וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 69: צ'סטר צ'יטה רץ לראשות עיר

29.10.2015 / 6:14

מסכה עם ה-DNA של סופי טרנר מועמדת למכירה, החשפניות שחגגו עם למאר אודום מובטלות, נערה ג'ינג'ית השתמשה בגזר גמדי ככלי נשק ועוד חדשות טראש מענגות

ביד הלשון: סאנסה סטארק ליקקה מסכה של טיריון לאניסטר, וכעת היא עומדת למכירה

פעמים רבות עומדים למכירה פריטים מסרטים וסדרות למטרות צדקה, אך זה לא המקרה של המסכה של טיריון אלניסטר, אשר הופיעה השבוע באתר ebay. אדם בשם לנדון מאייר עיצב אותה והגיע עמה בקיץ האחרון לקומיקון, שם התגלגלה המסיכה לידיה של סופי טרנר. טרנר, הלא היא סאנסה סטארק, צולמה כשהיא מנשקת ומלקקת את המסכה. הצילומים המדוברים הפכו את הפריט לאטרקטיבי במיוחד, כשהקונים המאושרים יוכלו לא רק להתהדר במסיכת טיריון לאניסטר ריאליסטית להחריד, אלא גם יוכלו להשתמש ב-DNA של טרנר על מנת לשכפל לעצמם סאנסה פרטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד והסאנסה שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא לשחק עם לב של גזר: הנערה שהתבדחה עם המורה ומצאה את עצמה מושעית מבית הספר

בעוד רבים מאיתנו מנסים להתחמק מפיגוע הקולפנים הבא או מהמרים באיזה נשק ינוטרלו מחבלי האינתיפאדה השלישית, מצאה את עצמה נערה מוירג'יניה מושעית מבית הספר לאחר שתקפה מורה באמצעות גזר גמדי. אמה של אותה נערה פנתה לתוכנית "פותרי הבעיות" כחודש לאחר המקרה, במהלכו נאסר על בתה להגיע לבית הספר.

אליה מיי בת ה-14 יצאה בדיוק להפסקה כשנתקלה במורה שלה לשעבר, ובתור בדיחה, לטענתה, השליכה לעברה גזר גמדי. הנהלת בית הספר, לעומת זאת, טוענת שמיי השתמשה בגזר כנשק, ומלבד השעייתה הממושכת, היא עלולה אף להיות מואשמת בעוון תקיפה. המדור מפציר בקוראיו לעולם לא לבטוח במי שמחשיב גזר גמדי כ"חטיף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ג'ינג'ית, גם תוקפת בגזר. מזעזע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין תקווה למלשינים: הנשים שחגגו עם למאר אודום בלילה בו איבד את הכרתו הושעו מעבודתן

פרשיית למאר אודום ממשיכה להסתעף וכרגיל, הנפגעים הגדולים הם האזרחים הקטנים, או האזרחיות, במקרה זה. אתר TMZ מדווח כי מוניקה מונרו וריידר צ'רי, שתיים מהנשים אשר שהו עם אודום בלילה בו איבד את הכרתו ב"חוות הסקס" בנבדה, הושעו מעבודתן לאחר שמסרו לשוטרים שהכדורסלן לשעבר הסניף קוקאין במקום. מי שהשעה את השתיים הוא דניס הוף, מבעלי המקום, שטען כי השימוש בסמים נוגד את מדיניות החווה, וכי לא דיווחו לממונים עליהן שהאיסור הופר. הכי קל להאשים את הש"ג במקום לקחת אחריות על מה שקורה אצלך מתחת לאף.

למאר אודום, קלואי קרדשיאן. רויטרס
מילא הוא, אבל למה לפגוע באחרות? למאר אודום וקלואי קרדשיאן/רויטרס

משהו כיפי לכאורה: וויליאם שאטנר הוא קפטן בשיט בהשראת "מסע בן כוכבים"

איזה מזל שחלליות נקראות גם "ספינות חלל", אחרת איך אפשר היה לעשות מלא דברים מגניבים עם משחק המילים הזה, כמו שיט המוקדש כולו ל"מסע בין כוכבים". ספינת התענוגות הזו אמנם לא תשוט לגלקסיות מרוחקות, אבל היא כן תצא ממיאמי לאיי הבהאמה ותעצור בדרך במקסיקו, כך שעדיין יהיה כיף, לכאורה. מי שיפקד על הספינה יהיה, תאמינו או לא, וויליאם שאטנר, שישאב מניסיונו כקפטן קירק ויתפקד כקברניט השיט, כשלצידו שחקנים נוספים מ"מסע בין כוכבים" לדורותיה. קשה להאמין ששיט שכזה יהיה הפעילות המועדפת על טרקיז, או על כל מי שהוא לא ההורים שלכם, למען האמת, אבל תופתעו לשמוע שאזלו המקומות לקרוז הקרוב, שייצא לדרך ב- 2017.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דה לאב בואט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון הלבבות השבורים: מעריצי וואן דיירקשן משלמים אלפי דולרים כדי להתאכסן בסוויטה מהקליפ "Perfect"

תוכן שיווקי הפך כבר לחלק בלתי נפרד מתעשיית הבידור, אבל בהנהלת מלון אינטרקונטיננטל הניו יורקי הופתעו לגלות את בית המלון מככב בקליפ "Perfect" של וואן דיירקשן, וזו היתה הפתעה נעימה במיוחד. מנהל בית המלון סיפר ל- TMZ כי הפנטהאוז בו צולמו חברי הלהקה אשר מחירו 5,000 דולר ללילה מוזמן לילות רבים מראש וכך גם סוויטות נוספות. לא שלבתי מלון בניו יורק יש קושי למלא תפוסה, אבל מלון אינטרקונטיננטל לא תיאר לעצמו איזה מכרה זהב הוא מצא בקליפ של וואן דיירקשן.

מאז ששוחרר הקליפ המדובר נהנה המלון מהזמנות מטורפות לסוויטה הנשיאותית (?) בה נראה הארי סטיילס שוכב על המיטה. זה נשמע כמו משהו מטופש אבל בינינו, מה ההבדל בין ללכת למקום מקליפ של וואן דיירקשן וללכת למוזיאון מה"ניצוץ"?

מזניב: צ'סטר צ'יטה רץ לראשות העיר צ'סטר, מונטנה

צ'סטר צ'יטה, כן, הוא, רץ לראשות מועצת העיר צ'סטר אשר במונטנה. כשלוקחים בחשבון שהוא בסך הכל הדמות של המותג צ'יטוס, זה כמו שהתינוק של במבה ירוץ לראשות עיריית מכבים-רעות-מודיעין-איזו-רשות-מקומית-אחרת-שהחבר'ה-הוסיפו-שם, כלומר מזניב בצורה בלתי רגילה. אי אפשר להתכחש לעובדה שמדובר בקמפיין פרסומי מתוזמן היטב, אבל בהתחשב בכך שבצ'סטר מונטנה יש בסך הכל 1000 תושבים, אפשר לתת קרדיט לאנשים בצ'יטוס על המאמץ, ולתת את התרומה שלנו לויראליות של מסע הבחירות/פרסום.

לצערנו, הצ'סטר שלנו יואב צפיר לא מתכנן בקרוב להפסיק לשיר על הלב שמתעורר עם אשתו מיכל לטובת התמודדות בבחירות מוניציפליות, אז נותר רק לקוות שבן הדוד ג'וזפה, הלא הוא יהויכין פרידנלנדר, יחבור לחגית דסברג וביחד הם יהפכו את מפת הרשויות המקומיות על פניה.

די, שחרר: אפילו לפליטים נמאס מבנקסי

השבוע בנקסי הצליח לכבוש את פסגת השאיפות של כל אמן. כלומר, להצליח להמאיס את עצמך לא רק על חובבי אמנות יומרנים, אלא גם על פליטים חסרי כל. זה קרה בשבוע שעבר, לאחר שהאמן העביר חלק ממיצג "דיסמלנד" שלו לטובת מחנה פליטים בצרפת. שעות אחדות לאחר שצוות ההקמה המקומי תלה את השלט "Dismal Aid" — ביקורת לא מעודנת במיוחד על הסיוע העגום לו זוכים הפליטים — העלימו אותו עוברי אורח, ואף הוסיפו גרפיטי המפקפק בטוהר כוונותיו של בנקסי. כי באמת, אם הוא רוצה לעזור, שיבוא עם מנות חמות ושקי שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully