וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: כיצד חוגגים בעולם את "יום בחזרה לעתיד"?

21.10.2015 / 9:43

גם אם מרטי ודוק לא יפציעו מתישהו במהלך היום לחיינו במכונית מעופפת (עדיין לא ויתרנו על האפשרות), זה לא אומר שאי אפשר לחגוג את היום ההיסטורי שבו העבר והעתיד נפגשים. כך זה נראה מסביב לעולם

היום, ה-21 באוקטובר בשעה 16:25, אמורה להתפרץ אל חיינו מכונית מעופפת שהיא גם מכונת זמן, ובה מתבגר מהאייטיז ומדען מטורף. אז נכון, אין לנו עדיין סקייטבורדים מעופפים ומיקרוגלים שהוופכים פיצה מיניאטורית למשפחתית עסיסית עם כל התוספות, אבל ממתי זה עצר אותנו מלחגוג? הנה מה שקורה היום בעולם

22:00 - כוכבי "בחזרה לעתיד" התארחו היום ב"טודיי שואו"

מייקל ג'יי פוקס, כריסטופר לויד וליאה תומפסון הגיעו אל תוכנית הבוקר של רשת NBC לכבוד "יום העתיד" ודיברו על ציון הדרך, על האהבה ממבט ראשון בין פוקס ללויד, על הקונספט של אם שמתאהבת בבנה, על התממשות העתיד ועוד. צפו בריאיון במלואו.

16:06 - הפרינט לא מת, בכלל לא

עיתון "USA Today" שכיכב בסרט, צירף לגיליונו החדש עותק מהשער שהופיע בסרט. בגלל שבסרט הופיע רק החלק העליון של השער, נאלצו העורכים להמציא את החלק התחתון. וכך נולדו ידיעות כמו "כולסטרול עשוי להיות התרופה לסרטן".

עוד באותו נושא

הבאזז ואיש השלג: הנעליים העתידניות של מייקל ג'יי פוקס כבר כאן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת הסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרסת המציאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:28 - פפסי מציגה: אם העתיד היה נשאר במוד של אייטיז

11:21 - איך "בחזרה לעתיד 2" היה אמור להתחיל?

בקטע הפתיחה של "בחזרה לעתיד 2" חוזר דוק לביתו של מרטי כדי לקחת אותו אל העתיד ולפתור את בעיה עם הילדים שלו. אבל אם ג'ניפר ומרטי נוסעים לעתיד, איך בדיוק יהיו להם ילדים? השאלה הזאת משנה ממש במעט את הסרט שלמדתם להכיר ולאהוב.

11:12 - הטריילר ל"בחזרה לעתיד 4" כבר כאן

בינינו? אנחנו ממש מקווים שזה לא יקרה לעולם. שאיש לא יחליט לעשות רימייק, פריקוול, ספין אוף או כל דבר אחר שקשור בעולם של "בחזרה לעתיד". אחרי שאמרנו את כל זה, חייבים להודות: הפארודיה הזאת די חמודה .

11:09 - "בחזרה לשליחות קטלנית" - הסרט הכי טוב שלא נוצר

מכונות זמן, שינוי מאורעות בעבר שמשפיעים על העתיד, נשמע כמו משהו ששמענו בעוד מקום חוץ מאשר ב"בחזרה לעתיד". הקטע הנפלא הזה של Mashable משלב בין "בחזרה לעתיד 2" ו"שליחות קטלנית", כולל מפגש בלתי נשכח עם הטרמינייטור.

11:06 - מייקל ג'יי פוקס וכריסטופר ל. לויד נפגשים בפרסומת של טויוטה

יכול להיות שבאמת אפשר להפוך זבל לדלק כמו ב"בחזרה לעתיד 2"? אם תשאלו את טויוטה מתברר שכן. הפרסומת החדשה של חברת הרכב, שמתפרסמת ממש היום, מציגה את התהליך המורכב שבו אשפה הופכת לדלק עבור המכונית החדשה שלהם. הרבה יותר חשוב הוא שמרטי ודוק מופיעים כאן עם שורה של רפרנסים כיפיים לסרט המקורי.

10:45 - מרטי ודוק מגיעים ל-2015 האמיתית

ב-2015 על פי הדמיון של 1985 היו מכוניות מעופפות והולוגרמות של כרישים שמנסות לנגוס בראשכם, אבל מה היה קורה אם מרטי ודוק היו נתקלים במציאות שלנו כיום? סרטון האנימציה הנהדר הזה עם התסריט המצחיק-מדכא של העולם המודרני.

10:37 - בני נוער מעכלים ש"בחזרה לעתיד 2" הגיע

מסתובבים עדיין אנשים על פני הכדור הזה שלא צפו מעולם ב"בחזרה לעתיד". זה מוזר והם מוחרמים מבחינתנו חברתית עד שיביאו הוכחות לכך, אבל יש גם מי שמנסים למזער נזקים ולהציג לדור הבא את נפלאות המסע בזמן. הנה מה שקורה כשבני נוער ו"בחזרה לעתיד" נפגשים.

10:25 - דוק בראון כבר כאן ויש לו מסר בשבילכם

אמרנו לכם שהם יגיעו! טוב, זאת רק תוספת לגרסת ה-DVD המיוחדת לציון 30 שנה לצאת הסרט, אבל זה מספיק קרוב. עכשיו, כשהעתיד כבר הגיע, הנה מה שיש לממציא המסע בזמן על מה שעוד יגיע.

10:08 - אוסטרליה בעד האבר-בורד

הטכנולוגיה עדיין לא הבשילה כדי לאפשר את קיומו של סקייטבורד מעופף (אבל לא מעל מים!), אולם זה לא מונע ממדינות מתקדמות בעולם להתכונן ליום הזה. משרד התחבורה האוסטרלי הודיע כי הוא מכיר החל מהיום בהאבר-בורד כ"כלי רכב קטן שאינו מיועד לנסיעה בכביש". על פי התקנה החדשה ניתן יהיה לעשות בו שימוש בכל מקום שבו סקייטבורד רגיל יכול לנסוע. עכשיו, כשהביורוקרטיה נפתרה, צריך רק לפתור את העניין המדעי ואנחנו מסודרים.

ואם כבר אוסטרלים חמודים, אל תתעסקו עם המשטרה המקומית. בהודעה רשמית ומפוברקת לחלוטין פרסמה משטרת קווינסלנד שיחידת ההאבר-בורד המיוחדת נשלחה לבדוק קריאה על מכונית כסופה שנתקלה בעמוד חשמל במהירות של 141.3 קמ"ש (88 מייל בשעה).

10:03 - "תיכון היל ואלי" מצטרף לחגיגות

זה קצת כמו לגלות שסנטה קלאוס לא באמת קיים, אבל זה המקום לחשוף: תיכון "היל ואלי" הוא לא באמת מקום אמיתי. תיכון וויטייר (Whittier) בקליפורניה, לעומת זאת, הוא לגמרי מקום אמיתי. המוסד שהוקם בשנת 1900 שימש כאתר צילומים לשני הסרטים הראשונים בטרילוגיה, ב-1985 וב-1989. היום כל כלי התקשורת הגדולים בארה"ב מגיעים למקום, מעניין למה.

09:45 - נייקי ישחררו נעליים שנשרכות מעצמן?

אחד מהחידושים המרעישים של "בחזרה לעתיד 2", היו הנעליים המהפכניות של חברת נייקי, שדורשות מכם בסה"כ לנעול אותן על הרגל ואז לצפות בקסם מתרחש. בהודעה מסתורית שפרסמה החברה בטוויטר נרמז כי מה שנראה כמו פנטזיה אייטיזית לא ריאלית, עשוי להפוך למציאות.

יש לציין כי בעבר כבר שחררה החברה מהדורה מוגבלת במיוחד של הנעליים המוצגות בסרט. אלא שהדמיון היה רק במובן העיצובי, את השרוכים והסקוצ'ים עדיין נדרשו הלובשים לסגור בעצמם. האם כל זה עומד להשתנות? ובכן לא. הדגם שנייקי שחררה הוא של "נעלי האייטיז" של מרטי. קצת מאכזב, ועדיין, לא נתנגד אם מישהו יחליט לקנות אותם עבורנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנעליים של מרטי חוזרות לאופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:39 - אומגה באירלנד

בבלפסט שבצפון אירלנד שחזרו שני שחקנים את סצינת האומגה של ד"ר אמט בראון מהסרט הראשון בסדרה עם טוויסט קומי. נזכיר שבלפסט היא עיר הולדתה של המכונית המככבת בסרט, הדלוריאן.

09:36 - אובמה מסנכרן שעונים

אפילו בבית הלבן הכריזו היום על כנס עתידנים מיוחד ברוח הסרט ההוליוודי. בליינאפ ההרצאות אפשר למצוא שיחה על מסע בזמן , המוח האנושי, מכוניות מעופפות ועתידן של הנשים בתחומי הטכנולוגיה, המדעים והמתמטיקה. לכל השיחות אפשר להצטרף דרך הממשק הכושל google hangouts או בשיחות בטוויטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully