וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם לו בארלו, סולן Sebadoh

12.10.2015 / 11:06

להקת Sebodah, מחלוצות סגנון הלואו פיי באינדי האמריקאי, לצד להקות כמו פייבמנט וגאיידד ביי ווייסז, תגיע להופעה ב-18 באוקטובר בבארבי תל אביב. לכבוד המאורע בוחר הסולן לו בארלו עבור וואלה! תרבות את עשרת האלבומים שהשפיעו עליו

Minutemen - Double Nickels on The Dime

מה ד. בון היה עושה ב-2015 אילו היה חי? היינו יכולים להיעזר בו בזמן שלטון בוש, וזה עדיין שובר את הלב שהוא לא איתנו. האלבום הזה הוא גרסה קלאסית של להקה אדירה בשיא יכולתם ואני אוהב כל שיר בו.

Minor Threat - Out of Step

זה האלבום שהכניס אותי להארדקור. הוא גרם לי לחפש אנשים אחרים שמנגנים ככה, וגם לחפש אנשים שמארגנים הופעות במרתפים, חצרות, מפעלים, אנשים שעושים פאנזינים, מתחילים חברות תקליטים. זה היה משהו מאד מרגש שיש סוף סוף במה להאמין.

George Jones - Walk Through This World With Me

שיר מרגש.

Flying Burrito Brothers - Close Up The Honky Tonks

אסוף כפול של אחת הלהקות האהובות עלי של גראם פארסונס - Flying Burrito Brothers.

King Crimson - Starless and Bible Black

זו התקופה האהובה עלי של קינג קרימזון. ברופורד\מויר בשילוב עם הבאס הענק של ווטון, ועל גבי זה הגאונות של פריפ. האלבום הוא שילב של חצי מלודיות קוליות מושלמות וקומפוזיציות מקוריות, וחצי רוק מאולתר שלא היה כמותו מאז.

The Residents - Fingerprince

Captain Beefheart - Trout Mask Replica

דון נעל את הלהקה בבית עד שהם תרגמו את הרעיונות שלו לתוך ריפים שאחר כך שינו את פני המוזיקה. זה מה שהם מנגנים אבל בעיקר זה איך שהם מנגנים את זה. אולי דון לא ידע לנגן כל כך, אבל עקשנותו והחזון שלו הם שהובילו את המוזיקאים המדהימים בלהקה שלו לעשות מוזיקה שאף אחד לא שמע קודם.

Led Zeppelin - Houses of The Holy

האלבום האהוב עלי של לד זפלין!

Black Sabbath - Master of Reality

למרות שאחי וחבריו חשבו שזה יהיה מצחיק לנעול אותי בחושך במרתף ולהשמיע את האלבום הזה שוב ושוב ובפול ווליום בניסיון להפחיד אותי, זה גרם לי להתאהב באלבום! כמובן שכל עניין המילים השטניות של האלבום היה כזה ביג דיל כשהייתי ילד, אבל ככל שגדלתי והקשבתי, הבנתי שסבאת' היא להקה שמקדמת שלום ואהבה. אה, וכמובן הם המציאו את ההבי מטאל.

להקת Sebodah, מחלוצות סגנון הלואו פיי באינדי האמריקאי, לצד להקות כמו פייבמנט וגאיידד ביי ווייסז, תגיע להופעה ב-18 באוקטובר בבארבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully