וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נגד חמאס: "אנחנו יותר אנושיים מהם"

12.10.2015 / 9:30

לאחר שארגון חמאס השתמש בשירו "מי שמאמין" במסגרת התעמולה נגד ישראל, התייחס אייל גולן למקרה בהופעתו בקיסריה. "אנחנו יותר מאוחדים", קרא לקהל

יח"צ - חד פעמי

אייל גולן לא נשאר חייב. במהלך הופעה שנערכה אתמול (ראשון) בקיסריה, התייחס גולן לשימוש של ארגון חמאס בשירו "מי שמאמין". "אני רוצה להגיד לאלה שמעתיקים שירים וגם לא יודעים להעתיק שירים... אני רוצה שכולכם עם הדגלים נראה להם שאנחנו יותר חזקים מהם, שאנחנו יותר מאוחדים מהם, שאנחנו יותר אנושיים מהם ושאנחנו יותר שמחים מהם", קרא גולן לעבר הקהל לפני שהובילו לשירת "שמע ישראל".

כזכור, בשבוע שעבר העלה ארגון חמאס סרטון עם מילים חדשות לשיר "מי שמאמין". זאת, על רקע תמונות מאימונים שעורך הארגון, פעולות שערך במהלך "צוק איתן", המהומות האחרונות בהר הבית וקטעים מבוימים המציגים את לוחמי הארגון מביסים את חיילי צה"ל. "והעיקר והעיקר, לעקור את הציונים בכל אתר, והעיקר והעיקר לעקור אותם לאלתר", נפתח השיר על רקע תמונות של כלי נשק שונים. "בכל מקום, כל הזמן יש לאויבנו מגדול ועוד קטן, ימים שחורים ועוד יותר, עד שגם החזק בהם יישבר", שר הזמר של חמאס.

במקום הפזמון המוכר, הנפתח במילים "מי שמאמין לא מפחד", הוחלפו המילים באיומים לעבר ישראל: "אנו חייליו של אלוהים, נשלחנו לחסל את הציונים, השפה שבה אליהם נדבר היא אש חרבות וטילים". בנוסף, לקראת סוף השיר, הוחלפו המילים "מצווה גדולה להיות בשמחה, להיות בשמחה תמיד" בקריאה: "מצווה גדולה לטהר את האדמה מהציונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully