וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודחה מתחרות הישבנים השנתית בברזיל - וניסתה להתאבד

22.10.2015 / 10:16

פרננדה פאולינו הייתה בין 27 המועמדות הנרגשות בתחרות "מיס באם באם". משלא הגיעה לגמר, ניסתה לשים קץ לחייה באמצעות כדורים: "רציתי להעלם, למות"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - המתמודדות בתחרות יוצאות לסיבוב ברחוב

לנו יש את חידון התנ"ך, לברזילאים יש את תחרות הבאם באם השנתית, בה נבחרת מלכת הישבנים הלאומית. נכון, זה לא הוגן, אבל מתברר שגם שם זה לא פיקניק. פרננדה פאולינו, צעירה בת 21 שהשתתפה בתחרות, ניסתה לשים קץ לחייה אחרי שגילתה כי לא הגיעה לשלבים הסופיים.

התחרות מתבצעת בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תושבי ברזיל מצביעים למועמדת החביבה עליהם באתר האינטרנט של התחרות. מתוך 27 מועמדות שמייצגות את 27 המדינות השונות בברזיל, 15 עולות לגמר - שם הן עומדות בפני צוות שופטים מיוחד שמורכב מחמש נשים ושישה גברים.

מתמודדת בתחרות "מיס באם באם" ניסתה להתאבד. דיילי מייל, צילום מסך
פרננדה בפוזה אופיינית לתחרות שמבוססת, ובכן, על ישבן/צילום מסך, דיילי מייל

כשפרננדה הבינה שלא עברה לשלב הסופי, היא נטלה כמות גדולה של תרופות מרשם כדי לשים קץ לחייה. חברה שהגיעה לביתה לקחה אותה לבית החולים, שם עברה שטיפת קיבה. "הייתי לבד בבית ובדיכאון נוראי. בכיתי הרבה ואיבדתי שליטה אז ניגשתי לארון התרופות. רציתי להעלם, למות, ופשוט עשיתי את הדבר הראשון שעלה בדעתי" סיפרה פרננדה ל"דיילי מייל".

מפיק בתחרות סיפר שהמארגנים היו מבועתים ככשמעו על ניסיון ההתאבדות. "הדבר היחיד שפרננדה ראתה לנגד עיניה הוא הניצחון. מבחינתה, זו הייתה ההזדמנות היחידה שלה להפוך למפורסמת והיא השקיעה את כל כולה כדי לנצח".

עוד באותו נושא

המשתתפות ב”תחרות הישבנים” עצרו את התנועה בברזיל

לכתבה המלאה
מתמודדת בתחרות "מיס באם באם" ניסתה להתאבד. דיילי מייל, צילום מסך
"אוקיי, אני אעמיד פני ישנה ואז תצלמי"/צילום מסך, דיילי מייל

התחרות, שהחלה לפני חמש שנים, מושכת אליה צעירות רבות שחולמות להתפרסם ולצאת מחיי העוני. מי שקוטפת את המקום הראשון זוכה בסכום כסף גדול וחוזי דוגמנות בשווי מאות אלפי דולרים. גם מי שזוכה במקום השני לא נשארת מקופחת, כיוון שתהילתן של אלה שקטפו את המקום השני עלתה לא פעם על זו של הזוכה במקום הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל, דווקא היינו בעדה.../מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully