וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו די מטאו: "מקדיש את הניצחון לאיטלקים שעוברים תקופה כלכלית איומה"

1.9.2015 / 23:35

שני שליש מהפיינליסטים בעונה ה-5 של "מאסטר שף" למדו אדריכלות, בהם הזוכה מסימיליאנו די מטאו. אייל שני מסביר מה הקשר בין אוכל לאדרכילות, וחיים כהן מנמק למה השופטים בלטו יותר מהמתמודדים העונה. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: מור שאולי, עריכה: נועה לוי

"אני מקדיש את הניצחון הזה לאיטלקים שעוברים תקופה כלכלית איומה", אומר מסימיליאנו די מטאו, זוכה העונה החמישית של "מאסטר שף", לוואלה תרבות. "זה לא מגיע לנו. לאיטליה היה תמיד את הסגנון שלה, אנחנו אנשים חזקים. אני מקווה שהתקופה הקשה הזאת תעבור ונחזור לחיים המתוקים (לה דולצ'ה ויטה) שכולנו מכירים".

ביקרנו בסט צילומי תכנית הגמר, שהוקלטה מראש ושודרה הערב (שלישי), וראיינו את השופטים ואת הזוכה האיטלקי שגבר על שתי מתחרותיו, למא שחאדה ורחל בן אלול, לאחר שעבר כמה משימות הדחה. רצה הגורל ושניים משלושת הפיינליסטים, רחל ומסימיליאנו, למדו בעברם אדריכלות. שאלנו את השופט אייל שני באיזה אופן נושקים התחומים אוכל ואדריכלות, והוא השיב כרגיל בדבש ניסוחיו.

לשופט חיים כהן אמרנו כי העונה הזאת היתה קצת יותר מדי התרכזות בשופטים לעומת זמן המסך שניתן למועמדים, והוא הסביר מדוע זו בחירה ראויה לדעתו. ועם השופט יונתן רושפלד, שאמר לוואלה תרבות לפני מספר חודשים כי עונת ה-VIP של מאסטר שף היתה "עונה חרא", ניסינו לברר מה הוא חושב על העונה החמישית של התכנית, והפעם דעתו חיובית יותר: "זאת עונה מדהימה של השופטים בינם לבין עצמם. בטהובן כתב קונצ'רטו מספר 5 לפסנתר שנקרא 'הקיסר'. אני חושב שזאת עונת הקיסר". צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully