וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב-Phototaxis מחדשים את קותימן

12.10.2015 / 11:58

וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם: Phototaxis מבצעים שיר של קותימן

צילום ועריכה: דייב שחר, סאונד: עמית מגן

לקראת פסטיבל אינדינגב השבוע - אירוע המוזיקה העצמאית הגדול בארץ שיכלול מעל 80 הופעות בשלושה ימים ושני לילות על ארבע במות, ויתקיים ב-15-17 באוקטובר במצפה גבולות. וואלה! תרבות מציג את InDcover, פרויקט הקאברים של אינדינגב ו-BPM בחסות רשת חלילית, שבמסגרתו חמישה הרכבים המופיעים בפסטיבל מבצעים גרסאות כיסוי מפתיעות לשירים של אמנים אחרים המופיעים בפסטיבל. הפעם Phototaxis מבצעים שיר של קותימן.

Phototaxis הם הרכב אלקטרו-סול שמוביל אותו הצמד יעל פלדינגר, אמנית נשמה עם קול מסתורי ומהפנט, ואיתי צוק, יוצר אלקטרוני עם סאונד מעודכן. השילוב בניהם מביא צליל מרתק ומחוספס עם נגיעות קלאביות. הפוטוטקסיס מתכתבים עם הזרמים העכשוויים ביותר ומייצרים את הדבר החמקמק הזה שיגרום לכם להתאהב.

פרויקט InDcover - בשיתוף מכללת ​BPM, המכללה המובילה בישראל ללימודי הפקה, מוזיקה וסאונד ונחשבת לאחד מהמוסדות המובילים בעולם בתחומה - צולם במכללה כשעל ההקלטה אחראים הסטודנטים.

קרדיטים לקליפ

צילום ועריכה: דייב שחר
סאונד: עמית מגן
מיקס: דונלד מימון
עוזרי סאונד: דונלד מימון, עומרי גוליאן
הפקה: בר זבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully