף באוויר. בסופה, לקול תשואות הקהל וכשרגליו שוב על הבמה, ביבר ירד על ברכיו ופרץ בבכי, ללא ספק משחרר לחצים ומתחים שנבנו זמן רב.

את פרס קליפ השנה גרפה טיילור סוויפט - שהיתה גם מי שגרפה הכי הרבה מועמדויות - על הקליפ ל-"Bad Blood". היא ניצחה את ביונסה, אד שירן, מארק רונסון וברונו מארס, ואת קנדריק לאמאר, שמשתתף גם בשיר ובקליפ של סוויפט וזכה ממנה לתודה בנאומה. "היה דיון על הקליפ ועל המשמעות שלו", היא אמרה על הבמה, "אבל אני פשוט שמחה שבשנת 2015 אנחנו בעולם שבו בנים יכולים לשחק נסיכות, ובנות יכולות לשחק חיילות".

ואפרופו דם רע, סוויפט טיהרה שוב את חילופי המילים שהיו לה עם ניקי מינאז' בחודש שעבר, אחרי שהאחרונה הביעה מחאה על כך ש"אנקונדה" שלה אינו מועמד לקליפ השנה וטיילור משום מה לקחה את זה אישית. הפעם סוויפט הצטרפה אל ניקי על הבמה לביצוע של "Trini Dem Girls" ו-"The Night is Still Young", שלאחר מכן הפך ל-"Bad Blood".

אולם מאוחר יותר מינאז' לא חסכה ביקורת ממיילי סיירוס, מנחת האירוע שלאחרונה התייחסה לדבריה על היעדר "אנקונדה". מינאז' צייצה בטוויטר על כך שהמועמדויות לקליפ השנה אוהבות נשים רזות במיוחד, ושנשים שחורות תרמו כל כך למוזיקה אבל לעתים נדירות זוכות על כך. בריאיון לניו יורק טיימס לאחרונה אמרה סיירוס שהתגובה של מינאז' לא באמת קלעה לבעייתיות של מגדר וגזע בתעשיית המוזיקה, אלא פשוט עסקה בעצמה. הלילה מושא הביקורת שלה קיבלה הזדמנות להשתלח, ואחרי שקיבלה את הפרס שלה על "אנקונדה" בקטגוריית ההיפ הופ, אמרה: "ועכשיו, בחזרה לכלבה שהיה לה הרבה להגיד עלי לא מזמן לעיתונות. מיילי, מה קורה?".

סיירוס ההמומה הגיבה ואמרה, "כולנו בתעשייה הזו. כולנו עושים ריאיונות וכולנו יודעים איך הם מעוותים דברים. ניקי, מזל טוב מזוין". כשהמצלמה חזרה שוב אל מינאז', היא סיננה שוב "כלבה".

מלבד, טיילור, קניה, ומינאז', אלה הזוכים המרכזיים מהטקס הלילה.

קליפ השנה

ביונסה - "7/11"
אד שירן - "Thinking Out Loud"
טיילור סוויפט וקנדריק לאמאר - "Bad Blood"
מארק רונסון וברונו מארס - "Uptown Funk"
קנדריק לאמאר - "Alright"

הקליפ הטוב ביותר של זמר

אד שירן - "Thinking Out Loud"
מארק רונסון וברונו מארס - "Uptown Funk"
קנדריק לאמאר - "Alright"
The Weeknd - "Earned It"
ניק ג'ונאס - "Chains"

הקליפ הטוב ביותר של זמרת

ביונסה - "7/11"
טיילור סוויפט - "Blank Space"
ניקי מינאז' - "Anaconda"
סיה - "Elastic Heart"
אלי גולדינג - "Love Me Like You Do"

קליפ הפופ הטוב ביותר

ביונסה - "7/11"
אד שירן - "Thinking Out Loud"
טיילור סוויפט - "Blank Space"
מארק רונסון וברונו מארס - "Uptown Funk"
מארון 5 - "Sugar"

אמנים לשים לב אליהם

Fetty Wap - "Trap Queen"
ואנס ג'וי - "Riptide"
ג'ורג' עזרא - "Budapest"
ג'יימס ביי - "Hold Back The River"
FKA Twigs - "Pendulum"

קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר

Fetty Wap – "Trap Queen"
ניקי מינאז' - "Anaconda"
קנדריק לאמאר - "Alright"
Wiz Khalifa ft. Charlie Puth – "See You Again"
Big Sean ft. E-40 – "I Don't F–k With You

קליפ הרוק הטוב ביותר

הוזייר - "Take Me to Church"
פול אאוט בוי – "Uma Thurman"
פלורנס אנד דה מאשין – "Ship to Wreck"
Walk the Moon – "Shut Up and Dance"
ארקטיק מאנקיז – "Why'd You Only Call Me When You're High?"

שיתוף הפעולה הטוב ביותר

טיילור סוויפט וקנדריק לאמאר - "Bad Blood"
מארק רונסון וברונו מארס - "Uptown Funk"
Wiz Khalifa ft. Charlie Puth – "See You Again"
אריאנה גרנדה ו"דה וויקנד" – "Love Me Harder"
ג'סי ג'יי, אריאנה גרנדה וניקי מינאז' – "Bang Bang"

seperator

גרסה ערוכה ומתורגמת של הטקס תשודר הערב ב-MTV - הוט – ערוץ 89, yes – ערוץ 75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully