וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'יי קיי רולינג במכתב למען ישראל

23.10.2015 / 8:38

מחברת סדרת ספרי "הארי פוטר" הצטרפה לעשרות אמנים מבריטניה במכתב שיוצא נגד החרמת ישראל ועינב גלילי מגיבה לסערה. לייב בלוגינג תרבותי - גרסת הוויקאנד

10:12 - האזינו לשיר החדש של אדל

זהו, ההמתנה הסתיימה. אדל שחררה הבוקר (שישי) באופן רשמי את "Hello", השיר הראשון מתוך "25", אלבומה הבא שצפוי לצאת בחודש הבא. את "Hello" מלווה קליפ באורך שש דקות.

האזנה נעימה אנשים, אנחנו יודעים שהיא תהיה כזאת.

8:50 - עינב גלילי מגיבה

"אני שמחה להופיע מתוך עקרון בכל מקום בארץ ובפני כל קהל", כתבה עינב גלילי בפייסבוק. זאת בהמשך לסערה שעורר פרסום בעיתון "ידיעות אחרונות" לגבי נכונותה של גלילי להופיע במקומות מעבר לקו הירוק.

ב"ידיעות אחרונות" נטען כי גלילי סירבה להופיע בבקעת הירדן ולאחר שהפרסום גרר גל תגובות זועמות מגולשים, הבהירה גלילי בפייסבוק את עמדתה. "הוזמנתי לתת הרצאה 'ליד בית שאן' שהתברר בהמשך, ורק אחרי תחנונים מצדי לקבל מיקום מדויק, שאמורה להתקיים בעומק בקעת הירדן וכרוכה בנסיעה בשטחים בלילה, לשם ובחזרה, בכבישים שאני לא מכירה. ההנחיה המדויקת "תגיעי להתנחלות משואה ותקבלי בטלפון הוראות משם". מרגיע. בשלב הזה ביקשתי לדחות את ההרצאה לתקופה שבה הנסיעה בכבישים שקטה ובטוחה יותר", כתבה גלילי.

8:20 - ג'יי קיי רולינג בתפקיד הסנגורית

למעלה מ-150 אנשי תרבות בבריטניה, כולל הסופרת ג'יי קיי רולינג, חתמו על מכתב המקדם את חשיבות התרבות בקידום דו-קיום ישראלי-פלסטיני. במכתב, שפורסם ב"הגרדיאן" ושכותרתו "ישראל צריכה גשר תרבותי, לא חרמות", יוצאים האמנים נגד חרמות מכל סוג על סופרים ואמנים ישראלים.

"חרמות תרבותיים שמבודדים את ישראל הם מעוררי מחלוקת ומפלים ולא יקדמו את השלום", כתבו האמנים וציינו כי למרות שדעותיהם חלוקות בנוגע להתנהלות הממשלה בישראל, כולם מאמינים בפתרון שתי המדינות. עוד כתבו האמנים כי יעודדו דיאלוג על המצב בהקשרים תרבותיים רחבים.

ג'יי קיי רולינג. GettyImages
רולינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully