וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 64: וויל סמית' תרם כסף לארגון טרור?

24.9.2015 / 0:40

כלבתה האהובה של טורי ספלינג הלכה לאיבוד, ארגון נוצרי נאבק ב"החבובות", ג'סיקה סימפסון שיכורה ואדם אחד מנסה להרים כנס שיוקדש ללהיט "Smooth". חדשות הטראש של השבוע

חבובת מין: ארגון נוצרי רוצה לבטל את "החבובות"

ישנן סיבות רבות ולגיטימיות להתנגד לסדרה החדשה של "החבובות", שעלתה השבוע לשידור ברשת ABC. תחושת מיצוי היא אחת מהן, למשל, או סלידה מניסיון ברור מדי של הרשת לסחוט עוד קצת רייטינג ממותג מצליח. אבל להתנגד לה כי היא סקסית מדי? ובכן, סיבה זו שמורה רק לארגונים נוצריים כמו "מיליון אמהות" שאוסף כעת חתימות בעצומה חדשה שמטרתה מניעת שידור התוכנית. "דמויות 'החבובות', אשר היו אהובות על ילדים בשנות ה-70 וה-80, מתעסקות כיום בנושאים כמו הפלות והפקרו?ת", נכתב שם. "כמה הורים ירצו להסביר לילדיהם הצעירים פאנצ'ים בבדיחות טעונות מינית?". עם כל הכבוד למיליון האמהות ולדעותיהן השמרניות, כנראה שכמה חלקים מהתוכנית המקורית נשמטו מזכרונן, כמו למשל הקטע בו מיס פיגי מתחילה עם הרקדן רודולף נורייב בסאונה. כך שאם הסדרה המקורית הצליחה לגדל אמהות כמוהן, כנראה שאין להן מה לדאוג.

אם שותים לא מגישים: ג'סיקה סימפסון שיכורה בערוץ הקניות

המולטי-טאלנט ג'סיקה סימפסון הגיעה השבוע לקדם את ליין הבגדים החדש שלה בערוץ הקניות HSN, ובמקום לעורר תהיות כמו "למה שמישהו יקנה בגדים בעיצובה של ג'סיקה סימפסון", עוררה את כל אומת האינטרנט שהחליטה שהיא הצטלמה כשהיא בגילופין. ואכן, ניכר בהופעתה של סימפסון שהיא אינה לגמרי בשליטה על המצב: היא מתנודדת מצד אל צד, ממלמלת קלות, ונלהבת יתר על המידה. אך כידוע סימפסון, כשהיא לא נאבקת בהתמכרות לאדרל, כפי שטוענות השמועות האחרונות, היא היי בנטורל ומהערוץ נמסר שזו בסך הכל האישיות החייכנית שלה. כמו כן, תנסו אתם להחזיק שעתיים של שידור בלי תסריט.

סכנת החלקה: כנס שלם מוקדש כולו לשיר "Smooth"

שירם של קרלוס סנטנה ורוב תומאס, "Smooth", הוא לא רק אחד הלהיטים הגדולים של סוף המאה הקודמת ותחילת הנוכחית, הוא גם עולם ומלואו של תוכן המצדיק קיומו של כנס המוקדש אך ורק לו. בעיניי אדם אחד לפחות, מת'יו סאליבן ממישיגן, המנסה לגייס בקיקסטארטר כספים למימון הכנס. הוא מבטיח ריקודים בסגנון הקליפ, תחרות תחפושות, מאכלים חלקים (כמו פירה) והולוגרמה של סנטנה ותומאס, במידה והשניים לא יוכלו להגיע אל הכנס עצמו. נכון לכתיבת שורות אלו הצליח סאליבן לגייס רק 607 דולרים מתוך 200,000 רצויים, אבל אם אתם רוצים לתת לו את לבכם ולהפוך את זה לאמיתי, אתם מוזמנים להשקיע מכספכם. אחרת, שכחו מזה.

גברים בשחור: האם וויל סמית' תורם כספים לארגון טרור?

המתנות היחידות שהעניקו וויל סמית' ואשתו ג'יידה פינקט-סמית לעולם לא מסתכמות רק בווילו וג'יידן. השניים הם פילנתרופים גדולים, אשר נכונים תמיד להעניק מכספם לטובת הנזקקים ולטובת זיכוי המס. לאחרונה מצא את עצמו הפאוור-קאפל על הכוונת של התקשורת האמריקאית, לאחר שתרמו 150 אלף דולר לטובת עצרת המאורגנת בידי ארגון בשם "אומת האיסלאם", השם לעצמו למטרה לשפר את מצבם הכללי של השחורים בארצות הברית. לאחר פרסום דבר התרומה החלו להופיע דיווחים בתקשורת, חלקם אף לוו בתמונה (מזויפת) של סמית' חבוש כאפייה, הטוענים כי בני הזוג תרמו לטובת ארגון שמטרתו "להרוג את כל הלבנים". "אומת האיסלאם" הוא אולי ארגון שנוי במחלוקת, ומנהיגו אכן אמר בעבר דברים כמו "נהרוג את מי שקם להורגנו", אבל כספם של השניים יתועל כנראה לטובת העצרת ונכון לעכשיו לא מתוכנן רצח המונים. זה עלול לקרות אם וכאשר יחליט וויל סמית' להוציא אלבום חדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד דלא ידע: בואו לחגוג ליל כל הקדושים בסט "המתים המהלכים"

בעוד אנחנו מנערים מעלינו את חטאי השנה שחלפה, בארצות הברית מתחילים להתכונן לחג הכי מטורף בעולם המערבי — ליל כל הקדושים. בזמן שרוב האנשים יתעסקו במסיבה הפשוטה שלהם ובתחפושותיהם המאולתרות, יהיו כמה ברי מזל שיזכו להשתתף במה שמסתמן כמסיבת ההאלווין הכי שווה, ולא חייבים להיות חובבי זומבים על מנת להעריך אותה. אז אם אתם באזור אטלנטה בסוף אוקטובר, תנו קפיצה לסט "המתים המהלכים", שם תיערך מסיבת ליל כל הקדושים בטרמינוס, לא פחות. החוגגים יזכו להנות מתחרות תחפושות נושאת פרסים, ביקור בכמה מאתרי הצילום והכי חשוב, הזכות לרחם על כל מי שנתקע חנוט בחליפת במסיבת "מד מן".

נעלמת: עזרו לטורי ספלינג למצוא את הכלבה שלה

אסון נוסף פקד את בית משפחת ספלינג-מקדרמוט: מיצי, הכלבה המשפחתית האהובה, הלכה לאיבוד. במהלך סוף השבוע פרסמה טורי ספלינג את תמונתה של הכלבלבה באינסטגרם שלה, שם ביקשה את עזרת העוקבים באיתורה, והציעה גם פרס כספי למוצא הישר. מיצי האומללה מטופלת בתרופות, מה שהופך את היעדרותה למסוכנת יותר מהרגיל, וגם המידע על קולרה לא מעודכן. הסיכויים, אם כך, לא לטובתה של מיצי, אבל הם עדיין לא מונעים מאיתנו לתהות שמא היא החליטה פשוט לברוח.

ברית עולם: גארי בארלו מחלטר כזמר חתונות

שמישהו יתקשר לרשויות המס — גארי בארלו נתפס מחלטר כזמר חתונות. בסוף השבוע האחרון הגיע סולן טייק ד'את למסיבת החתונה של נטלי ומרטין פרקיס, על מנת להפתיע את הכלה, מעריצה שרופה מגיל 11. בארלו הגיע, נתן ביצוע ל-"Rule The World" והספיק גם ללחוץ כמה ידיים, לנשק כמה תינוקות ולפרגן בכמה סלפים, לפני שחתך מהאירוע. זו החתונה השישית בה הופיע השנה הזמר, לאחר שבינואר הכריז שישיר בחתונותיהם של שלושה מעריצים, אך לא עמד בעומס הבקשות. על כל פנים, בחתונה של בר רפאלי כבר לא נראה אותו. היא יותר בקטע של בקסטריט בויז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully