וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: רשת CBS עובדת על גרסה חדשה ל"מקגייוור"

5.10.2015 / 11:29

הסדרה החדשה תעקוב אחרי אנגוס מקגייוור בשנות העשרים לחייו, כאשר הוא מגויס לארגון החשאי ורוכש המיומנויות הייחודיות שלו. בנוסף הסופר השבדי הנינג מנקל הלך לעולמו, וקליפ חדש לשיר של סם סמית' מתוך "ג'יימס בונד". בלוג חדשות התרבות והבידור

13:30 - הסופר השבדי הנינג מנקל ("וולנדר"), שהשתתף במשט לעזה ב-2010, הלך לעולמו

אחד מגדולי ספרי המתח השבדיים, הנינג מנקל, הלך לעולמו הלילה (בין ראשון לשני) בגיל 67. מנקל, שמוכר בעיקר בזכות סדרת ספרי "וולנדר", סבל בשנים האחרונות ממחלת הסרטן, שכעת הכריעה אותו. על פי ההודעה לעיתונות, הסופר מת בשלווה בעיר גותנברג שבמערב שבדיה.

מנקל עשה כותרות בישראל בשנת 2010 כאשר השתתף במשט לעזה והיה על סיפון המרמרה כאשר השתלטו עליה כוחות צה"ל. הוא כינה את הפעולה "אלימה ביותר" ואמר שישקול אם לאשר תרגום ספרים נוספים שלו בישראל, אולם לבסוף לא אסר על כך. חמישה מספריו תורגמו לעברית: "רוצחים ללא פנים", "הסחת דעת", "הכלבים בהריגה", "הפירמידה" ו"האיש מסין".

יצירותיו של הנינג מנקל מנו עשרות רומנים, מחזות, ספרי ילדים ונוער וכתיבה לטלוויזיה. ספריו נמכרו בכ-40 מיליון עותקים ותורגמו ליותר מ-40 שפות. "וולנדר" הפך לסדרה בריטית בכיכובו של קנת בראנה.

במשך שנים רבות חי מנקל במפוטו, מוזמביק, שם היה המנהל האמנותי של התיאטרון "אבינדה". ב-2009 זכה בפרס אריך מריה רמרק לשלום.

הסופר השבדי הנינג מנקל, משתתף במשט לעזה. רויטרס
הנינג מנקל המנוח/רויטרס

12:30 - CBS עושה ריבוט ל"מקגייוור"

ב-2012 דיווחנו על עיבוד קולנועי לסדרת הפולחן "מקגייוור", אשר מי שיביים אותו הוא ג'יימס וואן. אז הוא היה מוכר בזכות סרטי "המסור" ומאז כבר הספיק לנתץ קופות עם "מהיר ועצבני 7". סרט כבר לא יקרה כנראה, אבל הפרויקט הזה עקר עכשיו לטלוויזיה - רשת CBS הזמינה פיילוט לגרסה עכשווית, אתחול מחדש לסדרה עם אותו ג'יימס וואן כבמאי. הנרי ווינקלר, לנצח פונזי מ"היו ימים" (אבל גם עשה חיל ב"ארסטד דיבלופמנט", "מחלקת גנים ונוף" ועוד), שהיה מפיק אחראי גם בסדרת המקור, שב גם הפעם לאותו תפקיד מאחורי הקלעים.

הסדרה החדשה - אם אכן תצא לבסוף לפועל - תעקוב אחרי אנגוס מקגייוור בשנות העשרים לחייו, כאשר הוא מגויס לארגון החשאי ורוכש את סט המיומנויות המסוים שלו, אם להיעזר בניסוחו של ליאם ניסן, כדי ללחום ברעים.

"מקגייוור" המקורית שודרה ברשת ABC האמריקאית בין השנים 1992-1985. ריצ'רד דין אנדרסון שיחק את אנגוס מקגייוור, סוכן חשאי בעל יכולות טכניות בלתי רגילות, הנחלץ פעם אחר פעם ממצבים מסוכנים בזכות תושייה ויכולת אלתור פנומנלית. דמותו של מקגייוור אכן תפסה מקום משמעותי בתרבות הפופ וזכתה לאינספור חיקויים רציניים וגם הומוריסטיים, ביניהם גם ב"משפחת סימפסון" וב"סאטרדיי נייט לייב". בין השאר, התפרסמה הסדרה בזכות הפתיח המוזיקלי הייחודי שלה שחיבר רנדי אידלמן.

האחרי: לאן נעלמו יוצרי טלוויזיה נחשבים?

12:00 - צפו בקליפ החדש לשירו של סם סמית' מתוך "ספקטר"

שבוע וקצת אחרי שחשף את השיר, מגיע סם סמית' היום (שני) עם הקליפ ל-"Writing's On The Wall", שיר הנושא שכתב יחד עם הצמד דיסקלוז'ר מתוך סרט ג'יימס בונד החדש, "ספקטר". כיאה לפטריוטיות המנשבת אצל הסוכן בשירות הוד מעלתה, דגל בריטניה הגדולה מוצג בקליפ כמעט לכל אורכו, ובין לבין ישנם גם קטעים מתוך הסרט.

"ספקטר" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ברחבי העולם בתחילת חודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully