וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העכבר הטוב בעולם מגיע לישראל

21.9.2015 / 6:09

לא, לא מדובר במוצר לגיקים אלא לאייקון הילדים המצליח מיקי מאוס, שינחת עם חבורתו למופע חד פעמי בסוכות

המופע הקסום של דיסני. גלים הפקות,
מופע הקסמים. 73 מדינות ברחבי העולם/גלים הפקות

רבות כבר נכתב על העכבר המפורסם בעולם שנוצר אי שם בסוף שנות העשרים במוחו של מפיק האנימציה וולט דיסני והפך לאגדה על זמנית. ועדיין. בזמן שכוכבי ילדים וריאליטי מפציעים ל-15 דקות של תהילה ונעלמים מהמסכים והבמות, מיקי מאוס נותר רלוונטי מתמיד.

במהלך חג הסוכות הקרוב זה שוב יקרה. חבורת דיסני הכוללת את הדמויות הקלאסיות מיני מאוס, גופי, פיטר פן, אריאל בת הים הקטנה, סימבה מלך האריות ולילו וסטיץ, תגיע לארץ במסגרת המופע הבינלאומי "המסע הקסום" שמפיקה חברת Feld Entertainment ב-73 מדינות בעולם, זאת לאחר שלפני שנתיים נחל מופע נוסף של דיסני – "עולמות של פנטזיה" - הצלחה גדולה.

תשכחו מאנה ואלזה

מפיקי המופע הנוכחי, שמשתדלים לשמור מרחק מאירועי פסטיבל הקיץ של דיסני שהתקיים ביולי-אוגוסט האחרון, מבטיחים הפקה יוצאת דופן במופע שיתקיים בים 26 בספטמבר ל-3 באוקטובר בהיכל מנורה מבטחים.

בין השאר יהיו שם צוות בינלאומי של למעלה מ-50 רקדנים מחליקים על קרח, כוריאוגרפיה מרהיבה, יותר מ-200 תלבושות ססגוניות, מוזיקה קצבית בשילוב תפאורה שתהפוך את ההיכל לממלכה הקסומה של חבורת דיסני.

אבל עד שכל אלה יגיעו, הנה כמה עובדות שאולי לא ידעתם על מנהיג החבורה, מיקי מאוס, שישלימו לכם את החוויה:

1. מיקי מאוס נולד ב-1928 במוחו של וולט דיסני, שהיה מפיק אנימציה לא מצליח במיוחד. עד שהגיע לדמות העכבר, תוכנן מיקי להיות כלב, חתול ואפילו סוס.

2. העכבר שהתרוצץ במשרדו הקטן של וולט בהוליווד הוליד את ההשראה לאייקון שכולנו מכירים עד היום, אלא ששמו המקורי היה בכלל מורטימור. היתה זאת אשתו של וולט, ליליאן, שהמליצה לו לשנות את השם למיקי.

3. סרט האנימציה הראשון של וולט דיסני בהשתתפות מיקי מאוס עלה ב-15 במאי 1928 ונקרא Plane Crazy. הסרט כמובן, היה אילם. רק שנה לאחר מכן בסרטו הבא "קרניבל קיד", החל מיקי לדבר.

4. מאחורי קולו של מיקי מאוס היה וולט דיסני עצמו, שגילם גם את דמותה של מיני מאוס.

5. דמותו של מיקי מאוס החלה להתפשט בארה"ב ובעולם והחלה לקבל תשומת לב בקרב הילדים. מזכרות מוטבעות החלו להימכר בשווקים השנים. שעון ילדים עם דמותו נמכרה בכמעט 4 דולר בשנת 1933. אותו שעון כיום מוצע באתר ebay ב-6,000 דולר לאספנים.

המופע הקסום של דיסני. גלים הפקות,
חבורת דיסני. ההצלחה המסחררת שוב תגיע להיכל/גלים הפקות

מה משותף לבריטני ספירס וכריסטינה אגילרה

6. מיקי מאוס הוא הדמות המצוירת הראשונה שקיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. המותג מיקי מאוס הפך במהלך השנים מוכר יותר בקרב ילדים אפילו מסנטה קלאוס.

7. בשנת 1955 זכה מיקי מאוס גם לפארק שעשועים ענק שהוקם בצלמו. דיסנילנד נבנה בצורה של שלושה מעגלים שמסמלים את אוזניו וראשו של העכבר המפורסם. לא תמיד ניתן להבחין בכך, אבל שלושת העיגולים הוטמעו במהלך השנים בלא פחות מאלף מקומות שונים בעולם ביניהם פארקים, תכניות טלוויזיה, אתרי טיולים, מוצרים ועוד.

8. בשנת 1955 הופקה לראשונה גם תכנית הילדים "החברים של מיקי", שזכתה להצלחה גדולה. במהלך השנים הופקה התוכנית שוב ושוב בה השתתפו כמה ילדים שעשו את הפריצה בזכות הופעתם ביניהם, כריסטינה אגילרה, ג'סטין טימברלייק, בריטני ספירס, ריאן גוסלינג וקרי ראסל. מי שנורא רצה להשתתף ונותר בחוץ הוא ילד חמוד בשם מאט דיימון.

9. ההצלחה המסחררת של מיקי מאוס הובילה את כל נשיאי ארה"ב משנות השלושים ועד היום להצטלם ולהסתחבק עם הדמות האייקונית.

10. כיום חברים בעמוד הפייסבוק של מיקי מעל 3.4 מיליון מעריצים והאוזניים של מיקי מאוס זכו לאחד הסמלים הגדולים ביותר בתחום התרבות בשתי המאות האחרונות.

וואלה! NEWS בשיתוף גלים הפקות
  • עוד באותו נושא:
  • מיקי מאוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully