וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 62: פמלה אנדרסון גרמה לכלב לשים קץ לחייו

3.9.2015 / 0:00

כוכבת "משמר המפרץ" חשה שנישואיה הבעייתיים גרמו לכלבה האהוב להתאבד. ובנוסף: צרות על הסט של "צער גידול בנות" והמתמודדים המפתיעים על תפקיד סגן נשיא ארה"ב. חדשות הטראש של השבוע

תופסים טראמפ: המתמודדים המפתיעים על תפקיד סגן הנשיא

דונלד טראמפ עושה המון רעש יחסית למישהו שבחיים לא יהיה נשיא, אבל במקרה והתרחיש הקיצוני הזה יתגשם, יש מי שכבר מנדבים את עצמם לתפקיד סגן הנשיא. הראשון הוא האלק הוגן, שככל הנראה התבדח כשאמר לכתב TMZ שהוא מעוניין לרוץ לצדו של טראמפ, אבל האפשרות המגוחכת הזו הצליחה להפחיד מספיק אנשים עד שהיא אפילו נדונה בפאנל של MSNBC.

אבל לפני שה"אומנת עם שרירים" שולח את החליפות לניקוי יבש, הוא יצטרך להיאבק במתמודד אחר שחם על טיקט סגן הנשיא, צ'ארלי שין. באחד מציוציו הפואטיים התייחס שין לציטוט של אואן ווילסון, אשר השווה בין המרוץ לנשיאות של טראמפ לבין התמוטטות העצבים המתוקשרת של שין. באקט מלא הומור עצמי או נעדר מודעות לחלוטין, הבהיר שין שאם טראמפ רק ירצה, הוא יתייצב באופן מיידי בעמדת השותף למרוץ. כל זאת קורה חודש בלבד לאחר ששין העניק לטראמפ, שוב, באחד מציוציו הפואטיים, את הכינוי "שק של פלוצי חתולים" ושאר סופרלטיבים. כנראה שבכל זאת יש מידה של אמת בסקרים, והפופולאריות של טראמפ אכן עולה.

צ'רלי שין. GettyImages
הכי נראה כמו סגן נשיא/GettyImages

בא יומו: פמלה אנדרסון סבורה כי הכלב שלה התאבד

אובדן של חיית מחמד הוא עניין מדכא וקורע לב, שעלול לפעמים לגרום לנו לחפש משמעות גם במקומות בהם לעולם לא נצליח למצוא אותה. זה כנראה ההסבר למה שעובר על פמלה אנדרסון, שאיבדה לפני כמה חודשים את הגולדן רטריבר שלה, ג'וג'ו, שהלך לעולמו בנסיבות טבעיות. כך לפי המדע, לפחות. אך אנדרסון, חובבת חיות מושבעת אשר מקדישה את חייה לאבק למען זכויות בעלי חיים, סבורה כי ג'וג'ו דווקא שם קץ לחייו. "הוא פשוט הסתכל עלי יום אחד ואמר 'אני לא יודעת מה את עושה, אבל אני לא יכול עם זה יותר. אני בחוץ'", סיפרה בראיון לסאנדיי טיימס הבריטי. "אני חושבת שהוא התאבד בגלל שהוא לא אהב את בעלי". אותו בעל, ריק סלומון, ואנדרסון, התגרשו באופן רשמי באפריל, אבל זה לא מה שיחזיר לחיים את ג'וג'ו האהוב. בחדשות הטובות, וארמי, הצ'יוואווה של אנדרסון, שורדת נכון לעכשיו את החיים האלו ומנחמת את הכוכבת בשעות קשות אלו.

לא בלי מישל: הפקת סדרת ההמשך ל"צער גידול בנות" מקרטעת בלי התאומות אולסן

התככים המתרחשים מאחורי הקלעים של סדרת ההמשך של "צער גידול בנות" (אגב, אנחנו בשנת 2015, לא הגיע הזמן לרענן את השם המביך הזה?) מספקים כבר יותר עלילות מהסדרה עצמה, רובן מתמקדות במערכת היחסים הרעועה בין הכוכבים האמיתיים שלה — ג'ון סטאמוס והתאומות אולסן. ההדלפה האחרונה מהסט גורסת שההפקה מקרטעת ויש מי שכבר קוראים להשבתן של התאומות אולסן הביתה. כזכור, התאומות סירבו להשתתף בעיבוד המחודש, וכעת מדווח האתר "ראדאר אונליין" כי הצוות והשחקנים, בראשות סטאמוס, מוכנים למחול על גאוותם ולנסות שוב את מזלם אצל הצמד שדחה אותם. רגע, אתם רומזים שקימי גיבלר והתאומים אלכס וניקי לא מעניינים מספיק? כמה מפתיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישל, תחזרי!/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף הטרחן: ג'יימי אוליבר נגד כל מה שטעים בעולם

ניסיונותיו הבלתי נלאים של השף ג'יימי אוליבר להביא למהפכה בהרגלי התזונה של הבריטים אולי מוצדקים, אבל הם בהחלט מטרחנים ומעוררים געגוע לימים בהם היה סתם שף עירום. אחרי ששינה את התפריטים בבתי הספר בבריטניה וגרם להורים להעביר לילדיהם אוכל טעים בסתר, הוא מתפנה ליריבות הבאות שלו: רשתות המזון המהיר. בראיון ל"מירור" הוא טוען כי על חוקי הרגולציה, לפיהם אסור לפרסם מזון מהיר בתכניות לילדים, לחול גם על תכניות פריים טיים לכל המשפחה, כמו "לבריטניה יש כישרון". "תפקידן של התקנות האלו הוא להגן על הילדים", הסביר. "למעלה ממיליון ילדים צופים בתכניות הללו ונחשפים לעד 11 סוגים של מזון לא בריא בשעה". חבל על המאמץ, ג'יימי. התכניות האלו הן הפאסט-פוד של הטלוויזיה ואך הגיוני שרשתות המזון המהיר פונות לאותו הקהל.

ג'יימי אוליבר וה- HomeCooker. AP
בטריק הבא שלי אני אגרום לכל מה שטעים בעולם להיעלם/AP

עושה אותי צמא: משטרת ניו יורק סגרה את דוכן הלימונדה של ג'רי סיינפלד

עד שג'רי סיינפלד עושה כבר משהו למען אחרים, באה המשטרה והורסת הכל. ג'רי ובנו ג'וליאן, ביחד עם שני חברים, העמידו דוכן לימונדה בעיר מגוריהם בניו יורק, במטרה לגייס תרומות ל"בייבי באגי", עמותה שהקימה ג'סיקה סיינפלד, ומטרתה לספק ציוד ומוצרים לתינוקות עבור משפחות נזקקות. לפי התמונה שפרסמה ג'סיקה באינסטגרם, אחד השכנים לא אהב את ההתקהלות, וקרא למשטרה שסגרה את העסק. אנחנו יודעים מה אתם חושבים ולא, זה לא היה ניומן שהתקשר, בסדר?

פיל בחנות חרסינה: כוכב "באפי ציידת הערפדים" נטש את הסט של "דר' פיל"

דעיכתו העגומה של כוכב "באפי ציידת הערפדים" ניקולס ברנדון תועדה לכל אורכה, ונדמה כי הוא כבר מכיר את המנגנון התקשורתי ולמד לשתף איתו פעולה. השבוע פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט המפרט את נסיבות נטישתו את אולפן הצילומים של ד"ר פיל, עוד לפני שמישהו בכלל שמע על התקרית. ברנדון, המתמודד בשנים האחרונות עם דיכאון והתמכרויות שונות, וגם הסתבך עם החוק לא אחת עקב כך, הגיע אל התכנית מתוך כוונה לדבר על תהליך השיקום שבעיצומו הוא נמצא. "הרגשתי שהוא (ד"ר פיל) רצה שאפרוש את החלקים הכי אפלים שלי מול האומה כולה כבר מהרגע הראשון, ואני לא מוכן לעשות זאת", כתב. בהפקה לא כועסים על ברנדון, להפך. הם מסרו ל"ניו יורק מגזין" כי הוא עזב את המקום בצורה מכובדת, וכי הפרק ישודר כמתוכנן. אנחנו בעדך, ניקי, אל תשכח שיש עוד רופאים חוץ מד"ר פיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully