וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הרגע המגעיל והמבריק של טקס האמי

24.9.2015 / 9:36

יום אחד יעשו על זה סרט שייקרא "סיפור על אהבה וגועל". פיטר דינקלג', זוכה פרס שחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה בטקס האמי, נתפס לעיני המצלמות כשהוא לועס מסטיק ברגע ההכרזה. ואז הוא נעלם בדרך מסתורית. בנוסף נטפליקס מציגה את המדריך למתמכר לסדרות טלוויזיה ועוד חדשות

13:45 - האזינו לשיר החדש של סיה, "Alive"

מכונת הלהיטים האוסטרלית הידועה בשם סיה חוזרת עם שיר חדש, הראשון מתוך אלבומה השביעי, "This is Acting", שצפוי להגיע מאוחר יותר השנה. בדומה לשיר שדלף מוקדם יותר השנה, "Light Headed", גם "Alive" הוא המנון אופטימי ומעצים. אלא שכמותו, גם השיר החדש נכתב מלכתחילה לזמרת אחרת - אדל.

כפי שהסבירה סיה בריאיון ל-NME בפברואר השנה, המילים לא באמת מייצגות אותה. "אני סופר-פרודוקטיבית", אמרה סיה. "יש לי אלבום שלם מוכן והוא הרבה יותר פופי. אני קוראת לו 'This Is Acting' כי אלה שירים שכתבתי לאנשים אחרים, אז לא עשיתי את זה מתוך מחשבה שאלה דברים שאני אגיד. זה יותר כמו משחק, זה כיף".

האזינו לשיר החדש כאן.

11:45 - "קול הקמפוס" חוגגת עשרים שנה

באוקטובר הקרוב תציין תחנת הרדיו הוותיקה והאהובה 20 שנים להיווסדה. החגיגות יחלו ב-12 באוקטובר בתערוכה רטרוספקטיבית חינמית שתוצג במהלך השבוע בגלריית ה"כולי עלמא" בתל אביב, ויגיעו לשיאן במסיבה השנתית המסורתית "בדופלקס" ברחוב הש"ך 10 בתל אביב ב-23 באוקטובר: שלוש קומות של רחבות וסגנונות עם מיטב שדרני התחנה לאורך השנים ואורחים מיוחדים.

כרטיסים למסיבה יימכרו במחירים של 40 ש"ח במכירה מוקדמת ו-50 ש"ח בכניסה. נקודות מכירת כרטיסים: קזינו סן רמו - נחמה 2 יפו / חומוס אבו דבי - קינג ג'ורג' 81 ת"א / כולי עלמא - מקווה ישראל 10 ת"א / א לה רמפה - העמל 21 ת"א.

קול הקמפוס, עשרים שנה.
קול הקמפוס, עשרים שנה

10:40 - טריילר ראשון ל-"The Big Short"

איכשהו, בתוך העומס הבלתי אפשרי של תקופת הכריסמס, הצליח עוד סרט משופע כוכבים להפציע בשקט ולהכריז על קיומו. "The Big Short" מבוסס, איך לא, על רב מכר, שמבוסס בעצמו - איך לא, על סיפור אמיתי. בשלהי 2005 גילתה חבורה של אנליסטים שבועת הנדל"ן בארה"ב עומדת לפני קריסה. בזמן שמיליוני אמריקאים איבדו את ביתם, הימרה החבורה נגד הבנקים וגרפה מאות מיליונים.

בסרט מככבים בראד פיט, ראיין גוסלינג, סטיב קארל וכריסטיאן בייל. בארה"ב ייצא הסרט לאקרנים ב-23 בדצמבר.

10:33 - טריילר ראשון ל-"Truth" עם קייט בלנשט ורוברט רדפורד

אחד מרגעי השיא בקריירה הארוכה של רוברט רדפורד היה ב"כל אנשי הנשיא" (1976), אז נכנס לנעליו של בוב וודוורד, שותפו של קארל ברנשטיין לחשיפת פרשת ווטרגייט. כמעט ארבעה עשורים חלפו וכעת רדפורד חוזר לככב בדרמה על חשיפה עיתונאית מטלטלת, ונכנס לנעליו של לאחר מאשר דן ראת'ר האגדי.

"Truth" מציג את סיפור תחקיר התוכנית "60 דקות" על עברו הצבאי של הנשיא ג'ורג' וו. בוש, תחקיר שעורר מחאה עצומה ועלה לראת'ר ולמפיקת התוכנית, מארי מייפס (קייט בלאנשט) בקריירה הטלוויזיונית שלהם.

10:12 - נטפליקס מציגה: המדריך למתמכר לסדרות טלוויזיה

צפיית הבינג' הפכה בזכותה של נטפליקס לאחת התופעות הרווחות ביותר כיום בקרב בטטות כורסא, ובכל זאת לא כל סדרה מצליחה לגרום לנו להתמיד עד פרק הסיום. מצגת מרתקת במיוחד של נטפליקס מציגה תוצאות של מחקר על המועד המדויק של ההתמכרות. או במילים אחרות, הרגע הזה שבו אתם ממליצים למישהו "תגיע עד פרק 6, משם זה באמת מתחיל לתפוס תאוצה".

טד סרנדוס, מנכ"ל נטפליקס, הסביר שהמחקר שהקיף 20 סדרות מובילות חיפש את הפרק שממנו המשיכו הצופים מבלי לעצור עד לקו הסיום. על אף ההשקעה העצומה בפרקי פיילוט בארה"ב, הנתונים חושפים כי אף אחד מהצופים לא המשיך ישירות מהפרק הראשון עד פרק הסיום. אז מהם הפרקים המדויקים שמייצרים התמכרות? הנה הרשימה:

מלון בייטס: פרק 2, "בחרת עיירה נחמדה, נורמה"

שובר שורות: פרק 2, "חתול בשק"

סמוך על סול: פרק 4, "גיבור"

דרדוויל: פרק 5, "עולם עולה באש"

בית הקלפים: פרק 3

איך פגשתי את אמא: פרק 8, "הדו קרב"

מד מן: פרק 6, "בבילון"

כתום זה השחור החדש: "בקשה לסבית נדחית"

הרשימה השחורה: פרק 6, "ג'ינה זנטקוס"

קימי שמידט: פרק 4, "קימי הולכת לרופא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו עד פרק 3. "בית הקלפים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:40 - "ציידי הרוחות" נמצאו מתים בביתם

מארק ודבי קונסטנטינו, כוכבי תוכניות פופולריות בערוץ הטיולים העוסקות ב"מרדף" אחרי תופעות על טבעיות, נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברינו שבמדינת נבדה. במקום נמצאה גם גופה נוספת שאת זהותה מסרבת המשטרה המקומית לחשוף בשלב זה.

בני הזוג חיו בנפרד זה מזו לאחר סכסוך ארוך. דבי התגוררה עם שני שותפים בדירה בה התבצע הרצח. המשטרה הוקפצה למקום לאחר ששותפתה התקשרה ודיווחה כי מצאה שותף אחר מוטל ללא רוח חיים על הרצפה. לאחר שבוצע איכון למכשיר הטלפון של השניים, נמצא כי מארק ואשתו נמצאים בתוך הדירה.

על פי עדות המשטרה, לאחר שהצליחו ליצור קשר עם קונסטנטינו, איים האחרון כי ירצח את אשתו אם לא יינתנו לו "15 דקות כדי לארגן את מחשבותיו". לאחר חילופי דברים החליטו השוטרים שלא להמתין ופרצו את הדלת. אז נשמעו מספר יריות והשניים נמצאו מתים.

באוגוסט האחרון נעצר מארק קונסטנטינו והואשם בחטיפה, חניקה והפעלת אלימות כלפי אשתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:23 - פיטר דינקלג' ומחוות הזוגיות הכי קריפית שראיתם

אנחנו מקווים שאתם כבר אחרי ארוחת הבוקר שלכם ובכלל שקמת במצב רוח רומנטי. כי אתם יודעים, רומנטיקה אי אפשר להסביר, כל התנהגות מטורפת יכולה להיות משויכת לענייני אהבה. ככה קטניס אוורדין שרדה את "משחקי הרעב". אבל אנחנו נסחפים, חזרה לסיפור.

מאחר שקראתם את סיקור טקס האמי 2015 המיוחד שלנו, אתם כבר יודעים ש"משחקי הכס" שברו שיאים ולקחו פרסים מכל הבא ליד. אחד מהם הלך, בצדק מוחלט, לפיטר דינקלג' שקטף את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה דרמה.

אבל לא באנו לספר לכם שוב את מה שאתם כבר יודעים, אלא להסיט את תשומת לבכם למה שקרה ברגע שלפני. דינקלג', שכנראה לא ממש בנה על זכייה, נתפס בעיני המצלמות כשהוא לועס מסטיק. זה לא ממש יאה להודות ליקיריך בעודך מעלה גרה, ולכן באלתור מדהים ודוחה באותה מידה החליט דינקלג' להחליק אותו באלגנטיות לפיה של אשתו.

בקטע הוידאו נראה המהלך הזה בבירור. דינקלג' ואשתו מתנשקים פעמיים. בפעם הראשונה לציון השמחה ובפעם השנייה למניעת הפדיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully