וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: HBO דורשת מניצבים בסדרה חדשה לבצע אקטים מיניים מפורשים

1.10.2015 / 6:09

בין האקטים שהניצבים חתומים עליהם: הצמדת איברי מין זה לזה, השתתפות בהדמיית מיניות בוטות, בכללן מין אוראלי הכולל מגע יד באיבר מין של אחר. בלוג חדשות תרבות מתעדכן

19:41 - ספר הצביעה של "משחקי הכס" זמין לרכישה מקוונת

מחפשים מה לעשות בחורף הקרוב? למה שלא תעסיקו את עצמכם בצביעת סצנות מ"משחקי הכס". ספר הצביעה למבוגרים הרשמי של "משחקי הכס" זמין לרכישה מקוונת באתר אמזון. עלותו של הספר היא 10.59 דולר והוצאת באנטאם הודיעה שהספר כולל "45 איורים מקוריים בשחור-לבן שאוירו בהשראת דמויות, סצנות, מקומות ודימויים נוספים מסדרת משחקי הכס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:10 - להאני בו בו יש שיר חדש מעצבן

תגידו שלום ל-"Movin' Up", הקליפ החדש של אלאנה תומפסון, הלא היא האני בו בו. למרות שתוכנית הריאליטי בכיכובה בוטלה, האני בו בו לא מתכוונת להיעלם מאור הזרקורים. "Movin' Up" יגרום לאוזניים שלכם להתאבד ואם תצליחו לשרוד את שתי הדקות הראשונות, תוכלו לשמוע קטע ראפ שמגיש אדם ברטה, יוצר סרטונים ויראליים.

בהצלחה עם זה.

7:00 - איגוד השחקנים נגד HBO: דורשת מניצבים לבצע אקטים מיניים מפורשים

HBO נודעת בגישה המתירנית שלה לעירום וסקס, מאז ומעולם זה היה כלי משמעותי עבורה למשוך אליה מנויים, אבל אפילו כך נראה שהפעם רשת הכבלים האמריקאית הגזימה. איגוד השחקנים האמריקאי מביע דאגה מחוזה הניצבים של המיני-סדרה החדשה ועטורת הכוכבים "Westworld", הדורש מאנשי הרקע לחתום שיבצעו מעשים מיניים מפורשים במסגרת הצילומים.

בין האקטים שהניצבים חתומים עליהם: הצמדת איברי מין זה לזה, השתתפות בהדמיית מיניות בוטות, בכללן מין אוראלי הכולל מגע יד באיבר מין של אחר, כריעה על הברכיים כשאדם עירום אחר גוהר מאחריהם, וכן הקשתת הגוף לאחור בעירום מלא,

איגוד השחקנים האמריקאי הביע דאגה בנוגע לחוזה ומסר כי כנראה אינו קביל, מאחר שאינו עומד בדרישות של הארגון בנוגע לטלוויזיה. על פי ההסכם של איגוד השחקנים, לכל שחקן ישנה אפשרות לסגת מהסכמתו להשתתפות בעירום או בסצנות סקס. נציג מטעם הארגון הגיע אתמול אל סט צילומי הסדרה כדי לפקח על העניין ולענות על שאלות הניצבים והשחקנים, במקרה הצורך.

"Westworld", שיצרו ג'ונתן נולאן וג'יי ג'יי אברמס, מבוססת על הסרט שכתב וביים מייקל קרייטון המנוח בשנות השבעים. המיני-סדרה מתוארת כ"אודיסיאה אפלה על ראשיתה של תודעה מלאכותית ועל עתידו של החטא", ומתרחשת מתישהו בעתיד בפארק שעשועים ששמו כשם הסדרה. מככבים בה אנתוני הופקינס, ג'יימס מרסדן, אוון רייצ'ל ווד, ג'פרי רייט, ת'נדי ניוטון, מירנדה אוטו, אד האריס ורבים אחרים.

6:50 - צפו בקליפ לסינגל הראשון של נינט טייב באנגלית

נינט טייב חשפה בפייסבוק שהוציאה את השיר הראשון שלה באנגלית. "בימים האחרונים הרבה קורה אצלי בלב במיינד וברוח. בין האלברט הול לפסטיבל CMJ בניו יורק, אני שמחה לחלוק איתכם סוף סוף את הסינגל החדש מהאלבום באנגלית שלי. חיכיתי שנה וחצי כמעט, והנה זה ממש קורה. את הקליפ היפהפה הזה ביים לורן בריאן בברצלונה".

צפו בו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully