וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא סיפרתי לאמא שלי על ההתחלה שהחברה שלי היא כוכבת הפורנו הגדולה בעולם"

26.10.2015 / 12:58

כך אומר ליאור ביטון, ארוסה הישראלי של כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון, שהחלה בתהליכי גיור. לוואלה! תרבות נודע כי הזוג יצטלם ביחד לסדרת ריאליטי העוקבת אחר חייהם ולסרט עלילתי העוסק בגיורה של ג'יימסון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

(בסרטון: ג'נה ג'יימסון בליפסינק בזמן איפור)

פרסום ראשון: כוכבת הפורנו לשעבר, ג'נה ג'יימסון, תצלם סדרת ריאליטי עם ארוסה הישראלי ליאור ביטון, שתעקוב אחר חייהם, ובמקביל שניהם עומדים לצלם סרט קצר שבו ישחקו שניהם, כך מגלה ביטון לוואלה! תרבות בשיחה מלוס אנג'לס. "תוכנית הריאליטי שנצלם תהיה רק עלינו, על החיים שלנו, יום יום", הוא אומר. "משהו בסגנון משפחת קרדשיאן. זה בבנייה עכשיו, וזה יתחיל בשנה הבאה. זה קצת מלחיץ, כי אני לא רגיל להיות מול מצלמות. זה הולך לעקוב אחרי כל מה שנעשה. אני מאמין שהחתונה שלנו תהיה מתישהו שנה הבאה, והיא תקרה בישראל. אבל בריאליטי שלנו לא יהיו דברים למבוגרים, זה לא הולך לשם".

על רקע גל הטרור הנוכחי, בשבוע שעבר כוכבת הפורנו לשעבר ג'נה ג'יימסון זקפה את הגאווה הלאומית, כשהעלתה לאינסטגרם תמונה שלה בתחתונים בלבד, ועל גבה החשוף מצויר דגל ישראל. "ישראל, הישארי חזקה", כתבה. בטוויטר כתבה "לא קונה את שטיפת המוח הפלסטינית". קודם לכן, ביוני הודיעה ג'יימסון שהיא נמצאת בתהליכי גיור, ובאוגוסט בעת שהשתתפה בגרסה הבריטית של "האח הגדול VIP" התגלתה כשומרת כשרות.

ג'נה ג'יימסון ובן זוגה הישראלי ליאור ביטון. מתוך האינסטגרם של ג'נה ג'יימסון, צילום מסך
"יום אחד נפגשנו במעלית. אני ג'נה, היא אמרה. תבוא אליי לארוחת ערב. ג'נה ג'יימסון עם ארוסה הישראלי ליאור ביטון/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ג'נה ג'יימסון

ואם כל זה לא מספיק, אז ג'יימסון מתעתדת להתחתן עם בן זוגה, היהלומן הישראלי ליאור ביטון בן ה-41, שהיגר מהרצליה ללוס אנג'לס. לביטון שלושה ילדים קטנים מגרושתו. "הקשר שלנו התחיל כשאני עברתי תקופה קשה בחיים וג'נה עברה תקופה קשה בחיים", אומר לנו ביטון. "עברתי לבניין שהיא גרה בו, גרנו אחד מול השני בקומה רביעית, בערך שלושים מטר אחד מהשני. ראינו אחד את השני מהמרפסות. לא ידעתי מי זאת. לא היה לי מושג מיהי, ראיתי רק ילדה יפה ובלונדינית עם קעקועים. בהתחלה לא דיברתי איתה. אני הייתי במשבר עם גרושתי, היא היתה במשבר עם הגרוש שלה. אנחנו כאילו התחלנו חיים חדשים. יום אחד עברתי דירה לצד אחר בבניין ולא ראיתי אותה יותר. יום אחד נפגשנו במעלית. 'אני ג'נה', היא אמרה, 'נעים מאוד. תבוא אליי לארוחת ערב'. ככה זה התחיל. יש לנו סיפור מאוד מיוחד".

- ראיתי ברשת שאמא שלך קוראת לג'נה – ג'ינה. איך באמת מקבלת את הקשר של בנה עם כוכבת הפורנו לשעבר?

"תראה, אני לא באתי לאמא ואמרתי לה על ההתחלה שהחברה שלי היא כוכבת הפורנו הכי גדולה בעולם. הרי יש כוכבת פורנו, ויש ג'נה ג'יימסון. לא באתי ואמרתי לה על ההתחלה מיהי. אני לא אוהב להטיל על אנשים פצצות. זה התקדם לאט לאט. בנגיעות. זה תהליך של עיכול. אחר כך אמרתי לה מיהי ומהי, ושהיא לא מתעסקת בזה יותר. ואחר כך הכל היה בסדר. אמא אמרה לי שהיא פצצה. אמא שלי היא אשה מאוד חכמה, היא כבר עשתה את כל המחקר שלה עליה. הדבר היחיד שאמא אמרה לי שהיא בחורה מדהימה, וככל שהיא מכירה אותה יותר היא יותר מאוהבת בה. המשפחה שלי מאוד 'open minded'. הם רואים בנאדם בתור בנאדם קודם כל. אמא אומרת שהיא מקנאה ביופי שלה. את זה אי אפשר לקחת ממנה. ומה שג'נה עשתה בחיים זה מה שהיא. כל הכבוד לה. לא לכל בחורה יש ביצים לשבת מול מצלמה ולעשות סקס. במיוחד בקהילות היהודיות שלנו. אנחנו דתיים ושמרנים. ומצד שני, אתה עולה על אינסטגרם וכל הבחורות במדינת ישראל חצי ערומות".

ג'נה ג'יימסון. אינסטגרם, צילום מסך
ג'נה ג'יימסון עם ציור של דגל ישראל עם גבה/צילום מסך, אינסטגרם

על תגובות חבריו הגברים לזוגיות שלו הוא אומר: "גברים מקנאים, אין ספק. החברים שלי - גם מישראל וגם מפה - יושבים בצד, מסתכלים, ולא יודעים איך לאכול אותה. כי היא בחורה מאוד חזקה, מאוד דומיננטית, מאוד מיוחדת. אנשים לא יודעים איך, ומה, ומי ומו. אוהבים לדבר איתה, כי בנאדם מאד אינטלקטואלי".

- אני מניח שספגת גם תגובות שמרניות ולא נעימות לקשר שלך איתה.

"בוודאי. לא רק בארץ, אלא בכל מקום".

- עד כמה אמיתיים הפרסומים על התקרבותה ליהדות?

"היא נמשכת לאהבה ביהדות. זו דת מאוד אוהבת. אבא שלה, זכרונו לברכה, מת על ישראל. אמא שלה נפטרה כשהיתה בת שנתיים, והיא גדלה עם אמא חורגת במשך 10 שנים. אז היא מכירה את כל היהדות מאלף עד תו. כשהתקרבנו ראיתי שהיא כל הזמן מתעניינת ולומדת. היא עברה איזושהי טראומה בחיים. היא עברה המון טראומות בחיים".

ג'נה ג'יימסון. GettyImages
היא באה בקרוב. לישראל. ג'נה ג'יימסון/GettyImages

אחת מאותן טראומות, על פי האוטוביוגרפיה של ג'יימסון, התרחשה בנעוריה, כשהותקפה ונאנסה על ידי ארבעה נערים במונטנה, ולטענתה נאנסה שוב באותה שנה על ידי דוד של חברה הראשון. "האם אני עוסקת בתחום מרצוני החופשי או משום שהייתי קורבן לתקיפה?", כתבה ג'יימסון, "האם זה משום שפשוט רציתי להצטיין במשהו? חשבתי על כך רבות ותמיד הגעתי לאותה מסקנה: האונס לא השפיע על החלטתי. הוא התרחש בשלב מאוחר מדי מכדי לעצב את אישיותי. הייתי הופכת לכוכבת פורנו בכל מקרה. ביליתי אצל מספיק פסיכולוגים כדי להיות בטוחה בזה". ביטון מתייחס לדברים אלו: "אי אפשר לדעת. אי אפשר לדעת. כל דבר שקורה מעצב לנו את העתיד. כל דבר, טוב או רע. כל דבר שהיא עברה בחיים השפיעה עליה".

במקביל לשקידה על תוכנית ריאליטי, מתברר כי כוכבת הפורנו וארוסה הישראלי גם יצלמו בשבוע הבא סרט עלילתי קצר בו משחקים שניהם. ג'יימסון מפיקה את הסרט וגם משחקת בתפקיד עצמה, וביטון מגלם רב אליו פונה ג'יימסון בבקשה לקבל עצות ולדון בנושא גיור. "בסרט, ג'נה רוצה לשנות קריירה. היא הולכת לעשות קומדיה, אבל אנשים מציקים לה באמירות 'תראי לנו את הציצים שלך!'. היא הולכת לרב ואומרת לו מה היה. אחר כך היא מנסה להיות סוכנת נדל"ן. אבל אנשים באים אליה בגלל שהיא ג'נה ג'יימסון ולא בשביל לקנות את הבית. היא ניגשת שוב לרב, והוא אומר לה: תלכי מחר למקום של נערות צעירות ללא בית, שעברו חוויות שליליות, אולי תהיה לך תקשורת איתן וכך תוכלי לעזור להן. היא מגיעה לשם, קוראים לה 'ברבי דול', 'ברבי, מה את יכולה לעזור לנו?!' ו-'לכי מפה!'. ג'נה פונה למנהיגה, מפשילה את השרוול, מראה לה את הקעקוע ואומרת לה 'I'm a bad bitch too'. שם מתחילים כל מיני דברים".

ג'נה גיימסון. GettyImages
"רוב הקריירה של ג'נה, שמונים אחוז מהקריירה, היא עשתה את זה רק עם בעלה ולא עם אף אחד אחר". ג'נה ג'יימסון/GettyImages

ג'יימסון כתבה באחרונה בטוויטר "אני באה לישראל בקרוב" אז בדקנו האם יש מצב שתעשה עלייה. "זה עניין של זמן עד שהיא תבוא לארץ, כי אנחנו עובדים על המון פרויקטים עכשיו, אנחנו נורא נורא נורא עסוקים. האם יש מצב לעלייה? יש מצב לכל דבר. שלב שלב. אנחנו מפנטזים על לגור בארץ. נמאס לה מאמריקה ומכל מה שקורה פה. אם כי מבחינתנו כדאי לעבור לאי בודד ולדוג כל היום".

- לא רבים יודעים שג'יימסון ניהלה מאבק למען זכויותיהן של חשפניות ושחקניות פורנו וקידמה חקיקה בנושא.

"אנשים לא מכירים אותה. אין להם מושג מיהי. חושבים שהיא כוכבת פורנו. האשה הזו היא כל כך חזקה וכל כך חכמה בצורה מטורפת. על כל דבר היא עושה מחקר ולומדת. כל היום היא רק לומדת".

ג'נה ג'יימסון בקטע מתוך הגרסה הבריטית של "האח הגדול VIP" שבו מתברר שהיא שומרת על כשרות

- קיים ניצול רב וקשה בתעשיית הפורנו.

"נכון. וג'נה לא נתנה לזה לקרות. היא שמרה על כל הבחורות. וכל בחורה שעברה איזה משבר בחיים, ג'נה לקחה אותה תחת חסותה. מה שהשירותים הסוציאליים לא עשו. היא מטפלת בכל הבחורות שנפלו למטה, נכנסו לדכאון או נכנסו לסמים. היא עוזרת להן ולא שופטת אותן".

"רוב הקריירה של ג'נה, שמונים אחוז מהקריירה, היא עשתה את זה רק עם בעלה ולא עם אף אחד אחר", מוסיף ביטון. "היא לא הלכה עם גברים שחורים, לא עשתה אנאלי בחיים שלה. היא פשוט עשתה דברים מאוד נקודתיים. והיא עשתה מזה מיינסטרים. תשמע, אנחנו כולנו ראינו פורנו. אני חייתי על פורנו, במיוחד בתקופות ביניים שאין לך מה, מי, מו. אתה הולך, אתה עושה את מה שצריך לעשות, ואתה הולך לישון טוב אחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully