וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פיל נתבע על כליאת שווא של נערה שחיפשה מין מזדמן עם גברים בוגרים

3.10.2015 / 23:18

ד"ר פיל נתבע על ידי בני זוג בטענה לרשלנות ולכליאת שווא של בתם, הנמצאת בטראומה לאחר שהיא וחברתה קיימו יחסי מין עם גבר בוגר, שלאחר מכן נהרג מול עיניהן. הדבר גרם לנערה להתחיל "לחפש סקס און ליין עם גברים מבוגרים", נטען

ד"ר פיל. GettyImages
ד"ר פיל/GettyImages

הפסיכולוג האמריקאי ד"ר פיל מק'גרו, מנחה תכנית הטלוויזיה "ד"ר פיל", נתבע על ידי בני זוג ממדינת מיזורי שטוענים כי הוביל לכליאת שווא של בתם הנמצאת בטראומה וטוענים כי נזף בה ונהג ברשלנות שגרמה לפגיעה בה, במקום לספק לה ייעוץ פסיכולוגי מועיל.

בתביעה, בני הזוג טרי ודייויד מיירס טוענים שבתם וחברתה, שתיהן בנות 15 באותה עת, קיימו יחסי מין גבר בוגר שלאחר מכן נהרג על ידי חבר מול עיניהן של הבנות. הטראומה שנגרמה במקרה, נטען בתביעה, גרמה לבתם של טרי ודייויד להתחיל "לחפש סקס און ליין עם גברים מבוגרים".

בני הזוג פנו למק'גרו בן ה-65, והוא פרסם את הסיפור בתכנית של "ד"ר פיל" ששודרה בפברואר 2013. בני הזוג טוענים כי מק'גרו תקף את המשפחה ונזף באם כי פגעה בבתה. בסופו של דבר, מק'גרו הציע טיפול חינם לנערה במוסד בשם Island View במדינת יוטה, שהוגדר על ידי התביעה כ"כלא פרטי". התביעה טוענת כי הנערה נותקה מהעולם החיצון והיתה נתונה ל"משטר מטורף", וכן כי השומרים במקום "ריסקו את זרועה וגרמו לנזק אורתופדי ונוירולוגי חמור ובלתי הפיך". התביעה טוענת עוד כי מק'גרו "קיבל תשלום בכסף או בפרסום, או בשניהם" מצד המוסד ומצד מוסדות "מתעללים" נוספים. התביעה טוענת בין השאר לכליאת שווא ולרשלנות שגרמה לפגיעה אישית.

עורך דינו של מק'גרו אמר לתקשורת כי בתם של בני הזוג מיירס שהתה ב- Island View מרצונה החופשי, ובשעה שמק'גרו ממליץ על טיפול הוא אינו שולט בו ואין לו כל השפעה על הטיפול בנערה.

  • עוד באותו נושא:
  • ד"ר פיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully