וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סלינה גומז מורידה את הבגדים

9.9.2015 / 9:28

האקסית של ג'סטין ביבר מתפשטת כדי לקדם את האלבום, "מראה שחורה" אולי עוברת לנטפליקס, כריסטופר נולאן חוזר, סולן סלואודייב מגיע לארץ, אירוע השואוקייס הישראלי הרשמי למוזיקה חושף את האמנים המשתתפים ועוד חדשות בלייב בלוגינג תרבותי

14:00 - מתיסיהו ישוב לישראל להופעה יחידה בבריכת הסולטן ב-10 באוקטובר

במהלך הביקור המדובר של מתיסיהו בסופ"ש האחרון בישראל התקבלה ההחלטה על קיום מופע גדול בבריכת הסולטן, וזאת כהוקרה מצד מתיסיהו על האהבה והתמיכה שקיבל מהקהל הישראלי ולאור הביקוש האדיר מצד הקהל.

כזכור, באוגוסט האחרון במהלך סיבוב הופעות אירופאי נדרש מתיסיהו על ידי פסטיבל "Rototom" בספרד לחתום על הצהרה מטעם תנועת החרם על ישראל. כשסירב הודיעו לו מארגני הפסטיבל שהופעתו מבוטלת. הצעד הזה מצד הפסטיבל גרר גל מחאה עולמית, הפסטיבל פרסם בהמשך התנצלות למתיסיהו והזמין אותו לקיים את ההופעה המתוכננת. מתיסיהו נעתר לבקשתם והופיע כשמולו מפגינים נושאי דגלי פלסטין. מתיסיהו ביצע מולם את המופע כששיא הערב היה ללא ספק שירת "Jerusalem "עם השורה "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני". הוא סיים את סיבוב ההופעות האירופאי בביקור מפתיע בפסטיבל ירושלים למוזיקה מקודשת שהשאיר אלפים מחוץ למופע לאחר שאזלו הכרטיסים.

מתיסיהו יגיע לישראל עם ההרכב המורחב, למופע מלא עם כמה הפתעות שעליהן ידווח בהמשך, ויבצע את להיטיו הגדולים. מופע פותח: נצ'י נצ' וקפה שחור חזק. מחירי כרטיסים החל מ-175 ש"ח. מחיר השקה לאלף הרוכשים הראשונים עד ראש השנה או עד גמר המלאי - 150 ש"ח. לרכישה 6226* ובאתר בימות.

12:00 - ניל האלסטד, סולן להקת Slowdive ו-Mojave 3, מגיע להופעה בישראל

אלסטד מוכר בראש ובראשונה כמנהיג להקת השוגייז האגדית Slowdive, שהייתה אחד מהקולות הבולטים של הסצינה באנגליה של תחילת שנות התשעים. הלהקה, שהייתה חתומה בלייבל השוגייז המפואר "Creation", התפרקה אחרי שלושה אלבומים מהוללים, והמציאה את עצמה מחדש בהרכב הפולק הפנומנלי - Mojave 3 - שהפך להצלחה בינלאומית. Mojave 3 הוחתמה מיד ב-4AD והוציאה חמישה אלבומים משובחים, ועל אף שמעולם לא התפרקה, לקחה הפסקה בפעילותה הענפה. הלהקה ביקרה בישראל ב-2011 בהופעה זכורה.

ניל המשיך את דרכו המוזיקלית בקריירת סולו עם שלושה אלבומי סולו רבי תשבוחות, ולכאן הוא מגיע ב-6 בנובמבר להופעת ישיבה בבארבי תל אביב, אחרי סיבוב הופעות מוצלח במיוחד לאיחודם של Slowdive שאף הניב עבודה על אלבום חדש של הלהקה. בחודשים האחרונים האלסטד שימש כגיטריסט במספר הופעות בסיבוב ההופעות האחרון של מרק קוזלק, שבעצמו ממש הערב מופיע בישראל. מחירי הכרטיסים להאלסטד יהיו 139 ש"ח במכירה המוקדמת ו-159 ש"ח בקופות.

על ההפקה אחראית חברת הבוקינג המון ווליום, המייצגת את האמנים המובילים ברוק הישראלי ומזה כמה שנים מייבאת מופעים של גיבורי אינדי, בהם קוזלק, אריאל פינק ורבים אחרים.

11:30 - נחשפו האמנים שיופיעו בפני בכירי תעשיית המוזיקה הבינלאומית בארץ

אירוע השואוקייס הישראלי הרשמי למוזיקה חוזר בנובמבר לשבועיים של הופעות, סדנאות ונטוורקינג. מתוך למעלה מ-700 מוזיקאים והרכבים ישראלים שהגישו מועמדות השנה, נבחרו כ-50 משתתפים על ידי ועדה מקצועית, בהם מיטב הכישרונות הישראליים הפועלים כיום. אלו יופיעו בפני עשרות מבכירי תעשיית המוזיקה הבינלאומית - נציגי חברות תקליטים, בוקינג ומפיקי פסטיבלים המוזמנים לארץ מרחבי העולם - בהופעות הפתוחות גם לקהל הרחב. בין המשתתפים: התפוחים, A-WA, ימן בלוז, מאיה איזקוביץ', אבי לייבוביץ', פ'אנקנשטיין, טאטרן, קאט אאוט קלאב, גארדן סיטי מובמנט ועוד.

השואוקייס הישראלי הרשמי למוזיקת ג'אז ועולם ולרוק, אינדי ואלקטרוניקה, חוזר במתכונתו המצליחה זו השנה השישית. אירוע החשיפה הבינלאומית - שנערך בשיתוף משרד החוץ והקרן לירושלים החוגגת השנה 50 שנים להיווסדה, בהפקת "צוללת צהובה" בירושלים ובתמיכת משרד התרבות והספורט - משמש כבמה איכותית לחשיפת מיטב המוזיקאים הפועלים בישראל, בפני מקבלי החלטות בכירים בתעשיית המוזיקה העולמית, פותח את הדלת להצלחה עולמית ומסייע בשילוב בתעשייה הבינלאומית.

אירועי החשיפה יערכו בשני סבבים, על פני שני סופי שבוע - הראשון, שיחול בין ה-11-14.11 יוקדש לג'אז ומוזיקת עולם, והשני, שיתקיים ב-18-21.11 יוקדש לרוק, אינדי ואלקטרוניקה. ההופעות פתוחות גם לקהל הרחב, כדי להעצים את חוויית ההופעה החיה, הן עבור המוזיקאים עצמם והן עבור מקבלי ההחלטות מחו"ל. הקהל מוזמן להגיע ולתמוך במוזיקאים האהובים עליו במחיר סמלי של 20 ש"ח לערב. מלבד ההופעות, יתקיימו מפגשי נטוורקינג מקצועיים בין האמנים והאורחים, וכן פאנלים ייחודיים בהשתתפות נציגי התעשייה מחו"ל ומהארץ.

אייווה A WA. תומר יוסף, מערכת וואלה! NEWS
A-WA, בין המציגים את מרכולותיהם/מערכת וואלה! NEWS, תומר יוסף

11:01 - טרי גיליאם חי ומתלוצץ עם עוקביו

זה הסיוט של כולנו בתחום התרבותי שבו צריך להיות מוכנים להכל מראש אבל לא לפרסם שנייה אחת מוקדם מדי. Variety הדגימו עד כמה טראגי יכול להיות העניין הזה כשפרסמו בטעות את החבצלת של טרי גיליאם בשעות הבוקר, והכניסו את האינטרנט לטירוף מהעובדה שכוכב "מונטי פייתון" והבמאי בן ה-75 של "ברזיל" ו"12 קופים" אינו בין החיים. הידיעה כמובן אינה נכונה.

גיליאם הגיב כמובן בדרכו הייחודית אחרי שגולשים אחרים בטוויטר כבר עשו מהפדיחה מטעמים. Variety מיהרו לפרסם התנצלות והרידו את הכתבה מהאוויר, ועכשיו נותרו רק הזכרונות והבדיחות עליהם.

10:22 - סנדרה בולוק תעשה לכם קמפיין

"Our Brand Is Crisis", הסרט החדש בכיכובה של סנדרה בולוק, עושה קולות שמזכירים את "הזדמנות שנייה" מ-2009. סרט קטן, שמגיע מאחור ומנסה להשתחל למאבק עם הפרסים הגדולים בזכות השחקנית הראשית.

הסרט בבימויו של דיוויד גורדון גרין ("פיינאפל אקספרס"), הוא סאטירה פוליטית שבמרכזה מנהלת קמפיינים מצטיינת מארה"ב, שנשכרת על ידי מועמד לא פופולרי במדינה דרום אמריקאית ומנסה להובילו לניצחון בבחירות כנגד כל הסיכויים. בילי בוב ת'ורנטון יגלם את היועץ האמריקאי הבכיר שמייעץ למועמד היריב, ומתחרה בדמותה של בולוק על היוקרה.

הסרט ייצא לאקרנים בארה"ב ב-30 באוקטובר. בישראל עדיין לא נקבע לו תאריך הפצה.

10:14 - אוקראינה: סיפור מלחמה

ממשיכים עם הפרויקטים השאפתניים של נטפליקס, והפעם מדובר בסרט דוקומנטרי באורך מלא. "Winter On Fire", בבימויו של יבגני אפינייבסקי, מתעד את התנועה לזכויות אדם שהובילה את המהפכה העממית באוקראינה בשנת 2013. הסרט מתאר את הפגנות המיליונים כנגד המשטר וההשלכות שלהן על המדינה. הסרט נבחר להשתתף בפסטיבלים היוקרתיים של טלורייד, ונציה וטורונטו. מנויי נטפליקס יוכלו לצפות בו ב-9 באוקטובר.

10:03 - סלינה גומז מורידה את הבגדים

האקסית של ג'סטין ביבר תעשה הכל כדי לקדם את האלבום החדש שלה, "Revival". אפילו תעלה תמונת עירום שלה לחשבון הטוויטר הרשמי. האלבום של סלינה גומז צפוי לצאת לחנויות ב-9 באוקטובר ולא ברור למה, אבל גומז החליטה להראות לכל העולם ממה ג'סטין ביבר נהנה.

09:41 - "מראה שחורה" תחזור לחיים בנטפליקס?

האנתולוגיה הקודרת מבית היוצר של צ'ארלי ברוקר וערוץ 4 הבריטי עשויה לעבור לידיה של ענקית התוכן "נטפליקס". על פי דיווח ב-Radio Times הבריטי, חברת ההפקות העצמאית של ברוקר סגרה עסקה עם ראשי נטפליקס, ובמסגרתה העונה השלישית של הסדרה תוצג באופן בלעדי (לפחות בשלב ראשון) למנויי החברה.

בניגוד לספיישל האחרון של הסדרה, ששודר בדצמבר וכלל סרט טלוויזיה במקום עונה מלאה, הסיכום של ברוקר עם נטפליקס כולל עונה בת מספר פרקים, בדומה לשתי העונוות הראשונות. בשלב זה אין אישור רשמי לידיעה מצד נטפליקס, כך שהדיווח הזה עדיין צריך להילקח בעירבון מוגבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברים לבית חדש. ג'ון האם מתוך ספיישל חג המולד של השנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:32 - לסרט הבא של כריסטופר נולאן יש כבר תאריך הפצה

בהתאם למסורת הסודיות המוחלטת שאופפת את הפרויקטים של כריסטופר נולאן, גם סרטו החדש נטול שם, עלילה, ליהוקים או כל פרט אחר מלבד התאריך שבו ייצא לאקרנים: ה-21 ביוני, 2017.

אם להתבסס על תיאורית שרודינגר, כריסטופר נולאן למעשה מביים כרגע כל סרט שאי פעם חלמתם לראות, עד שמישהו יחליט לחשוף פרטים חדשים על המסתורין. זה יהיה סרטו העשירי של הבמאי הבריטי המצליח, ומגיע אחרי "בין כוכבים" שגרף 675 מיליון דולר בשנה שעברה.

כריסטופר נולאן. Frazer Harrison, GettyImages
עוד 21 חודשים בקולנוע/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully