וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מתמודד ב"דה וויס" מהמם את השופטים בביצוע שלו ל"שנדליר"

23.9.2015 / 20:30

ג'ורדן סמית' האמריקאי הוסתר אפילו מהקהל במהלך הביצוע שלו כדי שכולם ישפטו את השירה שלו בלבד. בנוסף: בנות "ברוד סיטי" סובלות בצום יום כיפור, ג'ימי פאלון עושה "אימפריה" וטריילר ראשון ל"אנגרי בירדס". . לייב בלוגינג תרבותי

21:11 - גם בנות "ברוד סיטי" התקשו לצום ביום כיפור

העונה השלישית והחדשה של "ברוד סיטי" צפויה להגיע רק בפברואר 2016, אבל בינתיים האתר שלהן ב"קומדי סנטרל" מפנק אותנו בקטעי וידאו של אבי ואילנה. הפעם השתיים משוחחות מבעד למחשב, ארבע שעות לפני השקיעה ביום כיפור, ומתקשות להמתין שיסתיים הצום ושיוכלו סוף סוף לאכול (לא כשר).

21:03 - צפו: ג'ימי פאלון בפארודיה על "אימפריה"

אופרת הסבון הסופר-מצליחה "אימפריה", המתרחשת על רקע עולם ההיפ הופ, זוכה לפארודיה בשם "ג'ימפריה" במסגרת תוכנית הלילה של ג'ימי פאלון. פאלון מתעל את טרנס האוורד ומנסה למצוא מחליף שיירש את אימפריית הקומדיה שלו.

20:57 - טריילר ראשון לסרט של "אנגרי בירדז"

המשחק הפופולארי "אנגרי בירדז" יגיע בקרוב אל מסכי הקולנוע בדיבובם של ג'ייסון סודייקיס, מאיה רודולף, ביל היידר, דני מקברייד, פיטר דינקלייג', טוני הייל ושחקנים וקומיקאים רבים נוספים. העלילה, אם זה חשוב, מתרחשת באי המאוכלס כמעט לחלוטין בציפורים עליזות וחסרות דאגה, אלא שבקרבן יש גם שלוש ציפורים אאוטסיידריות שניחנו במזג חם. כאשר חזירים חשודים מגיעים לאי, על השלושה האלה דווקא להבין מה הם זוממים. צפו בטריילר.

20:30 - צפו: הביצוע ל"שנדליר" שהימם את שופטי "דה וויס"

"The Voice" האמריקאית חזרה השבוע לעונה תשיעית וחדשה, וכבר בתוכנית האודישנים הראשונה הוציאה את אחד מהתותחים הגדולים שלה. המתמודד הוסתר לא רק מעיניהם של חבר השופטים - המורכב מאדם לווין, גוון סטפני, פארל וויליאמס ובלייק שלטון - אלא הבמה החשוכה מנעה גם מהקהל לראות אותו אלא רק לחוות את השירה שלו בלי דעות קדומות. רק אחרי שכל השופטים הסתובבו נדלקו האורות וחשפו את ג'ורדן סמית'. צפו והאזינו לביצוע שלו כאן למעלה.

20:00 - הבמאי והאנימטור יורם גרוס הלך לעולמו בגיל 88

הבמאי יורם גרוס, מחלוצי האנימציה בישראל, הלך ביום שני לעולמו בגיל 88 בביתו בסידני, אוסטרליה. גרוס היה ניצול שואה, ואחרי תום מלחמת העולם השנייה השתלב בתעשיית האנימציה בפולין. לאחר מכן, ב-1950, עלה לישראל ועמל כדי לעבוד בתחום גם כאן בעודו משמש כצלם ועיתונאי.

מאמציו נשאו פרי - ב-1958 ביימו הוא ואשתו אלינה את סרט האנימציה הקצר "שיר ללא מילים", עליו זכו במקום השלישי בפסטיבל הסרטים הניסיוניים בבריסל. ב-1962 ביימו את סרט האנימציה הראשון במזרח התיכון, "בעל החלומות", שהוקרן בפסטיבל קאן של אותה שנה והיה מועמד לדקל הזהב בקטגוריית האנימציה. שש שנים אחרי כן עזבו בני הזוג את ישראל לטובת אוסטרליה, שם הקימו סטודיו ויצרו סרטי אנימציה באורך מלא, בהם "דוט והקנגורו" המבוסס על ספר ילדים אוסטרלי באותו שם, שמונה סרטי המשך שעסקו בעלילותיה של דוט, וכן את הסדרה "בלינקי ביל" המבוססת אף היא על ספר, שנחלה הצלחה גם מחוץ לאוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully