וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ההיסטוריה של הראפ מכה שישית

10.9.2015 / 7:45

ג'ימי פאלון וג'סטין טימברלייק חברו שוב לטובת מחרוזת של קלאסיקות ראפ והרימו את האולפן. אבל זה לא נגמר כאן - בהמשך התוכנית הוא גם ערך תחרות ליפסינק סוערת עם אלן דג'נרס. בלוג תרבות מתעדכן

10:04 - תתחילו להתאהב: טריילר מלא ראשון ל"קרול"

תתחילו לשנן את השם "קרול" היטב, אתם עומדים לשמוע אותו הרבה בחודשים הקרובים. סרטו החדש של טוד היינס ("הרחק מגן עדן", "אני לא שם") עוסק בסיפור אהבתן של צמד נשים ממעמדות שונים בניו יורק של 1950. האחת אישה נשואה (קייט בלנשט) והאחרת עובדת בודדה בחנות כלבו (רוני מארה).

"קרול" עשה את הבכורה העולמית שלו בפסטיבל קאן, וזיכה את מארה בפרס השחקנית הטובה ביותר. הקרנותיו בפסטיבל טלורייד בשבוע החולף קטפו שורה של ביקורות מהללות. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-20 בינואר.

09:39 - ברק אובמה לא יכול להרגיש את הפנים שלו

הלהיט החדש שכובש את המצעדים בשבועות האחרונים הוא "I Can't Feel My Face" של The Weeknd. ואיך אנחנו יודעים שהוא הלהיט החם של הזמן הנוכחי? כי ברק אובמה בעצמו שר אותו... ובכן, בערך. העריכה הכיפית הזאת של מיטב מנאומיו והתבטאויותיו התקשורתיות של נשיא ארה"ב, הותאמו למילות השיר. ואיכשהו, כמו תמיד, אובמה מצליח להיראות קול אפילו בסיטואציות כאלה.

09:28 - AMC מצאה סוף סוף את הסדרה הגדולה הבאה שלה?

זמנים לא קלים עברו על רשת AMC לאחרונה. אחרי ש"מד מן" ו"שובר שורות" ירדו מהמסך ולצד שלל של פרויקטים כושלים מהשנים האחרונות, נותרו שם בעיקר עם ההצלחה הגדולה של "המתים המהלכים" וחרדה לקראת מה שצופן העתיד. אבל אולי, טפו טפו טפו וזה, המנחוס סוף סוף יישבר עם "Preacher".

לפני כשנה פורסם לראשונה כי סת' רוגן ואוון גולדברג קיבלו אור ירוק ליצור פרק פילוט לסדרת קומיקס אפלה וחדשה. "Preacher" עוסקת בכומר מעיירה קטנה בטקסס שמפגש עם יצור שנמלט מגן עדן מעניק לו את היכולת לכפות את רצונו על כל אדם. עם כוחו החדש וכשלצדו האקסית שלו, טוליפ, וערפדית בשם קאסידי, יוצאים השלושה למסע למצוא את לא אחר מאשר אלוהים בכבודו ובעצמו.

כעת מתברר שהפיילוט היה כל כך מוצלח עד שהרשת החליטה להזמין עונה שלמה בת עשרה פרקים מראש. דומיניק קופר ("הסוכנת קרטר") מככב בתפקיד הראשי. כעת נותר לחכות עד ש-AMC תכריז על מועד עליית הסדרה לאוויר.

09:19 - גל גדות בת 200 ונראית מדהים

בעוד חודשיים תתחיל גל גדות את צילומי "וונדר וומן", ועל אף ההתרגשות מעט מאוד ידוע בשלב זה. מלבד פטי ג'נקניס, שתביים את הסרט, וכריס פיין, שיגלם את מושא אהבתה של דיאנה פרינס/וונדר וומן.

דיווח באתר Heroic Hollywood סותר את ההשערה שעלילת הסרט תתרחש בתקופת מלחמת העולם השנייה. על פי מקורות בהפקה ששוחחו עם האתר, סיפורה של וונדר וומן יחל דווקא בתקופת מלחמת העולם הראשונה. מחצית הסרט הראשונה תתרחש בשנים בעשור השני של המאה ה-20, כשהמחצית השנייה תתרחש בימינו.

בנוסף למדו אנשי האתר שגילה של וונדר וומן בחלקו השני של הסרט יהיה לפחות 200. כשאומרים התבגרה יפה, כנראה מתכוונים לתופעה הזאת.

"וונדר וומן" צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-23 ביוני, 2017.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היינו נותנים לך יום מעל 198/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:22 - מנחי הלייט נייט משיאים עצות גרועות לסטיבן קולבר

"וניטי פייר" פנה אל עמיתיו של סטיבן קולבר לתוכניות הלילה כדי שישיאו עצמה למנחה החדש/ישן. הם עשו את זה באופן גרוע במיוחד.

7:51 - ג'סטין טימברלייק וג'ימי פאלון מציגים בפעם השישית את "ההיסטוריה של הראפ"

נדמה שהתחרות החדשה בזירת תוכניות הלילה עם כניסתו של סטיבן קולבר, נושפת בעורפו של חברו ויריבו ג'ימי פאלון. בתוכניתו הלילה, בין רביעי לחמישי, הוא הוציא את התותחים הגדולים - שתיים מהפינות המוזיקליות האהובות והמשמחות של "הטונייט שואו עם ג'ימי פאלון".

הראשונה כבר נעשתה לאחת המסורות הכי כיפיות של "תוכנית הלילה עם ג'ימי פאלון" - חברו ג'סטין טימברלייק מגיע לבקר והשניים עושים מחרוזת של קלאסיקות היפ הופ בגיבוי של להקת הבית, הרוטס. בתוכנית של הלילה זו הייתה הפעם השישית, ובניגוד להזדמנויות הקודמות היא ממש פתחה את התוכנית. בין האמנים שזכו כאן לאזכור נמנים אל אל קול ג'יי, פאבליק אנמי, NWA, אמ סי האמר, סולט נ פפה, נוטוריוס ב.י.ג ואפילו סנואו עם "אינפורמר".

הסגמנט השני כלל את אלן דג'נרס, אורחת נוספת בתוכנית הלילה: קרב ליפסינק. השניים התחרו זה בזה ו"ביצעו" להיטים של הקילרז, ריהאנה, דיאנה רוס וסילנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully