וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טריילר ראשון לסרט על רצח רבין

1.9.2015 / 9:34

הצצה ראשונה לסרטו של עמוס גיתאי, העוסק באירועים שהובילו לרצח רבין, בועדת החקירה ובהשלכות הפוליטיות של הרצח. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

15:41 - טריילר ראשון ל"הנערה הדנית"

כבר חודשים שהבאזז בהוליווד חזק מאוד בהקשר של "הנערה הדנית", ועכשיו כולנו יכולים להתחיל להבין למה. הדרמה התקופתית, המבוססת על סיפור אמיתי, מגוללת את סיפורו של לילה אלבה, אמן דני שהיה לאדם הראשון שעובר ניתוח לשינוי מין. הסרט מגולל את מערכת היחסים בינו לבין אשתו, לילי, ועם החברה כולה.

אדי רדמיין, זוכה האוסקר על "התיאוריה של הכל" מככב בתפקיד הראשי, אליסיה ויקנדר הנפלאה תגלם את אשתו. טום הופר ("נאום המלך") מביים את הסרט, שיותר מכל דבר אחד פשוט נראה יוצא מן הכלל בטריילר הזה. הצילומים והשחזור התקופתי כל כך מרהיבים, ובשילוב הסיפור האנושי הרלוונטי וצוות השחקנים - "הנערה הדנית" יהיה יריב קשה לכל סרט גדול בשנה הקרובה.

הסרט יעלה לאקרנים בישראל ב-14 בינואר.

13:30 - "אליס בארץ הפלאות" משמש לגילוי סימנים ראשונים של פסיכוזה

"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון היה אחד הסרטים השנואים ביותר על המבקרים ב-2010. זה לא הפריע לו להגיע לרווחים של יותר ממיליארד דולר ולהוליד סרט המשך, אבל לא לשם כך התכנסנו כאן. מתברר שהסרט עמוס הצבעים והפרטים, משמש כיום לגילוי סימנים ראשונים של פסיכוזה.

קבוצה של מדענים מפילנלד גילתה שאנשים עם נטייה לפסיכוזה עיבדו וחוו את הסרט בצורה שונה מאנשים בריאים. קיים קושי ברפואה המודרנית לאתר את השלבים הראשונים של התפתחות הפסיכוזה. לטענת המדענים הניסוי הזה מאפשר לשפר דרמטית את יכולת הגילוי.

במסגרת הבדיקה, שנערכה בקרב 46 אנשים שגילו סימנים ראשונים של פסיכוזה ו-32 אנשים בריאים, בוצעה סריקה מוחית של המשתתפים לאחר הצפייה. דיוק התוצאות היא בשיעור של 80 אחוז. בעתיד מאמינים שניתן יהיה לשפר את רמת האבחון אף יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות משהו אחד טוב יצא מזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:00 - מתיסיהו מגיע להופעה בישראל במסגרת פסטיבל מקודשת

כוכב הרגאיי המצליח מתיסיהו - שעלה לאחרונה לכותרות אחרי שהודר מפסטיבל "רוטוטום" בספרד ואז חזר אחרי שזכה להתנצלות מהמארגנים - יגיע במיוחד מסוף הטור האירופי שלו כדי להצטרף לחגיגות הסיום של הפסטיבל. מתיסיהו יופיע עם שאנן סטריט ואורחים נוספים, ביום שישי ה-4 בספטמבר, רגע לפני הנעילה החגיגית של הפסטיבל במגדל דוד.

11:40 - מוכנים לבונד חדש? דניאל קרייג רואה את הסוף

כבר תשע שנים שדניאל קרייג מגלם את תפקיד הסוכן החביב על הוד מלכותה. "ספקטר" יהיה הסרט החמישי שלו בנעליו של ג'יימס בונד, ונראה שלאחריו יהיה קשה לשכנע אותו לשוב לסרט נוסף.

בריאיון למגזין Esquire הבהיר קרייג מהי גישתו לגבי השתתפות בסרט בונד נוסף. "נכון לרגע זה, התשובה היא לא", אמר קרייג, "יש לי חיים ואני חייב להמשיך איתם. אבל נראה מה יקרה".

כבר זמן רב מדברים בהוליווד על האפשרות להמציא מחדש את בונד עם שחקן שחור (כשאידריס אלבה מוזכר שוב ושוב בהקשר הזה). האם הפרישה של קרייג תקרב אותנו למהפך הזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרון ודי? דניאל קרייג ב"סקייפול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:32 - טריילר ראשון ל"הגל החמישי" בכיכובה של קלואי מורץ

זאת יכולה להיות סדרת סרטי הנוער הגדולה הבאה. יש בה את כל המרכיבים הדרושים: כוכבת צעירה וזוהרת (קלואי מורץ), עולם דיסטופי, נבל אכזר, סיפור אהבה וגיבורה שנאבקת לשמור על אחיה.

"הגל החמישי" הוא הספר הראשון בטרילוגיה המצליחה מאת ריק ינסי. במרכזו עומדת קאסי בת ה-16, שיוצאת לחפש את אחיה בעיצומה של פלישת חייזרים אכזריים לכדור הארץ. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בינואר 2016.

10:01 - המפלגה הדמוקרטית מתאחדת מאחורי המרוץ של קניה ווסט לנשיאות

אם כבר VMA והכותרות הגדולות שיצאו ממנו, ועם כל הכבוד לחילופי המהלומות המילוליים בין מיילי לניקי, יש לנו מועמד חדש לנשיאות ארה"ב. קניה ווסט ניצל את נאום הזכייה שלו בפרס מיוחד על עשייתו המוזיקלית, כדי להודיע שב-2020 נראה אותו במרוץ לבית הלבן.

העולם, כפי שג'ימי קימל הגדיר את זה היטב, התפוצץ באותו רגע, עד כדי כך שהמפלגה הדמוקרטית, שעסוקה בימים בקמפיין לקראת הבחירות ב-2016, השתמשה בגיף של קניה כדי לעקוץ את המועמד הרפובליקני סקוט ווקר, שהציע לבנות חומה בגבול ארה"ב-קנדה.

נראה מקרי? אז הנה מה שיש לבית הלבן (שם יושב כבר שבע שנים נשיא דמוקרטי) לומר בנושא. "אנחנו מחכים בקוצר רוח לדעת מה יהיה הסלוגן שייכתב על כובעי הקמפיין שלו", אמר ג'וש ארנסט, דובר הבית הלבן כשנשאל על כך על ידי כתבים.

קניה ווסט מגיע לארץ ואנחנו מחלקים לכם כרטיסים

09:54 - הריב בין מיילי לניקי: גרסת האימוג'י

אנחנו יודעים שאתם מבולבלים מהר הגעש של הרגשות שהתפרץ אתמול בטקס ה-VMA. השתלשלות האירועים שהובילה להתפרצות של ניקי מינאז על המנחה מיילי סיירוס היא סיפור מורכב מאוד. כזה שראוי שיסבירו לנו אותו בדרך שכולנו נבין: אימוג'יס. הנה ג'ימי קימל עם כל הפרטים.

09:45 - "רבין, היום האחרון": הצצה ראשונה

סרטו המדובר על עמוס גיתאי העוסק באחד האירועים הטראגיים והקשים בתולדות המדינה, משחרר טריילר מלא ראשון שמציג את מה שצפוי על המסך. הסרט, שיוצא במלאות 20 שנה לרצח רבין, עוסק בהסתה שהובילה לרצח, בועדת החקירה שאחריו ובהשלכות על הפוליטיקה והחברה הישראלית.

הסרט יפתח את פסטיבל ונציה היוקרתי, ויציג גם בפסטיבל טורונטו בספטמבר הקרוב. למסכי הקולנוע בישראל יגיע הסרט ב-4 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully